Η Coca-Cola ταυτίζεται διαχρονικά με τα Χριστούγεννα και τις εορτές του νέου έτους και το κάνει πάντοτε μοναδικά. Φέτος το κάνει ακόμη καλύτερα, πραγματοποιώντας με το κατακόκκινο φορτηγό το μεγαλύτερο χριστουγεννιάτικο tour που έγινε ποτέ στην Ελλάδα και μας προσκαλεί να φέρουμε τη μαγεία... στο χωριό μας!
Νέα turbo μοτέρ για τις BMW Σειρά 1 και Σειρά 3
Νέα turbo μοτέρ για τις BMW Σειρά 1 και Σειρά 3
Η BMW ανακοίνωσε το λανσάρισμα νέων κινητήρων, τόσο στη Σειρά 3 και Σειρά 1, όσο και την εισαγωγή του ήπιου υβριδικού συστήματος. Η βαυαρική φίρμα ατενίζει το μέλλον με αισιοδοξία...
Όπως όλα δείχνουν, το τρικύλινδρο μοτέρ των 1,5 λίτρων που διέθετε η προηγούμενη γενιά της Σειράς 3 (F30) μπαίνει οριστικά στο χρονοντούλαπο της ιστορίας. Η φίρμα από το Μόναχο ήδη έχει έτοιμη την έκδοση 318i, τόσο σε σεντάν, όσο και σε Touring αμάξωμα, η οποία θα εφοδιάζεται με ένα νέο κινητήρα βενζίνης TwinPower Turbo 2,0 λίτρων με ισχύ 156 ίππων και ροπή 250 Nm. Βάση των παραπάνω τιμών, το «0-100 km/h» θα επιτυγχάνεται σε 8,4 δευτερόλεπτα (8,7 δευτ. για την Touring), ενώ η τελική ταχύτητα αντίστοιχα φτάνει τα 223 και 220 km/h. Από τους επόμενους μήνες θα είναι διαθέσιμη και μία νέα diesel έκδοση της νέας Σειράς 1, η 120d, με το τετρακύλινδρο, δίλιτρο σύνολο των 190 PS και το αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων, που μεταφέρει την κίνηση στους εμπρός τροχούς (0-100 km/h σε 7,3”, τελική ταχύτητα 231 km/h).
Εκτός των παραπάνω, η βαυαρική εταιρεία, προσαρμοσμένη στα νέα δεδομένα, θα τοποθετήσει ως στάνταρ στις εκδόσεις 320d/320d xDrive Sedan και Touring, αλλά και στις X3/X4 με τον αντίστοιχο κινητήρα το ήπιο υβριδικό σύστημα που συνδυάζεται με ηλεκτρικό κύκλωμα 48V. Χάρη σε αυτό, η ενέργεια που εκλύεται κατά την κύλιση ή την πέδηση αποθηκεύεται σε μια δεύτερη μπαταρία, αποδίδοντας επιπλέον 11 PS στον κινητήρα εσωτερικής καύσης όταν αυτό απαιτείται (εκκινήσεις από στάση). Πέρα όμως από την βελτίωση των δυναμικών χαρακτηριστικών, επιτυγχάνεται οικονομία καυσίμου και μικρή μείωση των εκπομπών ρύπων.
Εκτός των παραπάνω, η βαυαρική εταιρεία, προσαρμοσμένη στα νέα δεδομένα, θα τοποθετήσει ως στάνταρ στις εκδόσεις 320d/320d xDrive Sedan και Touring, αλλά και στις X3/X4 με τον αντίστοιχο κινητήρα το ήπιο υβριδικό σύστημα που συνδυάζεται με ηλεκτρικό κύκλωμα 48V. Χάρη σε αυτό, η ενέργεια που εκλύεται κατά την κύλιση ή την πέδηση αποθηκεύεται σε μια δεύτερη μπαταρία, αποδίδοντας επιπλέον 11 PS στον κινητήρα εσωτερικής καύσης όταν αυτό απαιτείται (εκκινήσεις από στάση). Πέρα όμως από την βελτίωση των δυναμικών χαρακτηριστικών, επιτυγχάνεται οικονομία καυσίμου και μικρή μείωση των εκπομπών ρύπων.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα