Αυτοί είναι οι κινητήρες του νέου Mazda 3

mazda31

H ιαπωνική φίρμα αποκάλυψε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την γκάμα κινητήρων που εφοδιάζουν το νέο Mazda 3.

To νέο μικρομεσαίο της Mazda θα διατίθεται, στην ευρωπαϊκή αγορά, με δύο βενζίνης και έναν πετρελαίου. Σε ότι αφορά τους βενζινοκινητήρες, η γκάμα θα περιλαμβάνει τον δίλιτρο ατμοσφαιρικό Skyactiv-G, ο οποίος αποδίδει 122 ίππους και 21,7 kgm ροπής και συνδυάζεται με ένα υβριδικό σύστημα 24V, που περιλαμβάνει μπαταρίες ιόντων λιθίου 600 kJ και εναλλάκτη DC-DC, αλλά και σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων.

O Skyactiv-D των 1,8 λίτρων αντικαθιστά τα μηχανικά σύνολα των 1,5 και 2,2 λίτρων της απερχόμενης γενιάς, με την απόδοσή του να φτάνει τους 116 ίππους στις 4.000 rpm και τα 27,5 kgm στο φάσμα 1.600-2.600 rpm. Χωρίς καμία έκπληξη το βασικό πλεονέκτημά του είναι η χαμηλή κατανάλωση, η οποία φτάνει τα 4,7 lt/100 km, ενώ οι εκπομπές CO2 αγγίζουν τα 130 g/km. Παράλληλα, είναι εφοδιασμένος με ειδικό καταλύτη που περιορίζει τα οξείδια του αζώτου (ΝΟx), αλλά και με το Rapid Multi-stage Combustion, την ανάφλεξη πολλαπλών σταδίων, η οποία υπόσχεται την μείωση του κύκλου καύσης και τους κραδασμούς.

Και τα τρία σύνολα θα συνδυάζονται με ένα χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων, προαιρετικά θα υπάρχει και αυτόματο, η έκδοση Skyactiv-X θα λανσάρεται και με τετρακίνηση i-Activ AWD, ενώ στον βασικό εξοπλισμό υπάρχει και το σύστημα κατανομής ροπής (G-Vectoring Control Plus).

ΣΧΟΛΙΑ (11)

George

Αυτό που απασχολεί τις αυτοκινητοβιομηχανίες είναι η αποδοτικότητα και όχι η απόδοση. Όποιος δεν έχει κινητήρες με καλή αποδοτικότητα θα εξαφανιστεί. Ξεχάστε τη σχέση ιπποδύναμης-κυβικών. Δεν υπάρχει κάτι τέτοιο στο μέλλον. Η ιπποδύναμη άλλωστε θα είναι άχρηστη ακόμη και στις autobahn αφού θεσπίζεται ανώτατο όριο ταχύτητας 130 χλμ/ώρα. Και με 50 ίππους τα ξεπερνάς άνετα αν δεν έχεις αεροδυναμική τσιμεντόλιθου. Η αποδοτικότητα λοιπόν βρίσκεται κάτω από 20% από το ρεζερβουάρ μέχρι τον τροχό και γύρω στο 10% από την πετρελαιοπηγή μέχρι τον τροχό. Οι ΜΕΚ δεν έχουν μέλλον.

Μιλάς ακόμα εσύ?

Είμαστε στο 2019 και έχεις μούτρα να μιλάς?

George

Ακόμη ένας λόγος παραπάνω να μιλάω καθώς όλα πάνε ακριβώς σύμφωνα με τους υπολογισμούς μου. Κάθε χρόνο οι πωλήσεις ηλεκτρικών αυξάνονται με γεωμετρικούς ρυθμούς ενώ των θερμικών άρχισαν να παρουσιάζουν κάμψη. Ο στόχος της επικράτησης είναι εντός των χρονικών προβλέψεών μου. Που στο χειρότερο σενάριο απλώς θα καθυστερούσε ελάχιστα χρόνια περισσότερο. Σε μερικές μέρες γίνεται το Geneva Motor Show. Δες πόσα καινούργια ηλεκτρικά μοντέλα παρουσιάζονται. Και που να υπήρχε και θέληση να τα παράγουν σε μεγάλους αριθμούς. Φαντάσου ότι η ζήτηση είναι τόσο μεγάλη και παρ' όλα αυτά οι κατασκευαστές κάνουν ότι δεν βλέπουν, με αποτέλεσμα να υπάρχουν χρόνοι αναμονής πάνω από ένα χρόνο για κάποια μοντέλα. Επιδεικτικά παράγουν πολύ λιγότερα από ότι τα αντίστοιχα θερμικά τους μοντέλα ενώ κάτι τέτοιο δεν δικαιολογείται από τη ζήτηση, δείχνοντας έτσι την αλλαζονεία τους και την περιφρόνηση προς το καταναλωτικό κοινό. Έρχονται όμως οι Κινέζοι που ήδη πήραν άδειες από την NHTSA για κάποια μοντέλα στην Αμερική και με τιμές ακόμη και κάτω από 20 χιλιάρικα. Και στην Ευρώπη μόλις ξεκίνησαν να καταφθάνουν καραβιές με χιλιάδες Model 3. Σε 5 χρόνια κάποιες από τις σημερινές μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες θα είναι παρελθόν.

τρομεροι κινητηρες... κλαπ κλαπ...

ενταξει με αυτα τα μυαλα, ας μην μπαινουν καν στον κοπο να μας πουλανε τα μοντελα τους οι ιαπωνες. σαν το rav4 που δεν εχει κινητηρα κατω απο 2000 κυβικα. απροσαρμοστοι... μετα να μην απορουν που αναγκαστικα ψωνιζουμε απο τους γερμανους. ας ασχοληθουν μονο με την αμερικανικη αγορα να πουλανε και υβριδικο V12 αν θελουν...

@

Ξέρεις, όταν μια βιομηχανία αποφασίζει τι κινητήρες θα βάλει, δεν έχει σαν μέτρο την Ελληνική αγορά.

@..@

Ναι μωρέ,δίκιο έχεις, στον υπόλοιπο κόσμο μιλάμε θα κάνει θραύση!1800άρι μοτέρ με 116 άλογα και 2λιτρο με 122;Που ζούμε ρε;Στο μεσαίωνα;

pan

Σιγά τα Ωά !!!

Χ

1800άρι μοτέρ με 116 άλογα(!) στην Ελλάδα δεν έχει καμιά απολύτως ελπίδα.Επίσης χάσαμε το μέτρημα με τους ιάπωνες.Κάθε 3,5 χρόνια καινούριο μοντέλο!Τι κακό είν'αυτό?Το συγκεκριμένο mazda για παράδειγμα,βγαίνει εδώ και 53 χρόνια και αυτή είναι η ...15 γενιά!!!Ελεος.

vg

Ο 1800άρης είναι πετρελαίου, εκεί μετρά περισσότερο η ροπή και όχι η ιπποδύναμη.

Ααε ρε μεγάλε

Πληροφοριακά τα σημερινά 1800άρια βενζίνης έχουν πολύ περισσότερη ροπή απ'αυτό εδω.Ο πιο άμεσος ανταγωνιστής του(νέα corolla) έχει τα ίδια περίπου τεχνικά χαρακτηριστικά,από 1.2 turbo μοτέρ.Καληνύχτα λέμε.

GS

Το πίσω πλαινό μέρος είναι αδύναμο σχεδιαστικά, το εσωτερικό δεν είναι άσχημο αλλά η κεντρική οθόνη είναι μέσα στο ταμπλώ - αισθητικά έχει πλεονέκτημα αλλά χρηστικά είναι μακρυά από τον οδηγό. Το πρόβλημα είναι οτι εάν δεν έλθει Ελλάδα (έχει αναφερθεί ότι η Mazda θα επανέλθει) με κινητήρα βενζίνης κοντά στα 1200 ή πετρελαίου στα 1600, εμπορικά ξεχάστε το...

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

GAC

Οι Κινέζοι επιστρέφουν δυναμικά στην Ευρώπη και πλέον, ετοιμάζονται για είσοδό τους και στην ελληνική αγορά αναζητώντας τον εδώ εισαγωγέα που θα δημιουργήσει το δίκτυο των πωλήσεών τους.

xeirofreno_3

Το παραδοσιακό χειρόφρενο γίνεται όλο και πιο σπάνιο στα νέα αυτοκίνητα, τα οποία εφοδιάζονται πλέον με το πιο πρακτικό ηλεκτρικό χειρόφρενο. Τι γίνεται όμως εάν πατήσει κάποιος το κουμπί στις πλέον υψηλές ταχύτητες;

alfa-romeo-gtv-1-chariatis-1000a

Σχεδόν έναν χρόνο μετά τις εξαγγελίες της διοίκησης της Alfa Romeo περί της νέας γενιάς GTV, αποκαλύφθηκε η πρώτη teaser φωτογραφία του ιταλικού κουπέ.

4
NEW_AUDI_A7_a

Το Audi A7 ανακηρύχθηκε “2019 World Luxury Car” – “Παγκόσμιο Πολυτελές Αυτοκίνητο του 2019”. ‘Ένα βραβείο που επισφραγίζει την κυριαρχία της Audi στη συγκεκριμένη κατηγορία κύρους, καθώς μόλις πέρσι τον ίδιο επίζηλο τίτλο είχε κατακτήσει το Audi A8.

1
carservice

Τι θα πληρώσω για το νέο μου μικρό SUV τα πρώτα 5 χρόνια κατοχής του; Πόσα για το service; Πόσα για τη βενζίνη; Πόσα για την ασφάλειά του; Δείτε αναλυτικά τι συμβαίνει σε 10 από τα πιο δημοφιλή μικρά SUV της αγοράς.

190415102926_fordfiesta_2

Το “Πράσινο Ford Fiesta”, ο κεντρικός πρωταγωνιστής της διαφορετικής αυτής ιστορίας που θα σας διηγηθούμε στη συνέχεια, δεν είναι ένα απλό Fiesta μιας άλλης εποχής, ένα “παλιό” Fiesta από τις αρχές της δεκαετίας του ‘80 σαν όλα τ’ άλλα.