Wendy’s: Η ιστορία πίσω από τα αμερικανικά fast food που δεν ευδοκίμησαν στην Ελλάδα

Wendy’s: Η ιστορία πίσω από τα αμερικανικά fast food που δεν ευδοκίμησαν στην Ελλάδα

Η συγνώμη του Dave Thomas στην κόρη του για την πίεση που της δημιούργησε σε μικρή ηλικία, όταν την έκανε... logo της αλυσίδας του - Η σύντομη πορεία της στην ελληνική αγορά

wendys
Ένα από τα brands του «γρήγορου φαγητού» που οι λίγο παλαιότερες γενιές καθιέρωσαν ως στέκι τους ήταν τα Wendy’s.

Παρότι ότι η 3η μεγαλύτερη αμερικανική αλυσίδα fast food και 7η στην κατηγορία των εστιατορίων (την οποία ίδρυσε το 1969 ο αείμνηστος επιχειρηματίας Dave Thomas) έγινε ιδιαίτερα δημοφιλής στη νεολαία της εποχής, όταν ήρθε στην Ελλάδα τέλη των ‘80s και για πάνω από μια δεκαετία ως τα ‘90s, δεν… ευδοκίμησε τελικά. Ούτε οι προσπάθειες που ακολούθησαν για την «επιστροφή» της απέδωσαν.

Αν και ποτέ δεν ξέρεις…

Δεν κατάφερε να αντέξει στον ισχυρό ανταγωνισμό, καθώς ο κλάδος προ οικονομικής κρίσης άγγιξε το peak και κάθε γειτονιά απέκτησε από δυο, τρία ταχυφαγεία;

Κλείσιμο
Οι λόγοι που έφυγαν τα Wendy’s από την ελληνική αγορά δεν υπήρξαν απολύτως ξεκάθαροι.

Η αλήθεια, όμως, φαίνεται διαφορετική, απ’ όσα μπορεί να σκεφθεί ο καθένας.


Κοινή αίσθηση ότι -παρά την υψηλή δημοτικότητα της και τα έσοδα που εμφάνιζαν τα πάνω από δέκα καταστήματα της στην Ελλάδα- οι αιτίες ήταν άλλες: όπως οι διαφωνίες με την μητρική στους όρους για την ανανέωση της συνεργασίας της με τους Έλληνες επιχειρηματίες, οι εσωτερικές διαφωνίες στην οικογένεια Νίκα, αλλά και το… ασυμβίβαστο από το γεγονός ότι η αλλαντοβιομηχανία της τελευταίας –πολύ πριν αυτή αλλάξει χέρια- ήταν ταυτόχρονα προμηθευτής ενός ανταγωνιστή των Wendy’s, των Goody’ s.

Σταδιακά και μάλλον αναπόφευκτα η αλυσίδα αποεπένδυσε από την Ελλάδα, αν και το φανατικό κοινό της δεν έπαψε να αναπολεί τις σπεσιαλιτέ της – και μάλιστα είχε ανέβει σχετική σελίδα στα social media (bring Wendy’s back to Greece)…

Σύμφωνα, πάντως, με μια άλλη εκδοχή που αποκαλύφθηκε προ τριετίας, το «αίτημα» επανόδου των Wendy’s στην Ευρώπη δεν έβρισκε ανταπόκριση για έναν άλλο λόγο. Διότι μια μικρή fish and chips ολλανδική επαρχιακή επιχείρηση σε «κενό» χρόνο είχε κατοχυρώσει -και δικαστικά- το σήμα!
Πίσω από την λαμπερή «βιτρίνα» της άλλοτε αγαπημένης αλυσίδας ταχυφαγείων μεγάλης μερίδας Ελλήνων καταναλωτών, κρύβεται μια ανθρώπινη ιστορία, από τα ενδότερα της οικογένειας Thomas…

Πηγή έμπνευσης του Dave Thomas για το brand αποτέλεσε το… προσωνύμιο και η εικόνα της μιας από τις κόρες του – του κοκκινομάλλικου εκείνου κοριτσιού, που φιγουράρει στο logo της εταιρείας.

Ο ίδιος δεν αρνήθηκε, όσο παρέμενε εν ζωή, ότι η πίεση που προκάλεσε στο παιδί του με την ξαφνική και υπερβολική δημοσιότητα, τον έκανε να μετανιώσει για την απόφαση που πήρε την δεκαετία του ‘60.

Περισσότερα: www.newmoney.gr
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης