Διαφωνία Βαρβιτσιώτη με το μοντέλο αξιοποίησης του ΤΑΙΠΕΔ για τον ΟΛΘ
Διαφωνία Βαρβιτσιώτη με το μοντέλο αξιοποίησης του ΤΑΙΠΕΔ για τον ΟΛΘ
Πιστεύω ότι πρέπει να είναι διαφορετικό το μοντέλο από ό,τι στον Πειραιά, αλλά η τελική απόφαση βρίσκεται στα χέρια του «μετόχου», δήλωσε ο υπουργός Ναυτιλίας
Τη διαφωνία του με το μοντέλο που έχει επιλέξει το ΤΑΙΠΕΔ για την αξιοποίηση του λιμανιού της Θεσσαλονίκης διατύπωσε στο περιθώριο του συνεδρίου του Economist ο υπουργός Ναυτιλίας.
«Βεβαίως έχω τις δικές μου απόψεις για το πώς πρέπει να προχωρήσει η Θεσσαλονίκη. Πιστεύω ότι πρέπει να είναι διαφορετικό το μοντέλο από ό,τι στον Πειραιά» δήλωσε χαρακτηριστικά μιλώντας σε δημοσιογράφους αν και - όπως διευκρίνισε - η τελική απόφαση «βρίσκεται στα χέρια του μετόχου (σ.σ. ΤΑΙΠΕΔ)».
Ερωτηθείς για το ποιο πιστεύει ότι θα ήταν το ιδανικό μοντέλο, απάντησε ότι «υπάρχουν πολλά μοντέλα. Μπορεί να γίνει και το ένα και το άλλο (σ.σ. παραχωρήσεις και πώληση μετοχών) συνδυαστικά»
«Στηρίζω την απόφαση της κυβέρνησης για την πώληση πλειοψηφικού πακέτου μετοχών του ΟΛΠ. Και μετά τον Πειραιά προτεραιότητα είναι να οριστικοποιήσουμε το πλαίσιο αποφάσεων για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, ώστε το 2014 να προχωρήσουμε στη βάση της όποιας απόφασης έχει ληφθεί από τον μέτοχο και την κυβέρνηση. Σε κάθε περίπτωση, δεν πρέπει να γίνει μια ακόμη ιστορία, την οποία συζητάμε και ξανασυζητάμε, αλλά χωρίς ποτέ να καταλήγουμε» σημείωσε.
Πρόσθεσε ότι δημιουργείται μέσα στο υπουργείο μηχανισμός, που ελέγχει και εποπτεύει τις συμβάσεις στα λιμάνια («μέχρι σήμερα αυτό γινόταν μόνο κατ' όνομα»). Το λιμάνι Θεσσαλονίκης έχει την ιδιομορφία ότι ξεκινά από την «καρδιά» της πόλης, δεν είναι στην περιφέρειά της, «άρα έχει και κοινωνική χρήση, πέρα από την οικονομική και κοινωνική του διάσταση» σημείωσε και πρόσθεσε πως «πρέπει να γίνει σεβαστή η άποψη των φορέων της Θεσσαλονίκης για τον τρόπο αξιοποίησης του λιμανιού».
«Βεβαίως έχω τις δικές μου απόψεις για το πώς πρέπει να προχωρήσει η Θεσσαλονίκη. Πιστεύω ότι πρέπει να είναι διαφορετικό το μοντέλο από ό,τι στον Πειραιά» δήλωσε χαρακτηριστικά μιλώντας σε δημοσιογράφους αν και - όπως διευκρίνισε - η τελική απόφαση «βρίσκεται στα χέρια του μετόχου (σ.σ. ΤΑΙΠΕΔ)».
Ερωτηθείς για το ποιο πιστεύει ότι θα ήταν το ιδανικό μοντέλο, απάντησε ότι «υπάρχουν πολλά μοντέλα. Μπορεί να γίνει και το ένα και το άλλο (σ.σ. παραχωρήσεις και πώληση μετοχών) συνδυαστικά»
«Στηρίζω την απόφαση της κυβέρνησης για την πώληση πλειοψηφικού πακέτου μετοχών του ΟΛΠ. Και μετά τον Πειραιά προτεραιότητα είναι να οριστικοποιήσουμε το πλαίσιο αποφάσεων για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, ώστε το 2014 να προχωρήσουμε στη βάση της όποιας απόφασης έχει ληφθεί από τον μέτοχο και την κυβέρνηση. Σε κάθε περίπτωση, δεν πρέπει να γίνει μια ακόμη ιστορία, την οποία συζητάμε και ξανασυζητάμε, αλλά χωρίς ποτέ να καταλήγουμε» σημείωσε.
Πρόσθεσε ότι δημιουργείται μέσα στο υπουργείο μηχανισμός, που ελέγχει και εποπτεύει τις συμβάσεις στα λιμάνια («μέχρι σήμερα αυτό γινόταν μόνο κατ' όνομα»). Το λιμάνι Θεσσαλονίκης έχει την ιδιομορφία ότι ξεκινά από την «καρδιά» της πόλης, δεν είναι στην περιφέρειά της, «άρα έχει και κοινωνική χρήση, πέρα από την οικονομική και κοινωνική του διάσταση» σημείωσε και πρόσθεσε πως «πρέπει να γίνει σεβαστή η άποψη των φορέων της Θεσσαλονίκης για τον τρόπο αξιοποίησης του λιμανιού».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα