Hennessey Maximus 1000: Άρμα μάχης!

Hennessey-maximus-jeep-gladiator-tsiro-1000

Η Hennessey μεταμόρφωσε το Jeep Gladiator τοποθετώντας έναν θηριώδη κινητήρα Hellcat ο οποίος είναι υπεύθυνος για τη δημιουργία του συγκεκριμένου τέρατος με απεριόριστες δυνατότητες σε κάθε είδους τερέν... 

Το τελευταίο, ωστόσο, υπερβαίνει την απλή αλλαγή κινητήρα, οι 707 ίπποι δεν είναι δα και άπιαστο όνειρο στην εποχή μας. Φυσικά, το συγκεκριμένο “τέρας” προέρχεται από την συνδρομή της Hennessey, πρόκειται ουσιαστικά για το πρώτο Gladiator των 1.000 ίππων παρακαλώ στον πλανήτη Γη. Ονομάζεται Hennessey Maximus 1000 και επιστρατεύει τον Hellcat V8 των 6,2 λίτρων. Από αυτόν, η Hennessey συνδέεται με την αναβάθμιση του κινητήρα HPE1000 και, καθώς ο Hellcat δεν είναι εγγενές στο Gladiator, αναβαθμίσεις έγιναν επίσης στο ECU, την καλωδίωση, το ψυγείο και το σύστημα ψεκασμού. Ένα νέο σύστημα εξάτμισης από ανοξείδωτο ατσάλι εξασφαλίζει ότι ο κινητήρας μπορεί να αναπνεύσει αποτελεσματικά και παρόλο που δεν έχουμε δει βίντεο του Maximus σε δράση, υποψιαζόμαστε πως η εξάτμιση παράγει επίσης ένα σωστό δαιμονισμένο V8 βρυχηθμό. Το μεταλλαγμένο Gladiator δεν… σκοτώνει τα ελαστικά του όπως αρχικά υποθέσατε. Η Hennessey τροποποίησε την ανάρτηση, την ψήλωσε έξι πόντους προκειμένου να νιώθουν άνετα οι τροχοί 20 ιντσών ιδανικοί για off-road με ελαστικά από ειδικό καουτσούκ (BF Goodrich KD). Από την πλευρά της εμφάνισης προστίθενται επιβλητικοί εμπρός και πίσω προφυλακτήρες μαζί με φώτα LED, ενώ οι επιβάτες ταξιδεύουν σε ένα αναβαθμισμένο εσωτερικό γεμάτο δέρμα.



Όλα ακούγονται φανταστικά, αλλά όπως πιθανώς αναμένετε, η κατοχή ενός τζιπ 1.000 ίππων που ονομάζεται Maximus δεν είναι εύκολη. Εν αρχή θα χρειαστείτε τουλάχιστον 180.000 ευρώ για να το καμαρώσετε στο γκαράζ σας, αν και η Hennessey λέει ότι η τιμή αφορά το βασικό Gladiator. “Οι πελάτες μας θέλουν αποκλειστικά, ακραία αυτοκίνητα που προσφέρουν μια διασκεδαστική και συναρπαστική οδηγική εμπειρία τόσο στο δρόμο όσο και σε off-road καταστάσεις”, δήλωσε ο ιδρυτής της εταιρείας John Hennessey. Το δεύτερο – και ίσως πιο δύσκολο ζήτημα – είναι η παραγωγή. Μόνο 24 τέτοιου είδους θηρία θα κατασκευάσουν, καθιστώντας τα τόσο σπάνια όσο και η ισχύ τους. Η διαδικασία παραγωγής ξεκινά τον Ιούλιο με στόχο την κατασκευή δύο ανά μήνα, αν και θα χρειαστούν μερικοί μήνες επιπλέον για να “ρολάρει” η σειρά όπως ακριβώς απαιτείται.

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

BMW-3-series-touring-tsiro-1000

Η νέα BMW σειρά 3 Touring ήρθε στη ζωή θέλοντας να προσθέσει λίγους πόντους πρακτικότητας στην ποιοτική αύρα της γνωστής μας 3άρας. Όπως θα διαπιστώσετε όμως υιοθετεί κι αυτή σπορτίφ χαρακτήρα. 

Subaru_XV

Δημοσιεύτηκε ο ετήσιος κατάλογος Consumer Report ο οποίος αποτελεί σημαντικό οδηγό για πολλούς που θέλουν να αγοράσουν αυτοκίνητο. Ο κατάλογος μετρά την ικανοποίηση των πελατών μέσω ερευνών και εξετάζει την απόδοση και την αξιοπιστία αλλά και την οικονομία καυσίμου. 

1
airbag

Στην παρουσίαση του 1ου εξωτερικού πλευρικού αερόσακου στον κόσμο με λειτουργία πρόβλεψης προχώρησε η ZF. Η γερμανική εταιρία ισχυρίζεται σημαντική μείωση των δυνάμεων που αναπτύσσονται σε μία πλευρική σύγκρουση και μεγαλύτερη ασφάλεια για του επιβαίνοντες.

Onyx-lamborghini-aventador-sx-tsiro-1000

Οι περισσότεροι από εσάς δεν γνωρίζετε πιθανότατα την εταιρεία βελτιώσεων Onyx. Η συγκεκριμένη λοιπόν προσφέρει πλέον ένα πακέτο αναβάθμισης για την Lamborghini Aventador S μετατρέποντας το ιταλικό supercar σε ένα όχημα που μοιάζει σχεδόν τόσο άγριο όσο η κορυφαία SVJ.