Attica: Στα 140 εκ. ευρώ το κόστος για το 2 νεότευκτα πλοία
Συνεχή αντεπίθεση σε δύο μέτωπα έχει εξαπολύσει τον τελευταίο χρόνο ο Όμιλος Attica. Αυτό επιβεβαιώνει και η δρομολόγηση για της κατασκευής δύο επιβατηγών-οχηματαγωγών πλοίων τα οποία θα δρομολογηθούν στο Αιγαίο με τα χρώματα της Blue Star Ferries, όπως δημοσίευσε την Δευτέρα το protothema.gr.
Πέρσι ο Όμιλος αγόρασε δύο νεότευκτα επιβατηγά-οχηματαγωγά για την Αδριατική. Το πρώτο είναι ήδη δρομολογημένο εκ
Συνεχή αντεπίθεση σε δύο μέτωπα έχει εξαπολύσει τον τελευταίο χρόνο ο Όμιλος Attica. Αυτό επιβεβαιώνει και η δρομολόγηση για της κατασκευής δύο επιβατηγών-οχηματαγωγών πλοίων τα οποία θα δρομολογηθούν στο Αιγαίο με τα χρώματα της Blue Star Ferries, όπως δημοσίευσε την Δευτέρα το protothema.gr.
Πέρσι ο Όμιλος αγόρασε δύο νεότευκτα επιβατηγά-οχηματαγωγά για την Αδριατική. Το πρώτο είναι ήδη δρομολογημένο εκεί.
Περίπου 140 εκ. ευρώ υπολογίζεται ότι θα κοστίσει η κατασκευή των δύο πλοίων ro-pax, σύμφωνα με πληροφορίες της Lloyd’s List. Η υπογραφή συμβολαίων με τα Daewoo Shipbuilding and Marine Engineering τα «πέσουν» αύριο Πέμπτη σε κεντρικό ξενοδοχείο της Αθήνας.
Το κάθε πλοίο θα έχει μήκος 145,5 μέτρων με υπηρεσιακή ταχύτητα 26 κόμβων και μεταφορική ικανότητα 2.400 επιβατών και 450 Ι.Χ. ή 50 φορτηγών και 150 Ι.Χ. αυτοκινήτων.
Πέρσι ο Όμιλος Attica αγόρασε δύο νεότευκτα ro-pax από τον Όμιλο του Άλντο Γκριμάλντι, ο οποίος πλέον έχει αποχωρήσει.
Ήδη το Superfast I είναι δρομολογημένο στην Αδριατική. Ενώ το φθινόπωρο αναμένεται και το αδελφό του πλοίο. Έχουν υπηρεσιακή ταχύτητα 24 κόμβων και μεταφορική ικανότητα 950 επιβατών, 170 φορτηγών και 100 ιχ αυτοκινήτων.
Ο Όμιλος Attica έχει στόλο που αποτελείται από 13 πλοία τα οποία ταξιδεύουν με τα χρώματα της Superfast Ferries και της Blue Star Ferries. Από αυτά πέντε είναι δρομολογημένα στην Αδριατική και τα υπόλοιπα στο Αιγαίο.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr