Η Singapore Airlines βράβευσε την Ολυμπιακή
Η Singapore Airlines βράβευσε την Ολυμπιακή
Το πρώτο βραβείο κέρδισε η Ολυμπιακή, από την Singapore Airlines και συγκεκριμένα η Olympic Handling...
Το πρώτο βραβείο κέρδισε η Ολυμπιακή, από την Singapore Airlines και συγκεκριμένα η Olympic Handling (Ολυμπιακή Εταιρεία Επίγειας Εξυπηρέτησης), αναδείχτηκε και βραβεύτηκε πρώτη σε κατηγορία αεροδρομίων από την αυστραλιανή εταιρία, για την περίοδο Απριλίου 2010 – Μαρτίου 2011.
Η βαθμολογία βασίστηκε στην απόδοση του σταθμού καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου, όπως αυτή απεικονίζεται στα ερωτηματολόγια της Singapore Airlines που διανέμονται στους επιβάτες κατά την διάρκεια της πτήσης.
Στην ανακοίνωση της εταιρείας αναφέρονται τα εξής:
«Οι παράγοντες που διαμόρφωσαν το αποτέλεσμα είναι η ακρίβεια στην άφιξη και αναχώρηση των πτήσεων, απόδοση στην παράδοση των αποσκευών, μέση διάρκεια παραμονής στο check-in, μέση διάρκεια παραμονής στις Θύρες πριν την επιβίβαση, υπηρεσίες αίθουσας διακεκριμένων επιβατών, καθυστερήσεις πτήσεων και όγκος ευχαριστήριων επιστολών. Το βραβείο αυτό αποδεικνύει την προσήλωση και αποτελεσματικότητα της Olympic Handling στην παροχή υπηρεσιών υψηλών προδιαγραφών στην επίγεια εξυπηρέτηση στους πελάτες της.
Η Olympic Handling, κορυφαία εταιρία παροχής υπηρεσιών επίγειας εξυπηρέτησης στην Ελλάδα και η μοναδική με παρουσία στα 39 αεροδρόμια της χώρας, κατά τη διάρκεια του 2010 προσέφερε υπηρεσίες επίγειας εξυπηρέτησης σε περισσότερες από 97.000 πτήσεις, με τις οποίες μεταφέρθηκαν περισσότεροι από 14 εκατομμύρια επιβάτες».
Η βαθμολογία βασίστηκε στην απόδοση του σταθμού καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου, όπως αυτή απεικονίζεται στα ερωτηματολόγια της Singapore Airlines που διανέμονται στους επιβάτες κατά την διάρκεια της πτήσης.
Στην ανακοίνωση της εταιρείας αναφέρονται τα εξής:
«Οι παράγοντες που διαμόρφωσαν το αποτέλεσμα είναι η ακρίβεια στην άφιξη και αναχώρηση των πτήσεων, απόδοση στην παράδοση των αποσκευών, μέση διάρκεια παραμονής στο check-in, μέση διάρκεια παραμονής στις Θύρες πριν την επιβίβαση, υπηρεσίες αίθουσας διακεκριμένων επιβατών, καθυστερήσεις πτήσεων και όγκος ευχαριστήριων επιστολών. Το βραβείο αυτό αποδεικνύει την προσήλωση και αποτελεσματικότητα της Olympic Handling στην παροχή υπηρεσιών υψηλών προδιαγραφών στην επίγεια εξυπηρέτηση στους πελάτες της.
Η Olympic Handling, κορυφαία εταιρία παροχής υπηρεσιών επίγειας εξυπηρέτησης στην Ελλάδα και η μοναδική με παρουσία στα 39 αεροδρόμια της χώρας, κατά τη διάρκεια του 2010 προσέφερε υπηρεσίες επίγειας εξυπηρέτησης σε περισσότερες από 97.000 πτήσεις, με τις οποίες μεταφέρθηκαν περισσότεροι από 14 εκατομμύρια επιβάτες».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα