Στα ιδιωτικά ΚΤΕΟ η J&P Αβαξ

Στα ιδιωτικά ΚΤΕΟ η J&P Αβαξ

Στην αγορά των ιδιωτικών ΚΤΕΟ, το μέγεθος της οποίας υπολογίζεται να φτάσει τα 50 εκατ. ευρώ την επόμενη διετία, διευρύνει την παρουσία του ο ελληνοκυπριακός κατασκευαστικός όμιλος της J&P Αβαξ. Μέσα σε λίγους μήνες από τη σύσταση της θυγατρικής εταιρείας Auteco, η J&P λειτουργεί ήδη δύο ΚΤΕΟ στην Αθήνα, ενώ μέχρι το τέλος του χρόνου θα ξεκινήσει και το τρίτο στην περιοχή της Θεσσαλονίκης. Οι τρεις σταθμοί θα είναι δυναμικότητας 15 γραμμών (θα μπορούν δηλαδή να εξυπηρετούν ταυτόχρονα

Στα ιδιωτικά ΚΤΕΟ η J&P Αβαξ

Στην αγορά των ιδιωτικών ΚΤΕΟ, το μέγεθος της οποίας υπολογίζεται να φτάσει τα 50 εκατ. ευρώ την επόμενη διετία, διευρύνει την παρουσία του ο ελληνοκυπριακός κατασκευαστικός όμιλος της J&P Αβαξ. Μέσα σε λίγους μήνες από τη σύσταση της θυγατρικής εταιρείας Auteco, η J&P λειτουργεί ήδη δύο ΚΤΕΟ στην Αθήνα, ενώ μέχρι το τέλος του χρόνου θα ξεκινήσει και το τρίτο στην περιοχή της Θεσσαλονίκης. Οι τρεις σταθμοί θα είναι δυναμικότητας 15 γραμμών (θα μπορούν δηλαδή να εξυπηρετούν ταυτόχρονα 15 οχήματα), δίνοντας στην J&P Αβαξ μερίδιο 30% στην αγορά των υπηρεσιών ΚΤΕΟ.

Σύμφωνα με τον εμπορικό διευθυντή της Auteco κ. Κωνσταντίνο Καλαφατά, η εταιρεία σχεδιάζει τους επόμενους μήνες να διευρύνει την παρουσία της και εκτός Ελλάδος, δημιουργώντας νέες εγκαταστάσεις ΚΤΕΟ στην περιοχή της Κύπρου και της Βουλγαρίας. Η Auteco ανταγωνίζεται στην αγορά την Autovision, μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες του κλάδου, η οποία ανήκει στον γαλλικό όμιλο Sakar, που στην Ελλάδα αναπτύσσει με τη μέθοδο του franchise περίπου 26 συνεργεία τεχνικού ελέγχου.   

Οι προοπτικές ανάπτυξης
Ο θεσμός των ιδιωτικών ΚΤΕΟ ξεκίνησε στην ελληνική αγορά πριν από τέσσερα χρόνια, εκμεταλλευόμενος το έλλειμμα που υπάρχει από τις αντίστοιχες υπηρεσίες του δημόσιου τομέα και αναπτύσσεται συνεχώς. Σύμφωνα με τον Καλαφατά, μέχρι τις 31/12/2007 από τα ΚΤΕΟ είχαν περάσει λιγότερα από τα μισά αυτοκίνητα που είχαν την υποχρέωση να ελεγχθούν. Παράγοντες του κλάδου εκτιμούν ότι η αγορά των ιδιωτικών ΚΤΕΟ θα αναπτυχθεί με ταχείς ρυθμούς τα επόμενα χρόνια για δύο επιπλέον λόγους. Από την 1η Ιανουαρίου του 2008 η κοινοτική νομοθεσία έχει αλλάξει και τα αυτοκίνητα θα πρέπει να ελέγχονται κάθε τέσσερα χρόνια από την ημερομηνία αγοράς τους και κατόπιν κάθε δύο χρόνια. Οι επιπτώσεις που δημιουργούν στο περιβάλλον οι ρύποι από την κυκλοφορία των οχημάτων αλλά και η ραγδαία αύξηση του στόλου των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν κάθε χρόνο στη χώρα μας δημιουργούν την ανάγκη για συνεχή συντήρηση των οχημάτων και αλλαγή των διαδικασιών ελέγχου. 

Να σημειώσουμε εδώ ότι, παρά την γενική μεγάλη πτώση του χρηματιστηρίου, η μετοχή της J&P Άβαξ σημείωσε άνοδο 2% στην συνεδρίαση της Τρίτης. H εταιρεία ανέλαβε και έργο ύψους 8,7 εκατ. ευρώ από την Κυπριακή Δημοκρατία Πρόκειται για την ανοικοδόμηση της κοινότητας Αρτέμιδας που καταστράφηκε στις πυρκαγιές του καλοκαιριού στην Πελοπόννησο και την οποία είχε προσφερθεί να ανοικοδομήσει η κυπριακή κυβέρνηση.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Δείτε Επίσης