Χωρίς φόρο πολυτελείας τα προ του 2010 μεταχειρισμένα από χώρες της ΕΕ

Χωρίς φόρο πολυτελείας τα προ του 2010 μεταχειρισμένα από χώρες της ΕΕ

Η ίδια εξαίρεση προβλέπεται και για τα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα - Αλλάζει και ο τρόπος υπολογισμού της φορολογητέας αξίας για τα τέλη ταξινόμησης

Χωρίς φόρο πολυτελείας τα προ του 2010 μεταχειρισμένα από χώρες της ΕΕ

Την εξαίρεση από την επιβολή φόρου πολυτελείας των αυτοκινήτων που έχουν ταξινομηθεί σε κράτος-μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης πριν την 4η Μαρτίου του 2010 προβλέπει τροπολογία στο σχέδιο νόμου του υπουργείου Εθνικής Άμυνας για την Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου για τα Ελληνικά Αμυντικά Συστήματα.

Η ίδια εξαίρεση προβλέπεται και για τα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα.

Σύμφωνα με την έκθεση του γενικού λογιστηρίου του κράτους που συνοδεύει την τροπολογία, το κόστος από την εξαίρεση αυτή εκτιμάται σε 1 εκατ. ευρώ.

Μείωση των εσόδων κατά 1 εκατ. ευρώ προβλέπεται, επίσης, από την αλλαγή του τρόπου υπολογισμού της φορολογητέας αξίας για την επιβολή των τελών ταξινόμησης.

Κλείσιμο
Η σχετική τροπολογία αναφέρει:

Η παράγραφος 1 του άρθρου 126 του ν.2960/2001 (Α’ 265) αντικαθίσταται ως εξής: 

«1. Η φορολογητέα αξία για την επιβολή του τέλους ταξινόμησης των επιβατικών αυτοκινήτων διαμορφώνεται από την άθροιση των παρακάτω στοιχείων: 

α) Την τιμή χονδρικής πώλησης από τον κατασκευαστή οίκο του αυτοκινήτου, κατά τύπο παραλλαγή και έκδοση αυτού, όπως αυτή προκύπτει από τους υποβαλλόμενους τιμοκαταλόγους στην αρμόδια Τελωνειακή Αρχή από τους επίσημους διανομείς αυτοκινήτων, όπως αυτοί προσδιορίζονται από τον Κανονισμό (ΕΚ) 1400/2002 της Επιτροπής της 31ης Ιουλίου 2002 (ΕΕ L 203, της 1ης Αυγούστου 2002), συμπεριλαμβανομένης και της αξίας του προαιρετικού (EXTRA) αυτού εξοπλισμού. 

Για μεταχειρισμένα επιβατικά αυτοκίνητα, λαμβάνεται υπόψη η κατά τα παραπάνω τιμή χονδρικής πώλησης όμοιου κατά μάρκα, τύπο, παραλλαγή και έκδοση καινούργιου επιβατικού αυτοκινήτου με τον ίδιο εξοπλισμό, κατά το χρόνο κυκλοφορίας του στη διεθνή αγορά, αφού αυτή μειωθεί κατά το ποσοστό απομείωσης που ορίζεται ανάλογα με την ηλικία του και την κατηγορία αμαξώματος. 

Με απόφαση του Υπουργού Οικονομικών, καθορίζονται τα ως άνω ποσοστά ανά εξάμηνο και έτος ηλικίας του αυτοκινήτου και ανά κατηγορία αμαξώματος. Τα στοιχεία που λαμβάνονται υπόψη για τον καθορισμό των εν λόγω ποσοστών, καθώς και ο τρόπος προσδιορισμού των ποσοστών των ενδιάμεσων μηνών καθορίζονται με την απόφαση της παραγράφου 4 του παρόντος άρθρου. 

Η φορολογητέα αξία, μετά την ως άνω απομείωση, μειώνεται περαιτέρω ποσοστιαία με χρήση συντελεστή 0,30 για κάθε 500 επιπλέον χιλιόμετρα που έχουν διανυθεί από τον ετήσιο μέσο όρο. Η απομείωση βάσει διανυθέντων χιλιομέτρων δεν πρέπει να ξεπερνά το 30% της αξίας που προσδιορίζεται μετά την ως άνω απομείωση. Ο ετήσιος μέσος όρος διανυθέντων χιλιομέτρων, για σκοπούς εφαρμογής της παρούσας διάταξης, ορίζεται στις δεκαπέντε χιλιάδες (15.000). 
Η συνολική απομείωση, περιλαμβανόμενης και της απομείωσης λόγω διανυθέντων χιλιομέτρων πέραν του μέσου όρου δεν δύναται να υπερβαίνει το 95%. 

β) Τα έξοδα ασφάλισης και μεταφοράς του αυτοκινήτου στη χώρα.»
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης