Μινωικές: Τα νέα επενδυτικά σχέδια σε Αδριατική και Αιγαίο
Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκονται τα επενδυτικά σχέδια του Ομίλου Γκριμάλντι με στόχο την κυριαρχία στην Αδριατική και με σφήνες στο Αιγαίο. Τα σχέδια «ιχνογράφησε» στο protothema.gr ο ο Πωλ Κυπριανού μέλος του ΔΣ των Μινωϊκών και «δεξί χέρι» του ιταλού επιχειρηματία με αυξημένες αρμοδιότητες στον ιταλικό κολοσσό.
Παράλληλα απάντησε στα σενάρια που κυκλοφορούν τον τελ
Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκονται τα επενδυτικά σχέδια του Ομίλου Γκριμάλντι με στόχο την κυριαρχία στην Αδριατική και με σφήνες στο Αιγαίο. Τα σχέδια «ιχνογράφησε» στο protothema.gr ο ο Πωλ Κυπριανού μέλος του ΔΣ των Μινωϊκών και «δεξί χέρι» του ιταλού επιχειρηματία με αυξημένες αρμοδιότητες στον ιταλικό κολοσσό.
Παράλληλα απάντησε στα σενάρια που κυκλοφορούν τον τελευταίο καιρό με επίκεντρο τις Μινωϊκές και την επόμενη ημέρα.
Η Αδριατική
Για την Αδριατική και τον έντονο ανταγωνισμό που υπάρχει την ώρα που το μεταφορικό έργο ο Πώλ Κυπριανού επεσήμανε:
«Καταρχήν στόχος μας, είναι να εντείνουμε τον ανταγωνισμό στην Αδριατική. Υπάρχει ήδη πρόβλημα εκεί αφού η προσφορά σε πλοία είναι μεγαλύτερη από τη ζήτηση» και προσέθεσε:
«Αφού λοιπόν δεν φεύγει κάποιος από την Αδριατική τότε θα υποστεί τις συνέπειες του ανταγωνισμού» και προσέθεσε: «Για αυτό θα ενισχύσουμε καταρχήν την παρουσία μας με τα δύο πλοία που ναυπηγούμε. Τα νεότευκτα πλοία έχουν μεγαλύτερη χωρητικότητα άρα σου δίνουν το περιθώριο να κάνεις έναν ανταγωνισμό τιμών. Επίσης, θα κοιτάξουμε και την ενίσχυση αλλά και δημιουργία γραμμών με πλοία ro-ro-μεταφοράς οχημάτων».
Ο Εμμανουέλ Γκριμάλντι φιλοδοξεί, μέσω της ηρακλειώτικης εταιρείας, να κυριαρχήσει, ως Όμιλος Grimaldi, στη Μεσόγειο, ελέγχοντας την Αδριατική όπου τις τελευταίες δεκαετίες κυριαρχούν οι Έλληνες.
Το Ηράκλειο Κρήτης
Με αφορμή τη συζήτηση για την Αδριατική και τον έντονο ανταγωνισμό του θέσαμε το ερώτημα εάν είχε κάποια βάση το σενάριο που κυκλοφορούσε τον τελευταίο καιρό , σύμφωνα με το οποίο θα αντάλλασσε ο Όμλος Γκριμάλντι τη γραμμή Πειραιάς-Ηράκλειο με την αποχώρηση έστω και μερική του Ομίλου Attica από την Αδριατική: «Καταρχήν να ξεκαθαρίσω ότι δεν υπάρχει τέτοιο θέμα. Άλλωστε όταν είναι κάποιος σε γραμμές,γιατί να φύγει; Μετά θα είναι δύσκολο να επιστρέψει.»
Αναφερόμενος στο θέμα της γραμμής του Ηρακλείου και ενός άλλου σεναρίου που ήθελε τον Γκριμάλντι να την πουλάει στον όμιλο Attica τόνισε: «Δεν υπήρξε ποτέ σκέψη να δώσει ο Όμιλος την γραμμή αυτή η οποία πάει πάρα πολύ καλά» και συμπλήρωσε: «Άλλωστε και στην υποθετική περίπτωση, σαν άσκηση επί χάρτου, που κάποιος ήθελε να πουλήσει μία τέτοια γραμμή ,αυτό θα τα έκανε πριν μπεί και άλλος ανταγωνιστής».
Η Ηγουμενίτσα
Ο Εμμανουέλε Γκριμάλντι έχει επισημάνει ότι τα terminals στην Ηγουμενίτσα ή στην Πάτρα μπορούν να έχουν ενδιαφέρον για τις Μινωικές Γραμμές. Και αυτό γιατί με την ολοκλήρωση της Εγνατίας Οδού, η Ηγουμενίτσα μπορεί να διαδραματίσει ρόλο κλειδί στην μεταφορά φορτίου από τα Βαλκάνια και την Τουρκία στην Αδριατική και στην υπόλοιπη Ευρώπη.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr