"Το παράπονο του νεκροθάπτου" στο Booze cooperativa
Τα υλικά που χρειάστηκαν ήταν, τέσσερα φώτα, ένα πικάπ, ένας δίσκος βινυλίου, τέσσερις μοναχικές φιγούρες, και ένα παιδί που αντιπροσωπεύει την ελπίδα του κόσμου...
UPD:
Ένα από τα λιγότερο γνωστά διηγήματα του Εμμανουήλ Ροΐδη «ΤΟ ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΤΟΥ ΝΕΚΡΟΘΑΠΤΟΥ», πολιτικού περιεχομένου και επίκαιρο όσο ποτέ, μετά τον πρώτο κύκλο παραστάσεων, μεταφέρεται στη σκηνή του “Booze cooperativa”.
Ως θεατρική πρόταση διατηρεί αυτούσια τη γλώσσα του συγγραφέα, ενώ η εικαστική λιτότητα και η απουσία θεατρικότητας στη σκηνοθεσία, καθώς και το κριτικό χιούμορ του συγγραφέα, κάνουν την αφήγηση της ιστορίας του Αργύρη Ζώμα από την Ερμούπολη της Σύρας, να ταξιδεύει στο χρόνο, από το 1895 στο σήμερα.
Τα υλικά που χρειάστηκαν ήταν, τέσσερα φώτα, ένα πικάπ, ένας δίσκος βινυλίου, τέσσερις μοναχικές φιγούρες, και ένα παιδί που αντιπροσωπεύει την ελπίδα του κόσμου...
Με κάθε συλλογή, με κάθε κομμάτι, με κάθε πρωτοβουλία, η H&M αλλάζει το παρόν και το μέλλον της μόδας, σταθερά, αποφασιστικά και εμπνευσμένα, εδώ και 78 χρόνια.
Με τη νέα της πρωτοβουλία, η Κωτσόβολος εξασφαλίζει για δύο ώρες ένα ήρεμο και φιλικό περιβάλλον αγορών, ειδικά διαμορφωμένο για άτομα που βρίσκονται στο φάσμα του αυτισμού καθώς και με προβλήματα αισθητηριακής επεξεργασίας.
Με ανάμεικτες αντιδράσεις έγιναν δεκτά τα δύο νέα σχέδια δράσης της Κομισιόν για τη μείωση του ενεργειακού κόστους και την ανταγωνιστικότητα της βιομηχανίας.