Mόνο μία Ford θα υπάρχει...

Mόνο μία Ford θα υπάρχει...

Αλλαγή στρατηγικής για την Ford.  Αν και για τον μέσο αγοραστή αυτά περί στρατηγικής των μεγάλων εταιριών ακούγονται πολύ βαρετά και ίσως αδιάφορα, στην περίπτωση της Ford υπάρχει κάτι πολύ ενδιαφέρον...

Mόνο μία Ford θα υπάρχει...
Αλλαγή στρατηγικής για την Ford.  Αν και για τον μέσο αγοραστή αυτά περί στρατηγικής των μεγάλων εταιριών ακούγονται πολύ βαρετά και ίσως αδιάφορα, στην περίπτωση της Ford υπάρχει κάτι πολύ ενδιαφέρον. Οι ιθύνοντες της εταιρίας αποφάσισαν ότι δεν θα πρέπει στο μέλλον να υπάρχει η Ford Αμερικής και η Ford Ευρώπης, οι οποίες έχουν εντελώς διαφορετικά αυτοκίνητα, αλλά μόνο μία Ford τα αυτοκίνητα της οποίας θα πωλούνται σε όλο τον κόσμο. Αυτό θα είναι και το νέο τους σλόγκαν.

Δεν ξέρουμε μέχρι πόσο βαθιά θα φτάσει το μαχαίρι σ’ αυτή την επαναστατική νέα στρατηγική, όμως είχαμε την ευκαιρία να διαπιστώσουμε τα οφέλη της οδηγώντας το καινούριο C-Max στη Γαλλία, τη δοκιμή του οποίου μπορείτε να διαβάσετε αυτή την Κυριακή στο «Car+Speed», με το «Πρώτο Θέμα»…

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης