Καραμανλής προς ξένους διπλωμάτες: Η Ελλάδα εξελίσσεται σε ενεργειακό κόμβο με τα έργα υποδομών και μεταφορών

Καραμανλής προς ξένους διπλωμάτες: Η Ελλάδα εξελίσσεται σε ενεργειακό κόμβο με τα έργα υποδομών και μεταφορών

Όλα όσα είπε για τον ρόλο των λιμανιών του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης - Τι δήλωσε ο Χάρης Βαφειάς για τον ρόλο της ελληνόκτητης ναυτιλίας

k_karaman
Τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Κώστα Καραμανλή και τον υφυπουργό Απόδημου Ελληνισμού Ανδρέα Κατσανιώτη φιλοξένησαν ως επίτιμους καλεσμένους το Προξενικό Σώμα σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στην Κηφισιά, χθες, Πέμπτη 25 Μαίου .

Τον Έλληνα υπουργό υποδέχθηκαν ο Χάρης Βαφειάς, πρόεδρος του Σώματος και πρόξενος των Φιλιππίνων στην Ελλάδα και ο αντιπρόεδρος Χρήστος Βαρδίκος, πρόξενος της Κοινοπολιτείας Ντομίνικα. Το «παρών» έδωσαν διπλωμάτες από σχεδόν 60 χώρες. Ξεχώρισε η παρουσία του πρέσβη της Σαουδικής Αραβίας, dr Saad Alammar.

Έντονο ήταν το χρώμα του ελληνικού εφοπλισμού αφού παρόντες ήταν ο Πάρης Δράγνης, πρόξενος της Ουκρανίας και ο Γαβριήλ Πετρίδης, πρόξενος του Βιετνάμ. Παρών ήταν και ο νομικός σύμβουλος του Προξενικού Σωματείου Αθανάσιος Κοντοθανάσης.

Ο Κώστας Καραμανλής μιλώντας στο newmoney εστίασε στη σημασία εξέλιξης της Ελλάδας σε ενεργειακό κόμβο:

Κλείσιμο
« Η Ελλάδα εξελίσσεται σε κόμβο Υποδομών και Μεταφορών της ευρύτερης νοτιοανατολικής Ευρώπης και αυτό ανοίγει το δρόμο για να γίνει κόμβος ενέργειας. Γιατί χώρες χωρίς βασικές υποδομές δηλαδή χωρίς τον περιφερειακό δρόμο που κατασκευάζουμε σήμερα στην Αλεξανδρούπολη, χωρίς το πρόβλημα που επιλύσαμε για να προχωρήσει η ιδιωτικοποίηση του λιμανιού, και χωρίς τη σιδηροδρομική σύνδεση Αλεξανδρούπολης –Ορμένιο στα σύνορα της Βουλγαρίας και να συνεχιστεί έως τα λιμάνια της Μαύρης Θάλασσας, χωρίς αυτά τα απαραίτητα έργα υποδομής δεν θα μπορούσε να γίνει η Ελλάδα ενεργειακός κόμβος. Έχουν ήδη δημοπρατηθεί τα έργα αυτά, με εξασφαλισμένη χρηματοδότηση. Και είναι έργα για τα οποία έχουμε συμφωνήσει με την κυβέρνηση της Βουλγαρίας για να προχωρήσουν και εκείνοι από την πλευράς τους με ταχύτητα τα δικά τους έργα» και συνέχισε:

«Ο ενεργειακός κόμβος στην Αλεξανδρούπολη είναι ένα γεγονός και σε συνδυασμό με τη Ρεβυθούσα κάνει τη χώρα μας ένα κόμβο ενεργειακό της ευρύτερης περιοχής».

Για τα λιμάνι είπε: «Αλλά και τα λιμάνια διαδραματίζουν έναν ξεχωριστό ρόλο. Θεωρώ ότι η Θεσσαλονίκη η οποία δυστυχώς μέχρι σήμερα δεν είχε σοβαρή οδική και σιδηροδρομική σύνδεση μπορεί πραγματικά να γίνει το λιμάνι εξόδου για όλα τα προϊόντα από τη βαλκανική. Όπως ο Πειραιάς, εάν φτιαχτεί ένας γρήγορος και σοβαρός σιδηρόδρομος ηλεκτροκίνητος, μπορεί να μην είναι απλά ένα διαμετακομιστικό λιμάνι αλλά σε συνδυασμό με το Θριάσιο, μπορεί να εξελιχθεί σε ένα logistic center της ευρύτερης περιοχής. Δηλαδή μία βιομηχανία την οποία ποτέ δεν την εκμεταλλευτήκαμε όπως έπρεπε παρότι η γεωπολιτική και γεωγραφική μας θέση είναι ιδανική. Επομένως όλα τα έργα έχουν μία στόχευση. Γιατί στο παρελθόν ξοδεύτηκαν δεκάδες δισεκατομμύρια σε έργα τα οποία δεν χρειαζόμασταν.

Διαβάστε περισσότερα: www.newmoney.gr
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης