Η Coca-Cola ταυτίζεται διαχρονικά με τα Χριστούγεννα και τις εορτές του νέου έτους και το κάνει πάντοτε μοναδικά. Φέτος το κάνει ακόμη καλύτερα, πραγματοποιώντας με το κατακόκκινο φορτηγό το μεγαλύτερο χριστουγεννιάτικο tour που έγινε ποτέ στην Ελλάδα και μας προσκαλεί να φέρουμε τη μαγεία... στο χωριό μας!
Αυξήθηκαν οι πωλήσεις της Porsche
Αυξήθηκαν οι πωλήσεις της Porsche
Η Porsche ανέφερε τελευταία πως οι παγκόσμιες πωλήσεις της κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους (2019), ήταν 133.484 οχήματα, δηλαδή, παρουσίασαν αύξηση σχεδόν 2%, πάντα σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι, το 2018.
Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, τα λειτουργικά κέρδη της εταιρίας αυξήθηκαν κατά 3%, στα €2,2 δις. Όπως επίσης και τα έσοδα από τις πωλήσεις τα οποία αυξήθηκαν κατά 9%, στα €13,4 δις. Το εργατικό δυναμικό της εταιρείας σημείωσε επίσης αύξηση 5%, γεγονός που μεταφράζεται σε 33.839 εργαζόμενους.
“Τα αποτελέσματα του εξαμήνου αποτελούν μια σταθερή βάση για ένα επιτυχημένο οικονομικό έτος 2019”, δήλωσε ο Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου, Oliver Blume. “Ένας παράγοντας επιτυχίας πίσω από αυτό, είναι το ελκυστικό φάσμα των προϊόντων μας. Τους πρώτους έξι μήνες του τρέχοντος έτους ξεκινήσαμε μια σειρά από καινοτόμα, συναισθηματικά προϊόντα στην αγορά, με τις νέες 911, 911 Cabriolet, Cayenne Coupe, 911 Speedster, 935, 718 Spyder και GT4. Η Macan, το premium compact SUV παρέμεινε το πιο δημοφιλές μοντέλο της Porsche, με πωλήσεις 47.367 μονάδων, ενώ το (μεγαλύτερο) Cayenne, προτιμήθηκε από 41.725 πελάτες, οι οποίοι αντιπροσώπευαν αύξηση της τάξης 45%.
Στην Κίνα, η αυτοκινητοβιομηχανία σημείωσε αύξηση 28% μέχρι το τέλος Ιουνίου, ενώ σε Ασία, Αφρική και Μέση Ανατολή, ταξινομήθηκαν συνολικά 57.397 αυτοκίνητα, 20% περισσότερα από πέρυσι. Σημειώστε πως και οι πωλήσεις στις ΗΠΑ αυξήθηκαν κατά 3%, στα 30.257 αυτοκίνητα. Πριν από το τέλος του έτους, οι πωλήσεις αναμένεται να αυξηθούν περαιτέρω, επηρεασμένες από ορισμένα νέα προϊόντα που θα έρθουν στο προσκήνιο, συμπεριλαμβανομένης της Cayenne Coupe, η οποία έφτασε στους αντιπροσώπους τον Μάιο, καθώς και των 718 Spyder και 718 Cayman GT4. Επιπλέον, η Porsche θα εισέλθει στην ιδιαίτερα ανταγωνιστική πλέον ηλεκτροκίνηση με την Taycan, η οποία θα κοσμεί τις βιτρίνες από τα τέλη του έτους και μετά.
“Τα αποτελέσματα του εξαμήνου αποτελούν μια σταθερή βάση για ένα επιτυχημένο οικονομικό έτος 2019”, δήλωσε ο Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου, Oliver Blume. “Ένας παράγοντας επιτυχίας πίσω από αυτό, είναι το ελκυστικό φάσμα των προϊόντων μας. Τους πρώτους έξι μήνες του τρέχοντος έτους ξεκινήσαμε μια σειρά από καινοτόμα, συναισθηματικά προϊόντα στην αγορά, με τις νέες 911, 911 Cabriolet, Cayenne Coupe, 911 Speedster, 935, 718 Spyder και GT4. Η Macan, το premium compact SUV παρέμεινε το πιο δημοφιλές μοντέλο της Porsche, με πωλήσεις 47.367 μονάδων, ενώ το (μεγαλύτερο) Cayenne, προτιμήθηκε από 41.725 πελάτες, οι οποίοι αντιπροσώπευαν αύξηση της τάξης 45%.
Στην Κίνα, η αυτοκινητοβιομηχανία σημείωσε αύξηση 28% μέχρι το τέλος Ιουνίου, ενώ σε Ασία, Αφρική και Μέση Ανατολή, ταξινομήθηκαν συνολικά 57.397 αυτοκίνητα, 20% περισσότερα από πέρυσι. Σημειώστε πως και οι πωλήσεις στις ΗΠΑ αυξήθηκαν κατά 3%, στα 30.257 αυτοκίνητα. Πριν από το τέλος του έτους, οι πωλήσεις αναμένεται να αυξηθούν περαιτέρω, επηρεασμένες από ορισμένα νέα προϊόντα που θα έρθουν στο προσκήνιο, συμπεριλαμβανομένης της Cayenne Coupe, η οποία έφτασε στους αντιπροσώπους τον Μάιο, καθώς και των 718 Spyder και 718 Cayman GT4. Επιπλέον, η Porsche θα εισέλθει στην ιδιαίτερα ανταγωνιστική πλέον ηλεκτροκίνηση με την Taycan, η οποία θα κοσμεί τις βιτρίνες από τα τέλη του έτους και μετά.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα