Σειρά συναντήσεων Βενιζέλου-Χρυσοχοϊδη με ναυτιλιακούς φορείς

Σειρά συναντήσεων Βενιζέλου-Χρυσοχοϊδη με ναυτιλιακούς φορείς

Τη μαγική συνταγή  για να προσελκύσει κεφάλαια και να φέρει συνάλλαγμα αναζητά η κυβέρνηση.

Σειρά συναντήσεων Βενιζέλου-Χρυσοχοϊδη με ναυτιλιακούς φορείς
Σειρά συναντήσεων Βενιζέλου-Χρυσοχοϊδη με ναυτιλιακούς φορείς
Τη μαγική συνταγή  για να προσελκύσει κεφάλαια και να φέρει συνάλλαγμα αναζητά η κυβέρνηση. Στόχος της είναι να ξεπεράσει τους σκοπέλους που δημιουργεί η παθογένεια  10ετιών του ελληνικού συστήματος αλλά και η πολύ κακή συγκυρία από τη νέα κρίση της παγκόσμιας οικονομίας. Για τον λόγο αυτό τόσο ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης και υπουργός Οικονομίας, Ευάγγελος Βενιζέλος, όσο και ο υπουργός Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, Μιχ. Χρυσοχοϊδης θα έχουν σειρά συναντήσεων με θεσμικούς παράγοντες της Ελληνικής Ναυτιλιακής βιομηχανίας.

Χαρακτηριστική είναι  και η άποψη του προέδρου του  προέδρου του Ναυτικού Επιμελητηρίου  Ελλάδος Γιώργου Γράτσου. «Αν είχαμε αναπτύξει την οικονομία μας με όραμα την εξωστρέφεια, η Ελλάδα θα μπορούσε να είναι τουλάχιστον το ναυτιλιακό και οικονομικό κέντρο της Ανατολικής Μεσογείου. Οι ιδεολογικές παρωπίδες και το λειτουργικό μας σύστημα είναι αυτά που μας βάζουν στο περιθώριο και βουλιάζουν την χώρα. Όπου αλλού στον κόσμο οι Έλληνες μεγαλουργούν».

«Με κατάλληλο λειτουργικό σύστημα βασισμένο στην πρωτοπορία της Ελληνικής ναυτιλίας και τον υγιή ανταγωνισμό, θα μπορούσε να αναπτυχθεί η Ελλάδα σε πολιτιστικό, οικονομικό, ναυτιλιακό και διαμετακομιστικό κέντρο της Ανατολικής Μεσογείου».

Η Ελλάδα θα μπορούσαμε επίσης να είναι το προτιμώμενο θέρετρο  όχι μόνον της Ευρώπης. «Αυτά  όλα θα μπορούσαν να γίνουν αρκετά σύντομα αν βγάζαμε τις παρωπίδες και σπάζαμε τα δεσμά που μας κρατάνε πίσω», επισημαίνει.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της κυβέρνησης στα 5.643,2 εκατομμύρια ευρώ ανέρχεται το ναυτιλιακό συνάλλαγμα που εισέρρευσε στην Ελλάδα το χρονικό διάστημα Ιανουαρίου-Μαΐου 2011, βάσει των στοιχείων της Τράπεζας της Ελλάδας.
Κλείσιμο

Επίσης, κατά 31,1% αυξήθηκε η χωρητικότητα του υπό ελληνική σημαία στόλου από το 2006 μέχρι την 30ή Ιουνίου 2011. Από το Νοέμβριο του 2006 όταν και τέθηκαν σε ισχύ τα τελευταία μέτρα ενίσχυσης της ελληνικής ποντοπόρου ναυτιλίας έχουν υψώσει την ελληνική σημαία 323 νέα πλοία συνολικής χωρητικότητας 20,1 εκατ. κόρων και μέσου όρου ηλικίας τα έξι έτη.

Η συνολική χωρητικότητα του υπό ελληνική σημαία στόλου από 31,5 εκατ. κόρους την 31-1-2006 έφτασε τους 41,4 εκατ. κόρους την 30-6-2011, σημειώνοντας αύξηση κατά 31,1%.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης