Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής του WRC μόνο στο "C+S"!

Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής του WRC μόνο στο "C+S"!

O επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής Σεμπαστιάν Λεμπ βρέθηκε απέναντί μας για μερικές ερωτήσεις λίγο πριν φορέσει το κράνος του για την εκκίνηση...

Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής του WRC μόνο στο "C+S"!
Με την πρωτοβουλία των Red Bull και Citroen ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας στο φετινό πρωτάθλημα Ράλι και επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής Σεμπαστιάν Λεμπ βρέθηκε απέναντί μας για μερικές ερωτήσεις λίγο πριν φορέσει το κράνος του για την εκκίνηση.


Μπορείς να μας βοηθήσεις να δούμε μέσα από τα δικά σου μάτια την ώρα που οδηγείς…

Προσπαθώ οδηγώντας να βρίσκομαι πάντα στο όριο του αυτοκινήτου και του δρόμου. Με συνεπαίρνει η αίσθηση της πολύ γρήγορης οδήγησης και μου αρέσει πολύ η ιδέα του συναγωνισμού με το χρονόμετρο και τους άλλους οδηγούς.

Φαντάζομαι ότι βλέπεις πιο φαρδύ το δρόμο απ’ ότι ένας καθημερινός οδηγός ενώ μπορείς ταυτόχρονα να επικεντρώσεις την προσοχή σε περισσότερα επίπεδα δράσης…
Σίγουρα δε βλέπω το δρόμο φαρδύτερο απ’ ότι εσείς. Οπωσδήποτε πρέπει να ακούς τις σημειώσεις που διαβάζει ο συνοδηγός, να κοιτάς το δρόμο, να εκτιμάς το επίπεδο πρόσφυσης είναι πολλά τα στοιχεία που πρέπει να συνδυάζεις οδηγώντας.
Κλείσιμο

Από οδηγικής άποψης ποιες είναι οι κύριες διαφορές του φετινού (DS3) με το περσινό (C4) αυτοκίνητο;
Είναι πιο κοντό και πιο ευέλικτο το φετινό. Μπορείς πιο εύκολα να τοποθετήσεις εκεί που θέλεις το DS3. Ο κινητήρας στερείται λίγο δύναμης αλλά αυτό δεν έχει τόσο μεγάλη επίδραση.

Χρειάστηκε να προσαρμόσεις το οδηγικό σου στυλ;
Όχι κάτι δραματικό, λίγο ώστε να εκμεταλλευτώ την ευελιξία και την καλύτερη πρόσφυση. Τα φετινά αυτοκίνητα είναι πιο γρήγορα στις κλειστές στροφές.

Έχεις κερδίσει μια φορά εδώ το 2008 μπορείς να το επαναλάβεις;
Το ελπίζω. Δεν έχω κερδίσει πολλές φορές εδώ και θα προσπαθήσω φέτος. Είναι δύσκολος αγώνας και υπάρχουν πολύ σκληρές ειδικές.

Αποτελεί μειονέκτημα ότι ξεκινάς πρώτος;
Ναι. Αν όμως βρέχει το προηγούμενο βράδυ θα είναι καλύτερα για μένα. Ξέρετε πότε ακριβώς θα βρέξει στις ειδικές; Αυτή είναι μια πληροφορία καθοριστικής σημασίας.

Ποια είναι η γνώμη σας για την νυχτερινή ειδική διαδρομή, ειδικά από άποψη ασφαλείας;
Δεν είναι κάτι συνηθισμένο, δεν πιστεύω ότι υπάρχει κάποιο θέμα ασφαλείας αλλά δεν μπορώ να ξέρω και τι θα συμβεί. Θα σας πω γι’ αυτό μόλις την ολοκληρώσω.

Έχετε σκεφτεί ποτέ την ημέρα της αποχώρησης;
Ναι η αλήθεια είναι ότι το σκέφτομαι. Έχω πάρει επτά πρωταθλήματα και πολλές νίκες (65) οπότε περνάει από το μυαλό μου ότι σύντομα θα ολοκληρώσω την καριέρα μου στα ράλι και θα έρθει το επόμενο βήμα. Δεν έχω ξεκαθαρίσει όμως τι θα είναι αυτό.

Πολλοί νέοι άνθρωποι στην Ελλάδα προσπαθούν να βρουν το δρόμο τους. Τι θα τους συμβουλεύατε ως πρωταθλητής;
Αυτό που έμαθα εγώ τόσα χρόνια στον αθλητισμό είναι να μην το βάζω ποτέ κάτω, να μην τα παρατάω ότι κι αν συμβεί και να προσπαθώ με όλες μου τις δυνάμεις έχοντας συγκεκριμένο στόχο.

Τέλος μια συμβουλή για τους Έλληνες οδηγούς στο δρόμο…
Είμαι στην χώρα σας μια βδομάδα και με έχει προβληματίσει το γεγονός ότι πολλοί μοτοσικλετιστές δεν φορούν κράνος. Είναι σημαντικό να φορούν όλοι κράνος όταν επιβαίνουν σε μηχανές. 

To Ράλι Ακρόπολις ξεκινά σήμερα κάτω από τον ιερό βράχο της Ακρόπολης (19:30) και το επόμενο τριήμερο θα διεξαχθούν 18 ειδικές διαδρομές σε Στερεά Ελλάδα, Πελοππόνησο και γύρω από το κέντρο του αγώνα στο Λουτράκι.




Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Δείτε Επίσης