LIVE

Κορωνοϊός

Έργα αξίας 50.000 ευρώ επιχορηγεί ο οργανισμός ΝΕΟΝ του Δημήτρη Δασκαλόπουλου

Έργα αξίας 50.000 ευρώ επιχορηγεί ο οργανισμός ΝΕΟΝ του Δημήτρη Δασκαλόπουλου

Σε συνεργασία με το Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης ο οργανισμός ΝΕΟΝ του συλλέκτη και επιχειρηματία Δημήτρη Δασκαλόπουλου, εμπλουτίζει την συλλογή του Εθνικού Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης με έντεκα έργα Ελλήνων και ξένων καλλιτεχνών

Ο ΝΕΟΝ, με στόχο να συμβάλλει στην ενίσχυση του έργου θεσμικών φορέων για παρουσίαση της σύγχρονης τέχνης και του σύγχρονου πολιτισμού στο ευρύ κοινό, δημιούργησε το πρόγραμμα “NEON fund for EMST” και προσφέρει στο Μουσείο τη δυνατότητα επιλογής έργων κάθε χρόνο από την έκθεση σύγχρονης τέχνης Frieze Art Fair του Λονδίνου, αξίας 50.000 ευρώ.

Η τετραετής συνεργασία του ΝΕΟΝ με το ΕΜΣΤ, 2012-2015, αποβλέπει στον εμπλουτισμό της μόνιμης συλλογής του Μουσείου. Τα έργα επιλέχθηκαν στην διεθνή φουάρ του Λονδίνου Frieze Art Fair που κλείνει σήμερα Δευτέρα 21 Οκτωβρίου. Στο πλαίσιο αυτό, τον περασμένο χρόνο, το ΕΜΣΤ απέκτησε από την Frieze Art Fair δύο έργα, το "Avenida Primavera Casa No 2" του Κολομβιανού Mateo Lopez και το "2011.12.15 - 2011.12.18 2012.1.14 - 2012.1.18" του Κινέζου Pak Sheung Chuen.

Τα έργα επιλέχθηκαν από την διευθύντρια του μουσείου Άννα Καφέτση και είναι τα :

  • Ανδρέας Αγγελιδάκης (γεν. 1968) Casino, 2012, μικτή τεχνική (κόντρα πλακέ, ψηφιακό βίντεο με ήχο, οθόνες, ψηφιακές εκτυπώσεις σε μοριοσανίδα, χαρτί, έτοιμα αντικείμενα), 145x160x40 εκ, από την γκαλερί The Breeder, Athens / Monaco.

  • Χάρις Επαμεινώνδα (γεν. 1980), Χωρίς Τίτλο, 2012, σίδηρο, ξύλινο βάθρο (mdf) από την γκαλερί Rodeo.

  • Vlado Martek, (γεν. 1951), Κροατία,
    9 έργα, τα: The White One Is Missing, 1996, Self-Portrait, 2001, Dear Kafka, 1996, I Renounce the Metaphor, 1980, The Corners, 1991, The Negation, 1991, Derrida, series “Theoretic Prints“, 1995, Ethics is beautiful - aesthetics is obedient, 2012, Svevo-Saba, 2011, από την γκαλερί Aanant & Zoo του Βερολίνου.

Είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει κάτι αντίστοιχο στην ελληνική πραγματικότητα όπου Μουσεία και Οργανισμοί που ανήκουν στο δημόσιο δεν έχουν παρά ελάχιστη βοήθεια από ιδιωτικούς φορείς, σε αντίθεση με το εξωτερικό όπου τα μουσεία και οι οργανισμοί που σχετίζονται με τον πολιτισμό λαμβάνουν τακτικά χορηγίες από ιδιώτες, εταιρίες και άλλους οργανισμούς.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

Ρoή Ειδήσεων

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

Δείτε Επίσης