Σοκ για τη Lotus F1!

Σοκ για τη Lotus F1!

Η ομάδα αναγκάστηκε να αποσυρθεί από τις δοκιμές εξέλιξης αυτής της βδομάδας καθώς χτες διαπιστώθηκε κατασκευαστικό πρόβλημα στο σασί του μονοθεσίου.

Σοκ για τη Lotus F1!
Η ομάδα αναγκάστηκε να αποσυρθεί από τις δοκιμές εξέλιξης αυτής της βδομάδας καθώς χτες διαπιστώθηκε κατασκευαστικό πρόβλημα στο σασί του μονοθεσίου.

Την πρώτη βδομάδα δοκιμών εξέλιξης στη Χερέθ χρησιμοποιήθηκε από την ομάδα το σασί Νο 1 το πρώτο που έφτιαξαν για το φετινό πρωτάθλημα. Συνολικά κατά τη διάρκεια της χρονιάς μια ομάδα κατασκευάζει κατά μέσο όρο έξι σασί.

Η Lotus την πρώτη βδομάδα ήταν εντυπωσιακά γρήγορη στη Χερέθ όμως χτες μετά από μόλις επτά γύρους στη Βαρκελώνη με το ολοκαίνουργιο σασί Νο 2 ο Ρομάν Γκροζάν επέστρεψε στα πιτ της ομάδας και οι δοκιμές σταμάτησαν.
Κλείσιμο

Αρχικά διαδόθηκε ότι το πρόβλημα ήταν στο συγκεκριμένο σασί και πως στάλθηκε το πρώτο για να συνεχιστούν οι δοκιμές σήμερα. Όμως όπως ανακοίνωσε αργότερα η ομάδα αποφασίστηκε να αποσυρθούν από τις δοκιμές για να επισκευάσουν και τα δυο σασί. Προφανώς στο Έστον αυτή τη στιγμή δίνεται αγώνας δρόμου για να προλάβουν να επιδιορθώσουν την ζημιά μέχρι την άλλη Πέμπτη 1/3 που ξεκινά το τελευταίο τετραήμερο δοκιμών εξέλιξης.

Όμως τα πράγματα δεν μπορεί να είναι απλά. Λογικά αυτή τη στιγμή το σασί Νο 3 πρέπει να είναι σε διαδικασία παραγωγής ενώ το σασί Νο 4 ετοιμάζεται να μπει. Θα γίνουν και σ’ αυτά διορθώσεις τη στιγμή που μέχρι τις 16/3 δηλαδή σε 23 μέρες η ομάδα θα πρέπει να συμμετέχει στις ελεύθερες δοκιμές της Παρασκευής ενόψει του GP Αυστραλίας που είναι προγραμματισμένο για τις 18/3.

Από την ομάδα δεν έχουν δοθεί σαφείς απαντήσεις για τη φύση του προβλήματος.
Στο ερώτημα γιατί δεν ανέκυψε στη Χερέθ η απάντηση μπορεί να προέρχεται από τα υψηλότερα αεροδυναμικά φορτία που απαιτούνται στην πίστα της Βαρκελώνης.

Από τις αναλύσεις που μπορεί πρόχειρα να κάνει κάποιος η πιο λογική εξήγηση είναι να υπάρχει κατασκευαστικό και όχι σχεδιαστικό πρόβλημα. Αν ναι τότε πιθανότερα αυτό να βρίσκεται σε κάποιο ή κάποια από τα τέσσερα σημεία έδρασης του κινητήρα στο σασί. Είναι τα σημεία υψηλότερης καταπόνησης στο μονοθέσιο που απαιτούν αρκετή δουλειά για να επιδιορθωθούν. Ένα πρόβλημα στις συνδέσεις της ανάρτησης θα μπορούσε άνετα να αμβλυνθεί με πρόχειρες επισκευές στην πίστα και πιθανόν δε θα απαιτούσε αποχώρηση από τις δοκιμές.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης