Δεν εγκαταλείπει η Ρωσία τον Μπουργκάς-Αλεξανδρούπολη
Δεν εγκαταλείπει η Ρωσία τον Μπουργκάς-Αλεξανδρούπολη
Η Ρωσία δεν αποχωρεί από το σχέδιο Μπουργκάς - Αλεξανδρούπολη, αλλά θα «ελαχιστοποιήσει» τα έξοδα γι’ αυτόν, σύμφωνα με δηλώσεις του εκπροσώπου της «Τρανσνιέφτ», Ίγκορ Ντεμίν, στο πρακτορείο Ria-Novosti.
UPD:
Η Ρωσία δεν αποχωρεί από το σχέδιο Μπουργκάς - Αλεξανδρούπολη, αλλά θα «ελαχιστοποιήσει» τα έξοδα γι’ αυτόν, σύμφωνα με δηλώσεις του εκπροσώπου της «Τρανσνιέφτ», Ίγκορ Ντεμίν, στο πρακτορείο Ria-Novosti.
«Δεν σκοπεύουμε να διαλύσουμε την εταιρεία του σχεδίου, αλλά να ασχοληθούμε με την ελαχιστοποίηση των εξόδων» είπε ο Ντεμίν, ο οποίος επιβεβαίωσε ότι η Βουλγαρία έχει έως σήμερα το μεγαλύτερο χρέος στη διακρατική εταιρεία του αγωγού και «έπειτα από αυτήν σταμάτησε τη χρηματοδότηση και ο άλλος εταίρος, η Ελλάδα», με αποτέλεσμα η χρηματοδότηση της Trans-Balkan Pipeline B.V. να γίνεται σήμερα μόνο από τη ρωσική πλευρά.
Σύμφωνα με τη ρωσική «Τρανσνιέφτ», το συσσωρευμένο χρέος της εταιρείας σε τρέχοντα έξοδα είναι 7,3 εκατομμύρια ευρώ και της Ελλάδας ανέρχεται σε 1,269 εκατ. ευρώ.
Ο κ. Ντεμίν διέψευσε και σε άλλα ρωσικά ΜΜΕ δημοσιεύματα περί οριστικής αποχώρησης της Ρωσίας από το σχέδιο του Μπουργκάς - Αλεξανδρούπολη, επιμένοντας ότι την Πέμπτη στη Ρώμη από ρωσικής πλευράς θα τεθεί στη συνεδρίαση των μετόχων του έργου σχέδιο μείωσης στο ελάχιστο του προσωπικού της εταιρείας και των αμοιβών των στελεχών της, καθώς και μείωσης όλων των διαχειριστικών-λειτουργικών εξόδων, έτσι ώστε να αντιμετωπιστεί η κατάσταση που έχει διαμορφωθεί.
Μιλώντας στο Itar-Tass, ο κ. Ντεμίν είπε ότι κανείς δεν συζητά «κλείσιμο της εταιρείας και του σχεδίου, ούτε πολύ περισσότερο προγραμματίζει διοχέτευση φορτίων πετρελαίου σε γειτονικούς αγωγούς», αλλά οπωσδήποτε το θέμα των χρεών θα τεθεί και θα συζητηθεί η μετατροπή των συμβολαίων με τους υπεργολάβους του έργου, έτσι ώστε να μην απαιτούνται τακτικές πληρωμές.
«Δεν σκοπεύουμε να διαλύσουμε την εταιρεία του σχεδίου, αλλά να ασχοληθούμε με την ελαχιστοποίηση των εξόδων» είπε ο Ντεμίν, ο οποίος επιβεβαίωσε ότι η Βουλγαρία έχει έως σήμερα το μεγαλύτερο χρέος στη διακρατική εταιρεία του αγωγού και «έπειτα από αυτήν σταμάτησε τη χρηματοδότηση και ο άλλος εταίρος, η Ελλάδα», με αποτέλεσμα η χρηματοδότηση της Trans-Balkan Pipeline B.V. να γίνεται σήμερα μόνο από τη ρωσική πλευρά.
Σύμφωνα με τη ρωσική «Τρανσνιέφτ», το συσσωρευμένο χρέος της εταιρείας σε τρέχοντα έξοδα είναι 7,3 εκατομμύρια ευρώ και της Ελλάδας ανέρχεται σε 1,269 εκατ. ευρώ.
Ο κ. Ντεμίν διέψευσε και σε άλλα ρωσικά ΜΜΕ δημοσιεύματα περί οριστικής αποχώρησης της Ρωσίας από το σχέδιο του Μπουργκάς - Αλεξανδρούπολη, επιμένοντας ότι την Πέμπτη στη Ρώμη από ρωσικής πλευράς θα τεθεί στη συνεδρίαση των μετόχων του έργου σχέδιο μείωσης στο ελάχιστο του προσωπικού της εταιρείας και των αμοιβών των στελεχών της, καθώς και μείωσης όλων των διαχειριστικών-λειτουργικών εξόδων, έτσι ώστε να αντιμετωπιστεί η κατάσταση που έχει διαμορφωθεί.
Μιλώντας στο Itar-Tass, ο κ. Ντεμίν είπε ότι κανείς δεν συζητά «κλείσιμο της εταιρείας και του σχεδίου, ούτε πολύ περισσότερο προγραμματίζει διοχέτευση φορτίων πετρελαίου σε γειτονικούς αγωγούς», αλλά οπωσδήποτε το θέμα των χρεών θα τεθεί και θα συζητηθεί η μετατροπή των συμβολαίων με τους υπεργολάβους του έργου, έτσι ώστε να μην απαιτούνται τακτικές πληρωμές.
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα