LIVE από Αυστρία: Έρχεται το Φθινόπωρο το pro_cee'd GT
LIVE από Αυστρία: Έρχεται το Φθινόπωρο το pro_cee'd GT
Το C+S ταξιδεύει στο Κιτζμπούχελ της Αυστρίας για μία πρώτη επαφή με το "ανήσυχο" νέο τέκνο της KIA, το pro_cee'd GT των 204 PS...
UPD:
Το C+S ταξιδεύει στο Κιτζμπούχελ της Αυστρίας για μία πρώτη επαφή με το "ανήσυχο" νέο τέκνο της KIA, το pro_cee'd GT των 204 PS!
Έχω αναφερθεί και στο παρελθόν με τα καλύτερα λόγια για τη νέα εποχή της KIA, που ειδικά από την έλευση του Πέτερ Σράιερ και μετά έχει ανέβει επίπεδο. Τόσο σε ότι αφορά στην εμφάνιση των μοντέλων της όσο και στην ποιότητα τους. Απέκτησαν μοντέρνο χαρακτήρα, όμορφες καμπύλες αλλά... κάτι έλειπε. Αυτό φυσικά ήταν μία σπορ επιλογή στη γκάμα και τα μεγάλα κεφάλια της μάρκας έκριναν πως είχε έρθει η ώρα για να γίνει και αυτό το βήμα.
Αποτέλεσμα, το pro_cee'd GT με τον υπέρ-τροφοδοτούμενο 1600άρη κινητήρα απόδοσης 204 PS me 27 kgm ροπής, μία πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση που κάνει πλέον τη μάχη στη κατηγορία των μικρομεσαίων GTI... ντέρμπι!
Αναμφίβολα είναι μία κατηγορία με δυνατούς παίκτες αλλά το συγκεκριμένο μοντέλο μπορεί κάλλιστα να αποτελέσει το ταλέντο που... θα πιάσει! Έχει τα φόντα, δυνατό κινητήρα που καλύπτει τις ανησυχίες σου, σπορ εξωτερική εμφάνιση με πρωτοτυπίες όπως τα φωτιστικά σώματα LED LDR που θυμίζουν τέσσερα... παγάκια σε κάθε πλευρά του εμπρός μέρους, στο εσωτερικό Recaro καθίσματα να σε έχουν "δεμένο" και το λογότυπο GT να δεσπόζει στο πίσω μέρος αυτών αλλά και στο τιμόνι, φωνάζοντας τη ταυτότητα του οχήματος.
Για περισσότερα διαβάστε ΕΔΩ
Έχω αναφερθεί και στο παρελθόν με τα καλύτερα λόγια για τη νέα εποχή της KIA, που ειδικά από την έλευση του Πέτερ Σράιερ και μετά έχει ανέβει επίπεδο. Τόσο σε ότι αφορά στην εμφάνιση των μοντέλων της όσο και στην ποιότητα τους. Απέκτησαν μοντέρνο χαρακτήρα, όμορφες καμπύλες αλλά... κάτι έλειπε. Αυτό φυσικά ήταν μία σπορ επιλογή στη γκάμα και τα μεγάλα κεφάλια της μάρκας έκριναν πως είχε έρθει η ώρα για να γίνει και αυτό το βήμα.
Αποτέλεσμα, το pro_cee'd GT με τον υπέρ-τροφοδοτούμενο 1600άρη κινητήρα απόδοσης 204 PS me 27 kgm ροπής, μία πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση που κάνει πλέον τη μάχη στη κατηγορία των μικρομεσαίων GTI... ντέρμπι!
Αναμφίβολα είναι μία κατηγορία με δυνατούς παίκτες αλλά το συγκεκριμένο μοντέλο μπορεί κάλλιστα να αποτελέσει το ταλέντο που... θα πιάσει! Έχει τα φόντα, δυνατό κινητήρα που καλύπτει τις ανησυχίες σου, σπορ εξωτερική εμφάνιση με πρωτοτυπίες όπως τα φωτιστικά σώματα LED LDR που θυμίζουν τέσσερα... παγάκια σε κάθε πλευρά του εμπρός μέρους, στο εσωτερικό Recaro καθίσματα να σε έχουν "δεμένο" και το λογότυπο GT να δεσπόζει στο πίσω μέρος αυτών αλλά και στο τιμόνι, φωνάζοντας τη ταυτότητα του οχήματος.
Για περισσότερα διαβάστε ΕΔΩ
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα