Tech: Τι κρύβει η πίσω ανάρτηση του Peugeot 3008;
- Το σύστημα DRC (Dynamic Rolling Control) που ανέπτυξε η Peugeot σε συνεργασία με την ΚΥΒ Suspension και που θα προσφέρεται με τις εκδόσεις 1.6 THP και 2.0 HDi
- Πρόκειται για ένα παθητικό σύστημα που περιορίζει ακόμη περισσότερο τις κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές.
- Powered by http://www.caroto.gr/
Καιρό είχαμε να δούμε ένα Peugeot με αρκετό τεχνολογικό ενδιαφέρον όσο έχει το 3008. Μην βιάζεστε, όμως, δ
- Το σύστημα DRC (Dynamic Rolling Control) που ανέπτυξε η Peugeot σε συνεργασία με την ΚΥΒ Suspension και που θα προσφέρεται με τις εκδόσεις 1.6 THP και 2.0 HDi
- Πρόκειται για ένα παθητικό σύστημα που περιορίζει ακόμη περισσότερο τις κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές.
- Powered by http://www.caroto.gr/
Καιρό είχαμε να δούμε ένα Peugeot με αρκετό τεχνολογικό ενδιαφέρον όσο έχει το 3008. Μην βιάζεστε, όμως, δεν αναφέρομαι στην υβριδική τετρακίνηση εν ονόματι Hybrid4· στο σύστημα όπου ο ΜΕΚ στέλνει κανονικά την ροπή στον εμπρός άξονα και ένας ηλεκτροκινητήρας την δική του στους πίσω τροχούς. Την τετρακίνηση, δηλαδή, που δοκιμάζει ήδη ο Sordo σε ένα πρωτότυπο C4 WRC Hybrid4. Ας εστιάσουμε σε κάτι μικρότερο, σε κάτι που δεν φαίνεται αν δεν είσαι ιδιαίτερα παρατηρητικός.
Τι λέτε για την πίσω ανάρτηση με τον «κίτρινο» ημιάκαμπτο και τα «πράσινα» αμορτισέρ; Μπορείτε να διακρίνετε μία γαλάζια υδραυλική συσκευή από την οποία βγαίνουν σωληνάκια που καταλήγουν
στα αμορτισέρ;
Το σύστημα DRC (Dynamic Rolling Control) που ανέπτυξε η Peugeot σε
συνεργασία με την ΚΥΒ Suspension και που θα προσφέρεται με τις εκδόσεις 1.6 THP και 2.0 HDi. Όπως φαίνεται και στην φωτογραφία υπάρχει μία μικρή υδραυλική συσκευή που βασίζεται στην λειτουργία ενός εμβόλου σε ένα υδραυλικό θάλαμο υπό πίεση 20 bar. Όταν το όχημα κινείται ευθεία έχουμε ηρεμία και το έμβολο κινείται ελεύθερο ανάλογα με τα ελαφρά σκαμπανεβάσματα του κάθε αμορτισέρ.
Στις στροφές το έμβολο επιτρέπει η φόρτιση από τον εσωτερικό τροχό να μεταφερθεί στον εξωτερικό. Έτσι, στην διάρκεια στροφής μειώνονται σημαντικά οι κλίσεις του αμαξώματος και βελτιώνονται τα οδικά αρακτηριστικά του αυτοκινήτου, όπως ισχυρίζεται η γαλλική εταιρία. Το μόνο που μένει είναι να δούμε το αποτέλεσμα και στον δρόμο.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr