
Οι Έλληνες «κυνηγούν» τις προσφορές
Οι Έλληνες «κυνηγούν» τις προσφορές
Έξι στους δέκα Έλληνες δηλώνουν πως εν μέσω οικονομικής κρίσης αγοράζουν μόνο προϊόντα που έχουν βγει σε προσφορά, ενώ το 50% των καταναλωτών χρησιμοποιεί εκπτωτικά κουπόνια.

Έξι στους δέκα Έλληνες δηλώνουν πως εν μέσω οικονομικής κρίσης αγοράζουν μόνο προϊόντα που έχουν βγει σε προσφορά, ενώ το 50% των καταναλωτών χρησιμοποιεί εκπτωτικά κουπόνια.
Στα σούπερ μάρκετ μάλιστα, η συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων αγοράζει πλέον μόνο τα αναγκαία για το νοικοκυριό. Τα στοιχεία αυτά προκύπτουν από πρόσφατη έρευνα της εταιρείας Nielsen.
Τα ευρήματα της έρευνας δείχνουν ότι οι βιομηχανίες και οι λιανέμποροι που προσφέρουν καλές τιμές, μέσω είτε προσφορών είτε προϊόντων που διατίθενται σε μεγαλύτερες, οικονομικού μεγέθους συσκευασίες, έχουν να κερδίσουν τα μέγιστα από τους καταναλωτές που συνεχίζουν τις προσπάθειές τους για να δώσουν αξία στα χρήματά τους.
Η συντριπτική πλειονότητα των Ελλήνων (ποσοστό άνω του 70%) δηλώνει πως, όταν φτάνει η ώρα να επιλέξει το κατάστημα όπου θα κάνει τα ψώνια του νοικοκυριού, επηρεάζεται πολύ από τις εκπτώσεις και τις χαμηλές τιμές.
Καθώς το κόστος παραγωγής και διακίνησης των προϊόντων συνεχίζει να αυξάνεται, οι καταναλωτές τόσο στην Ευρώπη (33%) όσο και στην Ελλάδα (47%) προτιμούν οι εταιρείες να προσφέρουν μεγαλύτερες και οικονομικές συσκευασίες που θα αντιστοιχούν σε χαμηλότερο κόστος ανά τεμάχιο.
Το 36% των καταναλωτών δήλωσε ότι προτιμά οι παραγωγοί να προσφέρουν μεγαλύτερες οικονομικές συσκευασίες, με χαμηλότερες τιμές ανά κομμάτι, ενώ το 18% δήλωσε ότι θα προτιμούσε μικρότερα μεγέθους πακέτα σε χαμηλότερες τιμές.
Στα σούπερ μάρκετ μάλιστα, η συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων αγοράζει πλέον μόνο τα αναγκαία για το νοικοκυριό. Τα στοιχεία αυτά προκύπτουν από πρόσφατη έρευνα της εταιρείας Nielsen.
Τα ευρήματα της έρευνας δείχνουν ότι οι βιομηχανίες και οι λιανέμποροι που προσφέρουν καλές τιμές, μέσω είτε προσφορών είτε προϊόντων που διατίθενται σε μεγαλύτερες, οικονομικού μεγέθους συσκευασίες, έχουν να κερδίσουν τα μέγιστα από τους καταναλωτές που συνεχίζουν τις προσπάθειές τους για να δώσουν αξία στα χρήματά τους.
Η συντριπτική πλειονότητα των Ελλήνων (ποσοστό άνω του 70%) δηλώνει πως, όταν φτάνει η ώρα να επιλέξει το κατάστημα όπου θα κάνει τα ψώνια του νοικοκυριού, επηρεάζεται πολύ από τις εκπτώσεις και τις χαμηλές τιμές.
Καθώς το κόστος παραγωγής και διακίνησης των προϊόντων συνεχίζει να αυξάνεται, οι καταναλωτές τόσο στην Ευρώπη (33%) όσο και στην Ελλάδα (47%) προτιμούν οι εταιρείες να προσφέρουν μεγαλύτερες και οικονομικές συσκευασίες που θα αντιστοιχούν σε χαμηλότερο κόστος ανά τεμάχιο.
Το 36% των καταναλωτών δήλωσε ότι προτιμά οι παραγωγοί να προσφέρουν μεγαλύτερες οικονομικές συσκευασίες, με χαμηλότερες τιμές ανά κομμάτι, ενώ το 18% δήλωσε ότι θα προτιμούσε μικρότερα μεγέθους πακέτα σε χαμηλότερες τιμές.
Ωστόσο, όλοι ανεξαιρέτως οι καταναλωτές καθιστούν σαφές ότι η ποιότητα δεν πρέπει να τεθεί σε κίνδυνο. Η παραγωγή, άλλωστε, προϊόντων με χαμηλότερη ποιότητα, η τιμή των οποίων διατηρείται στα ίδια επίπεδα, είναι η λιγότερο δημοφιλής επιλογή μεταξύ των καταναλωτών.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα