Δοκιμάζουμε στην Ελλάδα το Chevrolet Orlando

Νέα δεδομένα στα 7θέσια αυτοκίνητα φέρνει η Chevrolet στη χώρα μας. Το νέο Orlando είναι πολύ περισσότερα από ένα αυτοκίνητο!

Τα δεδομένα έχουν αλλάξει στην αυτοκίνηση, με την κάθε αγορά να έχει τις δικές της ιδιαιτερότητες. Ετσι και η ελληνική, η οποία εδώ και δύο χρόνια έχει μπει σε μια ιδιάζουσα φάση, με τους υποψήφιους αγοραστές πλέον να κοιτάνε τόσο την αξιοπιστία και την ασφάλεια ενός αυτοκινήτου όσο την πρακτικότητα και το κόστος χρήσης.
Αναμφίβολα, μέχρι σήμερα, η αγορά ενός επταθέσιου αυτοκινήτου από μια οικογένεια με τρία (και βάλε) παιδιά ήταν μια απόφαση πολύ σοβαρή, αφού το κόστος ήταν ιδιαίτερα υψηλό. Μάλιστα, παρατηρήθηκε στην αγορά μας μια τάση οι οικογένειες αυτές να τείνουν στην αγορά δύο αυτοκινήτων, ενός μικρομεσαίου και ενός μικρού, μη μπορώντας να καλύψουν το υπερβολικό κόστος ενός τέτοιου αυτοκινήτου.

Τα δεδομένα αλλάζει, και σε αυτή την ιδιαίτερη κατηγορία, η Chevrolet μ’ ένα αυτοκίνητο που πραγματικά μας άφησε άφωνους! Η αλήθεια είναι πως, βλέποντας την τιμή του που ξεκινάει από τα 21.480 ευρώ (18.840 ευρώ με απόσυρση - με πληρέστατο εξοπλισμό μάλιστα), ήμουν λίγο διστακτικός για το πόσο έχουν τελικά επενδύσει οι Αμερικανοί στο νέο τους αυτοκίνητο, ώστε αυτό να κινείται αξιοπρεπώς και με ασφάλεια στον δρόμο. Και ιδιαίτερα όταν μιλάμε για ένα αυτοκίνητο του όγκου του Orlando με τα 4,6 μ. μήκος και τα 1.500 κιλά του αμαξώματος. Κι όμως, από τα πρώτα χιλιόμετρα καταλαβαίνεις ότι το Orlando είναι ένα σταθερό και αξιόπιστο αυτοκίνητο. Ενα οικογενειακό μοντέλο του οποίου αν δεν γνώριζες την τιμή δεν θα το κοστολογούσες κάτω από τα 30.000 ευρώ. Ανάρτηση άριστα σχεδιασμένη και ρυθμισμένη ώστε ούτε να γέρνει στις στροφές (ακόμα και με επτά επιβάτες), αλλά ούτε και να ενοχλεί στις ανωμαλίες του οδοστρώματος.
 Στο εσωτερικό η ποιότητα κατασκευής σε παραπέμπει σε γερμανικά αυτοκίνητα μεγαλύτερης κατηγορίας. Αψογο τιμόνι (ίσως από τα καλύτερα της κατηγορίας), αποτελεσματικά φρένα, αλλά και πολύ καλή ποιότητα κατασκευής σε όλα τα επίπεδα. Ο ατμοσφαιρικός 1,8 lt κινητήρας αποδίδει 141 ίππους με 18,0 kgm ροπής. Είναι ένα μηχανικό σύνολο το οποίο δεν βάζει… φωτιές στο οδόστρωμα μεν, είναι ικανοποιητικό για το προφίλ του συγκεκριμένου οικογενειακού αυτοκινήτου δε.  Παράλληλα είναι ένας ιδιαίτερα οικονομικός κινητήρας με 7,3 lt μέση κατανάλωση ανά 100 χλμ.

Σημειώστε δε πως, σύμφωνα με τις πληροφορίες μας, η ελληνική αντιπροσωπία της Chevrolet πολύ σύντομα θα ανακοινώσει και την τοποθέτηση υγραερίου και στο συγκεκριμένο αυτοκίνητό της, το οποίο δεν θα επηρεάζει την εγγύησή του, αφού θα είναι εγκεκριμένο από το εργοστάσιο!

Πέρα από τα παραπάνω, ο βασικότερος λόγος για τον οποίο κάποιος θα επιλέξει το Orlando είναι οι χώροι για τους επιβάτες και τις αποσκευές. Η δεύτερη και η τρίτη σειρά καθισμάτων είναι υπερυψωμένες, ώστε να έχουν όλοι οι επιβαίνοντες το ίδιο καλή πανοραμική ορατότητα. Οι δύο πίσω θέσεις βρίσκονται στον χώρο αποσκευών (όπως σε όλα τα 7θέσια) και απευθύνονται σε παιδιά ή μικρόσωμους ανηλίκους. Η πρόσβαση σε αυτά τα καθίσματα είναι εύκολη και όταν δεν χρησιμοποιείται ολόκληρη η τρίτη σειρά αναδιπλώνεται μέσα στο πάτωμα, αφήνοντας έναν επίπεδο χώρο 454 lt.
Οπως κάθε αξιόλογο οικογενειακό αυτοκίνητο, έτσι και το Orlando έχει υψηλό επίπεδο ασφάλειας, με ενισχυμένη δομή αμαξώματος, έξι αερόσακους, ESP, ABS με όλα τα σύγχρονα υποσυστήματα, σύστημα ελέγχου πρόσφυσης κ.ά. Και όλα αυτά με μια τιμή η οποία καθιστά το Orlando ως μια από τις πιο αξιόλογες (ίσως και την πιο αξιόλογη) προτάσεις της συγκεκριμένης κατηγορίας…

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας:
1.796 cc
Ισχύς: 141 PS/6.200 rpm
Ροπή: 17,9 kgm/3.800 rpm
Κιβώτιο: Μηχανικό 5 σχέσεων
Τελική ταχύτητα: 185 km/h
Επιτάχυνση 0-100 km: 11,6 sec
Μικτή κατανάλωση: 7,3 lt/100 km
Εκπομπές CO2:
172 g/km
Βάρος: 1.528 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.652x1.836x1.633 mm
Χώρος αποσκευών: 454 lt
Τιμή: 21.480 ευρώ, 18.840 ευρώ με απόσυρση





Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr