Προχωρεί το σχέδιο εξυγίανσης της ΑΕΓΕΚ
Ο στρατηγικός επενδυτής της τεχνικής εταιρείας θα ελέγχει το16,8% των μετοχών της ΑΕΓΕΚ και το 22,5% οι πιστώτριες τράπεζες.
Με βάση το σχέδιο όπως αυτό ξετυλίγεται τους τελευταίους μήνες και εγκρίθηκε το Σάββατο από την έκτακτη γενική συνέλευση των μετόχων της εταιρίας, η ΑΕΓΕΚ μετατρέπεται σε εταιρεία συμμετοχών με τον κατασκευαστικό κλάδο να περνά στην εταιρεία Εδαφοστατική. Η τελευταία θα μετονομαστεί σε ΑΕΓΕΚ Κατασκευαστική, με την πλειοψηφία των μετοχών της (70%) να ε
Ο στρατηγικός επενδυτής της τεχνικής εταιρείας θα ελέγχει το16,8% των μετοχών της ΑΕΓΕΚ και το 22,5% οι πιστώτριες τράπεζες.
Με βάση το σχέδιο όπως αυτό ξετυλίγεται τους τελευταίους μήνες και εγκρίθηκε το Σάββατο από την έκτακτη γενική συνέλευση των μετόχων της εταιρίας, η ΑΕΓΕΚ μετατρέπεται σε εταιρεία συμμετοχών με τον κατασκευαστικό κλάδο να περνά στην εταιρεία Εδαφοστατική. Η τελευταία θα μετονομαστεί σε ΑΕΓΕΚ Κατασκευαστική, με την πλειοψηφία των μετοχών της (70%) να ελέγχεται από τον ινδικό όμιλο. Το ανεκτέλεστο υπόλοιπο της εταιρείας θα ανέρχεται σε 1,2 δις. ευρώ (στα έργα αυτά περιλαμβάνονται το Μετρό της Θεσσαλονίκης, το ποσοστό του ομίλου στο Μαλιακός Κλειδί και κάποια άλλα μικρότερα έργα) ενώ τα υπόλοιπα 500 εκ. ευρώ είναι έργα που θα εισφέρει η ινδική εταιρεία.. Η ΑΕΓΕΚ Κατασκευαστική θα προχωρήσει σε νέα αύξηση κεφαλαίου κατά 80 εκ. ευρώ η οποία θα καλυφθεί κατά 30% από την ΑΕΓΕΚ και κατά 50% από την DS Construction.
Προς το παρόν οι νέοι μέτοχοι δεν έχουν ανοίξει τα χαρτιά τους ως προς το σχέδιο ανάπτυξης της εταιρείας, το οποίο σύμφωνα τουλάχιστον με τις ανακοινώσεις περιορίζεται στην προσπάθεια εξυγίανσης της ιστορικής τεχνικής εταιρείας που τα τελευταία τέσσερα χρόνια ταλαιπωρείται από τον βραχνά του υπέρογκου δανεισμού. Όπως αναφέρθηκε στην γ.σ των μετόχων μετά την ολοκλήρωση της αύξησης κεφαλαίου οι βραχυπρόθεσμες υποχρεώσεις της ΑΕΓΕΚ θα περιοριστούν στα 50 εκ. ευρώ.
Εν αναμονή τελεί η εταιρεία και για την πώληση της ΝΑΒΙΠΕ Αστακού από τις πιστώτριες τράπεζες, σε νέο ιδιοκτήτη – επενδυτή που θα αναλάβει να λειτουργήσει και να αναπτύξει περαιτέρω το πρώτο ιδιωτικό λιμάνι της χώρας. Στο παρελθόν είχε ακουστεί ότι για την εξαγορά του λιμανιού είχε ενδιαφερθεί ο επιχειρηματίας Βασίλης Κούτσης ο οποίος ήδη συμμετέχει στο έργο με ποσοστό 10%.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr