Αυτοί είναι οι κινητήρες του νέου Mazda 3

mazda31

H ιαπωνική φίρμα αποκάλυψε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την γκάμα κινητήρων που εφοδιάζουν το νέο Mazda 3.

To νέο μικρομεσαίο της Mazda θα διατίθεται, στην ευρωπαϊκή αγορά, με δύο βενζίνης και έναν πετρελαίου. Σε ότι αφορά τους βενζινοκινητήρες, η γκάμα θα περιλαμβάνει τον δίλιτρο ατμοσφαιρικό Skyactiv-G, ο οποίος αποδίδει 122 ίππους και 21,7 kgm ροπής και συνδυάζεται με ένα υβριδικό σύστημα 24V, που περιλαμβάνει μπαταρίες ιόντων λιθίου 600 kJ και εναλλάκτη DC-DC, αλλά και σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων.

O Skyactiv-D των 1,8 λίτρων αντικαθιστά τα μηχανικά σύνολα των 1,5 και 2,2 λίτρων της απερχόμενης γενιάς, με την απόδοσή του να φτάνει τους 116 ίππους στις 4.000 rpm και τα 27,5 kgm στο φάσμα 1.600-2.600 rpm. Χωρίς καμία έκπληξη το βασικό πλεονέκτημά του είναι η χαμηλή κατανάλωση, η οποία φτάνει τα 4,7 lt/100 km, ενώ οι εκπομπές CO2 αγγίζουν τα 130 g/km. Παράλληλα, είναι εφοδιασμένος με ειδικό καταλύτη που περιορίζει τα οξείδια του αζώτου (ΝΟx), αλλά και με το Rapid Multi-stage Combustion, την ανάφλεξη πολλαπλών σταδίων, η οποία υπόσχεται την μείωση του κύκλου καύσης και τους κραδασμούς.

Και τα τρία σύνολα θα συνδυάζονται με ένα χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων, προαιρετικά θα υπάρχει και αυτόματο, η έκδοση Skyactiv-X θα λανσάρεται και με τετρακίνηση i-Activ AWD, ενώ στον βασικό εξοπλισμό υπάρχει και το σύστημα κατανομής ροπής (G-Vectoring Control Plus).

ΣΧΟΛΙΑ (11)

George

Αυτό που απασχολεί τις αυτοκινητοβιομηχανίες είναι η αποδοτικότητα και όχι η απόδοση. Όποιος δεν έχει κινητήρες με καλή αποδοτικότητα θα εξαφανιστεί. Ξεχάστε τη σχέση ιπποδύναμης-κυβικών. Δεν υπάρχει κάτι τέτοιο στο μέλλον. Η ιπποδύναμη άλλωστε θα είναι άχρηστη ακόμη και στις autobahn αφού θεσπίζεται ανώτατο όριο ταχύτητας 130 χλμ/ώρα. Και με 50 ίππους τα ξεπερνάς άνετα αν δεν έχεις αεροδυναμική τσιμεντόλιθου. Η αποδοτικότητα λοιπόν βρίσκεται κάτω από 20% από το ρεζερβουάρ μέχρι τον τροχό και γύρω στο 10% από την πετρελαιοπηγή μέχρι τον τροχό. Οι ΜΕΚ δεν έχουν μέλλον.

Μιλάς ακόμα εσύ?

Είμαστε στο 2019 και έχεις μούτρα να μιλάς?

τρομεροι κινητηρες... κλαπ κλαπ...

ενταξει με αυτα τα μυαλα, ας μην μπαινουν καν στον κοπο να μας πουλανε τα μοντελα τους οι ιαπωνες. σαν το rav4 που δεν εχει κινητηρα κατω απο 2000 κυβικα. απροσαρμοστοι... μετα να μην απορουν που αναγκαστικα ψωνιζουμε απο τους γερμανους. ας ασχοληθουν μονο με την αμερικανικη αγορα να πουλανε και υβριδικο V12 αν θελουν...

@

Ξέρεις, όταν μια βιομηχανία αποφασίζει τι κινητήρες θα βάλει, δεν έχει σαν μέτρο την Ελληνική αγορά.

pan

Σιγά τα Ωά !!!

Χ

1800άρι μοτέρ με 116 άλογα(!) στην Ελλάδα δεν έχει καμιά απολύτως ελπίδα.Επίσης χάσαμε το μέτρημα με τους ιάπωνες.Κάθε 3,5 χρόνια καινούριο μοντέλο!Τι κακό είν'αυτό?Το συγκεκριμένο mazda για παράδειγμα,βγαίνει εδώ και 53 χρόνια και αυτή είναι η ...15 γενιά!!!Ελεος.

vg

Ο 1800άρης είναι πετρελαίου, εκεί μετρά περισσότερο η ροπή και όχι η ιπποδύναμη.

GS

Το πίσω πλαινό μέρος είναι αδύναμο σχεδιαστικά, το εσωτερικό δεν είναι άσχημο αλλά η κεντρική οθόνη είναι μέσα στο ταμπλώ - αισθητικά έχει πλεονέκτημα αλλά χρηστικά είναι μακρυά από τον οδηγό. Το πρόβλημα είναι οτι εάν δεν έλθει Ελλάδα (έχει αναφερθεί ότι η Mazda θα επανέλθει) με κινητήρα βενζίνης κοντά στα 1200 ή πετρελαίου στα 1600, εμπορικά ξεχάστε το...

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης