Έως 66% η πτώση της ναυλαγοράς ξηρού φορτίου – Σε επίπεδα 2020

Ο ρόλος των αργιών της κινεζικής Πρωτοχρονιάς, των έντονων βροχοπτώσεων στη Βραζιλία και η ενεργειακή κρίση

Από τις αρχές του 2023, ο BCI (Capesize) έχει χάσει 66%, ενώ ο BPI (Panamax), ο BSI (Supramax) και ο BHSI (Handymax) έχουν μειωθεί κατά περίπου 30% αγγίζοντας επίπεδα που δεν έχουν παρατηρηθεί από τον Ιούνιο/Ιούλιο του 2020.

Οι αναλυτές του ναυλομεσιτικού οίκου Xclusive Shipbrokers επισημαίνουν για τη ναυλαγορά ξηρού φορτίου:

«- Με τους δείκτες χύδην ξηρού φορτίου να έχουν εισέλθει σε πτωτικό ράλι, πολλοί υποστηρίζουν ότι το 2023 έχει ξεκινήσει με λάθος τρόπο στην αγορά. Ωστόσο, δεν είναι η πρώτη φορά που η αγορά ξηρού χύδην φορτίου παρουσιάζει σημάδια κάμψης κατά τους πρώτους μήνες του έτους και ιδιαίτερα κατά τη διάρκεια της κινεζικής Πρωτοχρονιάς λόγω της υποτονικής ζήτησης της Κίνας για πρώτες ύλες.

Διαβάστε αναλυτικά στο newmoney.gr

Ειδήσεις σήμερα:

«Ευαγγελισμός»: H πρώτη εφημερία του μεγαλύτερου νοσοκομείου της Αττικής χωρίς ράντζα

Σε εξέλιξη η έρευνα για τον κυβερνήτη του Phantom - Ερωτηματικά για τα τελευταία λεπτά της πτήσης

Μικρή άνοδος της θερμοκρασίας σήμερα - Πού θα βρέξει
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr