Σούπερ μάρκετ: Επενδύσεις και αλλαγές…

Σούπερ μάρκετ: Επενδύσεις και αλλαγές…

Σε περίοδο αναδιάρθρωσης και νέων επενδύσεων εισέρχεται ο κλάδος των σούπερ μάρκετ. Πρόκειται για μια νέα δηλαδή περίοδο κατά τη διάρκεια της οποίας οι μεγάλοι παίκτες της αγοράς θα επιδιώξουν να κερδίσουν μερίδια αγοράς και τζίρους, με φόντο τα κόστη από τις μειώσεις τιμών.

 Οπως υπολογίζεται, μεσοσταθμικά οι μεγάλες αλυσίδες με τις μειώσεις τις οποίες υλοποίησαν θα χάσουν από 1 έως 2 εκατ. ευρώ. Παρά ταύτα ήδη προχωρούν στις επόμενες κινήσείς τους με αισιοδοξία, καθώς στο πρόσφατ

Σούπερ μάρκετ: Επενδύσεις και αλλαγές…

Σε περίοδο αναδιάρθρωσης και νέων επενδύσεων εισέρχεται ο κλάδος των σούπερ μάρκετ. Πρόκειται για μια νέα δηλαδή περίοδο κατά τη διάρκεια της οποίας οι μεγάλοι παίκτες της αγοράς θα επιδιώξουν να κερδίσουν μερίδια αγοράς και τζίρους, με φόντο τα κόστη από τις μειώσεις τιμών.

 Οπως υπολογίζεται, μεσοσταθμικά οι μεγάλες αλυσίδες με τις μειώσεις τις οποίες υλοποίησαν θα χάσουν από 1 έως 2 εκατ. ευρώ. Παρά ταύτα ήδη προχωρούν στις επόμενες κινήσείς τους με αισιοδοξία, καθώς στο πρόσφατο αρνητικό κύμα δημοσιότητας για την ακρίβεια ο κλάδος τους παρέμεινε εκτός επικοινωνιακής καταιγίδας.

Ειδικότερα, o όμιλος Carrefour Μαρινόπουλος προχωρά σε αλλαγές ως προς την αλυσίδα Dia Hellas με την τοποθέτηση ξένου μάνατζερ στη θέση του τέως γενικού της διευθυντή Γιάννη Αβδελά.

Πρόκειται για κίνηση που επιβλήθηκε από την όξυνση του ανταγωνισμού με την έλευση της γερμανικής Aldi και επίσης αποτελεί τα απόνερα της πρόσφατης δίωξης της εταιρείας από την Επιτροπή Ανταγωνισμού.

Αέρα αντεπίθεσης όμως έχει φέρει και η τοποθέτηση στο τιμόνι της Carrefour του κ. Βασίλη Στασινούλια. Ο τελευταίος δίνει έμφαση στην ανάπτυξη του σήματος 5’ Μαρινόπουλος, στη ριζική ανανέωση των Champion Μαρινόπουλος, ενώ θα συνεχιστεί η πολιτική των εξαγορών μεσαίου μεγέθους αλυσίδων, όπως ήταν αυτή της Πειραϊκόν.

Την ίδια ώρα, για την ΑΒ Βασιλόπουλος συνεχίζεται η προσπάθεια ενσωμάτωσης της εξαγορασθείσας Plus, ενώ άμεσες είναι οι ενέργειες προς τη βαλκανική αγορά. Η εταιρεία θα επιδιώξει να συνεχίσει να έχει τους ίδιους αναπτυξιακούς ρυθμούς σε κέρδη και πωλήσεις και μέσα στο 2008.

Για την αλυσίδα Βερόπουλος και πάλι τα σχέδια είναι βαλκανικά και αφορούν πιο ειδικά ανάπτυξη στη Σερβία. Η εταιρεία ήδη έχει βρει τους σχετικούς χώρους, ενώ στρατηγικά πιστεύει πως η εν λόγω χώρα κρύβει ευκαιρίες. Πιο διστακτικός είναι ο πρόεδρος της αλυσίδας με την αγορά των Σκοπίων, λόγω των επικείμενων πολιτικών ανακατατάξεων.

Σε ό,τι αφορά στην αλυσίδα Σκλαβενίτης, κύκλοι της διοίκησης υποστήριξαν στο protothema.gr πως έπειτα από χρόνια σταθερής πορείας θα συνεχιστεί το αναπτυξιακό πλάνο με 8 νέα σημεία πώλησης έως το 2009 και επικέντρωση στις περιοχές της Ανατολικής και Δυτικής Αττικής. Τα όποια σχέδια ανάπτυξης εκτός Αττικής δεν θα προχωρήσουν -προς το παρόν-, ενώ αποκλείονται συνέργιες αντίστοιχες με αυτή που επιχειρήθηκε με τον Διαμαντή Μασούτη.

Ο τελευταίος από το φθινόπωρο θα αποφασίσει τι τελικά θα κάνει με την εισαγωγή της εταιρείας του στο Χρηματιστήριο, αν και είναι βέβαιο πως θα ξαναπαραπέμψει το όλο θέμα στις ελληνικές καλένδες, λόγω των κλυδωνισμών που βρίσκονται σε εξέλιξη.

Κλείσιμο
Σε σχέση με τον όμιλο Πέντε, που παρουσιάζει σημαντική κερδοφορία, η κατάσταση έχει ανατραπεί εξαιτίας του αιφνίδιου θανάτου του ιδρυτή του κ. Βασίλη Χειμωνίδη. Ακόμα δεν έχει υπάρξει εξέλιξη ως προς τον αντικαταστάτη του και σίγουρα οι όποιες εξελίξεις έπονται.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης