Tα νέα μοντέλα που ετοιμάζει η Alfa Romeo

alfafuture

O CEO του FCA Group άνοιξε τα χαρτιά του και αποκάλυψε-μεταξύ άλλων-όλα τα μελλοντικά πλάνα της Alfa Romeo.

Μιλώντας σε ειδική εκδήλωση στο κέντρο εξέλιξης & δοκιμών τoυ FCA Group, ο Sergio Marchionne παρουσίασε τα σχέδια των Ιταλών για τα επόμενα χρόνια. Όπως είναι φυσικό, το μεγαλύτερο ενδιαφέρον συγκέντρωσαν τα νέα μοντέλα που ετοιμάζει η Alfa Romeo με ορίζοντα το 2022. Στη μικρομεσαία κατηγορία αναμένουμε τη νέα Giulietta και ακόμη ένα SUV μοντέλο με το οποίο η Alfa Romeo θα προσπαθήσει να ανταγωνιστεί μοντέλα όπως η Mercedes GLA, η BMW X1 & και το Audi Q3.

Επίσης, εκτός της Stelvio, η γκάμα της ιταλικής φίρμας θα αποκτήσει ακόμη ένα μεγαλύτερο SUV που θα τοποθετηθεί απέναντι στον γερμανικό ανταγωνισμό (οι Giulia & Stelvio θα συνεχίσουν την εμπορική τους πορεία και το 2022 αναμένονται οι ανανεωμένες εκδοχές τους). Στις πιο σπορ κατηγορίες τώρα, το πλάνο περιλαμβάνει την επιστροφή της ονομασίας “GTV”, όπου πρακτικά θα αποτελέσει την κουπέ έκδοση της Giulia. Mάλιστα, το συγκεκριμένο μοντέλο θα έχει υβριδική τεχνολογία, κατανομή βάρους 50:50, τετρακίνηση και απόδοση έως 600 άλογα στην κορυφαία έκδοση Quadrifoglio. Παράλληλα, η 4C θα αντικατασταθεί από την επερχόμενη 8C η οποία θα έχει χαρακτήρα supercar.

Tέλος, να σημειώσουμε πως οι Ιταλοί θα υιοθετήσουν πολλές νέες τεχνολογίες που θα βοηθούν στην αύξηση της δύναμης και στη μείωση των ρύπων (Ε-Βοοster, plug-in λύσεις και άλλα).

 

ΣΧΟΛΙΑ (20)

Aldebaran

Όταν εγώ σας τα έλεγα ότι η ΑR θα μεγαλουργήσει εσείς με κοροϊδεύατε!

H alfa Romeo Milano

H σημερινή alfa romeo δεν έχει σχέση με την alfa Romeo. Δεν είναι απόγονος ούτε επίγονος με την alfa Romeo Milano Areze , ούτε με την Νότια alfa romeo ( το κορυφαίο αυτοκίνητο της δεκαετίας του 1970 που ατύχησε σε υλοποίηση). Το κύκνειο τραγούδι της alfa romeo ήταν η alfetta και η alfetta gt της δεκαετίας του 1970. Μια καλή σποραδική απόπειρα για alfa romeo έγινε την δεκαετία του 1980 με την alfa 75 και εκεί σταμάτησε και ένα καλό τελευταίο μοτέρ ήταν απαγορευθέν TB, το οποίο δεν πέρασε τις δήθεν ρυπογόνες σκοπιμότητες. Ασφαλώς και ευχή είναι και η σημερινή alfa Romeo να πουλήσει αυτοκίνητα και να συνεχίσει την παραγωγή- μια και χρόνια είχε προβηματίσει για τα καλά και δεν είχε ουσιαστικά γκάμα μοντέλων αυτοκινήτων. Και είναι άξιο απορροίας όπως λένε και γηγενείς Μιλανέζοι, που πήγε και χάθηκε εξελικτικά όλη αυτή η τεχνογνωσία αυτοκίνησης που εκπροσωπούσε 70 χρόνια η κορυφαία αυτοκινητοβιομηχανία. Και στην high tech τεχνολογία της αυτοκίνησης στο σπόρ της formula 1 , η alfa Romeo Milano ήταν όχι μόνο παρούσα αλλά εφοδίασε την εξελικτική των κινητήρων , με την κατά alfa romeo διάταξη V10 που κατά κόρον χρησιμοποιήθηκε στα μοτέρ των μονοθεσίων , με μεταγραφή ως τεχνογμωσία Ferrari με το οποίο για χρόνια η Ferrari κυριάρχησε συνεχόμενα στο σπόρ. Και η Ferrari δεν βρήκε χώρο πάνω στο μοτέρ των μονοθεσίων της, να αναφέρει το όνομα της alfa Romeo!!!, πράγμα που αποτέλεσε και αποτελεί μια μικρότητα από την Ιταλική αυτή σπόρ φίρμα . Να μην επεκταθούμε τεχνολογικά, να κρατήσουμε ότι η αρχιτεκτονική διάταξη του τύπου alfetta και algetta Gt της alfa Romeo, με το ισοζυγισμένο αυτοκίνητο (και ως μπερλίνα και ως κουπέ ), μαζί με την πολική αδράνεια του πλαισίου, το ακριβές τιμόνι. και τα εξαίρετα φρένα και με τους κινητήρες που παρακολουθούσαν το όλο πλαίσιο, ακόμα και σήμερα δεν υπάρχουν. Το μεγάλο ερώτημα των Μιλανέζων ,δίκαια παραμένει: Τι έγινε που πήγε γιατί χάθηκε η όλη εξελικτική τεχνογνωσία της alfa Romeo . Και μάλλον θα πρέπει να βρίσκει την εξηγησή του και στην υποχώρηση της ακμαίας καινοτόμου, και ιδιαίτερα μεταπολεμικά, Ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας, που δόρυ της ποιότητας της ήταν η alfa Romeo, μαζί με την ελαφρότερη οικογενειακή και νεανική εκδοχή της και τα super cars.

νωνδας

Ηθελα να ηξερα, δεν εχετε βαρεθει εσεις οι γερμανοφιλοι να ερχεστε στ'αρθρα της Αλφα Ρομεο και να γραφετε συνεχεια τα ιδια και τα ιδια; Προς Θεου, οπως την βρισκει ο καθενας, αλλα λεμε τωρα...συμπτωματικα, νεα ανακληση 60.000 μοντελων, απο την Αουντι αυτη την φορα!

νωνδας

Ηθελα να ηξερα, δεν εχετε βαρεθει ολοι εσεις οι φιλογερμανοι να ερχεστε στα αρθρα της Αλφα Ρομεο και να γραφετε τα ιδια και τα ιδια; Προς Θεου, οπως την βρισκει ο καθενας, αλλα λεμε τωρα...

@Μ.Γ.

Φίλε Μ.Γ. σημασία έχει οτι σας έμεινε η ρετσινιά.Οτι κ να λέμε τώρα,άλλα λόγια ν'αγαπιόμαστε.Δεν σας πλησιάζει κανείς πια.Εσύ τα ξέρεις καλύτερα από πρώτο χέρι.Μπορειτε να το αλλάξετε αυτό;Αν δεν μπορείτε,με τις λασπολογίες δεν θα καταφέρετε τίποτα.

Μ.Γ

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΜΑΣ ΕΜΕΙΝΕ Η ΡΕΤΣΙΝΙΑ? ΠΟΙΟΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ? ΠΟΙΟ ΠΡΑΓΜΑ ΕΙΝΑΙ ΛΑΣΠΟΛΟΓΙΑ? ΠΑΜΕ ΠΑΛΙ ."ΑΝ ΕΙΧΕΣ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΙΣ ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΝΕ ΤΑ ΕΠΙΣΗΜΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΘΕ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΜΗΝΑ ΘΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΕΣ ΠΩΣ Ο ΤΙΤΛΟΣ "ΧΡΕΠΙΑ " ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ..........ΔΗΘΕΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟΥΣ" ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΛΑΣΠΟΛΟΓΙΑ ? ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ....................... ΛΕΕΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΛΑΣΠΟΛΟΓΟΥΣ. ΜΩΡΕ ΠΑΝΕ ΚΑΙ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΤΑ TURBO. ΠΑΝΕ ΚΑΙ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΟΙ ΕΓΚΕΦΑΛΟΙ. ΝΑ ΔΕΙΣ ΒΟΛΤΕΣ ΤΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΠΑΡΑΘΥΡΑ. ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΑ ΚΙΒΩΤΙΑ ΜΕ ΤΑ ΛΑΔΙΑ. ΑΣΕ ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΟ DIESEL ΠΟΥ ΣΒΗΝΕΙ ΣΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΘΟΥΜΕΝΑ ΜΟΛΙΣ "ΠΕΣΕΙ" ΑΠΟ ΤΙΣ 2000σαλ. ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΧΡΥΣΟΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΟ ΡΗΜΑΔΙ ΟΥΤΕ ΣΤΟΝ ΑΔΕΛΦΟ ΣΟΥ ΔΕΝ ΤΑ ΛΕΣ. ΛΑΣΠΟΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΩΡΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ .ΝΤΑΞ. ΝΤΑΞ.

@Μ.Γ.

1.Εσύ ο ίδιος μας είπες παλαιότερα οτι δουλεύεις σε αντ/πεία Alfa.2.Η AR θέλει να λέγεται ανταγωνιστής της mercedes&bmw.Αρα λοιπόν το να λές οτι έχουν πρόβλημα τα γερμανικά γενικά και τσουβαλάτα(εννοώντας προφανώς τα χρέπια της vw) είναι λασπολογία.Αν θές σύγκριση στα ίσα,σύγκρινε την AR κατευθείαν με bmw ή mercedes!Οχι ότι και όπου φυσάει ο άνεμος!3.Η ρετσινιά έμεινε στις alfa από την περιβόητη ...αξιοπιστία των μοντέλων της,της 10ετιας '90.Γι'αυτό και ο κόσμος σήμερα είναι διστακτικός,αν και προσωπικά είμαι βέβαιος ότι πλέον έχουν αλλάξει τα πράγματα.4.Ενα σοβαρό θέμα επίσης,είναι και το design.Οι νέες alfa σίγουρα δεν έχουν αυτό το κάτι παραπάνω οπως οι πιο παλιές,κάτι που θα βοηθούσε πολύ στις πωλήσεις,όπως συνέβει και τότε με τις 156/147.Η giulia έχει πολύ αδιάφορη μούρη,ενώ στο προφίλ φέρνει πολύ σε 3άρα,η δε Stelvio θυμίζει έντονα Χ3 στο προφίλ κ Macan απο πισω...Οι alfisti ήτανε μαθημένοι σε πιο ξεχωριστά σχήματα.Αυτά αγαπητέ.

Μ.Γ

ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΧΡΥΣΟΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΟ ΡΗΜΑΔΙ ΟΥΤΕ ΣΤΟΝ ΑΔΕΛΦΟ ΣΟΥ ΔΕΝ ΤΑ ΛΕΣ. ΛΑΣΠΟΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΩΡΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ .ΝΤΑΞ. ΝΤΑΞ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ

TΕΛΟΣ;

Γιατί;Επειδή δεν σ'άρεσε η αλήθεια;Aν θές να συζητάς,θα συζητάς στα ίσα και με παραδείγματα.Οχι να πετάς λαμογιές και μετά νταξ,νταξ,νταξ ΤΕΛΟΣ!Δεν γίνετε αυτό..

Μ.Γ

ΠΑΜΕ ΠΑΛΙ."ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΧΡΥΣΟΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΟ ΡΗΜΑΔΙ ΟΥΤΕ ΣΤΟΝ ΑΔΕΛΦΟ ΣΟΥ ΔΕΝ ΤΑ ΛΕΣ. ΛΑΣΠΟΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΩΡΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ .ΝΤΑΞ. ΝΤΑΞ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ"

@Μ.Γ.

Ααααα!Τώρα σ'έπιασα ρε μπαγάσα!Προφανώς και αναφέρεσαι στην A.R.!Νταξ,ντάξ......και ΤΕΛΟΣ!

Γερμανός

Μόνο οι 3 premium Γερμανικές πέρυσι πούλησαν περί τα 6 εκατ. αυτοκίνητα. Χώρια οι «μαζικοί» τύπου VW, OPEL, SKODA κλπ.....Τόσα εκατομμύρια κόσμος πιάστηκαν.....κορόιδα!!!.....ενώ αν είχαν την εσωτερική πληροφόρηση και ύψιστη γνώση του ΜΓ, θα είχαν γλυτώσεις τα λεφτά τους και οι Ιταλοί θα είχαν κερδίσει όλα τα διεθνή βραβεία πωλήσεων, αξιοπιστίας, customer care, after sales, κλπ.....

Μ.Γ

ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ . Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΓΡΑΦΩ ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΓΡΑΦΩ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΑ ΓΕΙΑ.

Γερμανός

Με ορίζοντα το....2022!!!Χαχαχαχαχα......άσ'το μεγάλε! Την έχεις ρημάξει τη Μάρκα , όπως και τη Lancia.......Το 2022 ή θα έχει πουληθεί ή θα την έχετε κλείσει, άχρηστοι!

λεω εγω

ΜΗΝ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΟΙ ΔΙΚΟΙ ΣΟΥ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΜΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣΕΧΟΥΝ ΤΑΡΑΞΕΙ ΣΤΑ ΔΙΣ..ΠΡΟΣΤΙΜΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ ΠΑΝΕ ΣΥΝΝΕΦΟ....

Να πώ κ εγώ;

Αν-λέω αν- έκαναν και οι ιταλοί καμια ανάκληση όταν έπρεπε,ίσως σήμερα να υπήρχαν.Αλλά δυστυχώς δεν...Μόνο φιγούρα,διαφήμιση κ πληρωμένες πρωτιές..Γι αυτο τώρα έφαγαν πόρτα.

Νίκος

Που την είδες τη διαφήμιση της αλφα ρομεο; απέχουν επιδεικτικά εις βάρος τους οι Ιταλοί από τη διαφήμιση. πληρωμένες πρωτιές ποτε; Μήπως μπερδεύεσαι με τους γερμανούς; Όσο για τη φιγούρα οποιος εχει τα γένια έχει και υα χτένια λένε...

@Νίκος

Νικολάκη κοίτα την εποχή της παντοδυναμίας τους.Δεκαετία '90.Τότε με τις 155-156/145-147/164-166/Gtv κτλ...Εκεί αναφέρομαι.Οι Ιταλοί μέχρι εκεί ήταν.Μετά,ως γνωστόν,έγινε το μεγάλο μπάμ!Τώρα δεν υπάρχουν λεφτά για τέτοια.Ούτε και μοντελα!Ασε που σήμερα δεν μπορείς να κάνεις τέτοια κόλπα με το ίντερνετ.Παντού σχόλια-φόρουμ...Δεν μπορείς να κρυφτείς (€£$) ανάμεσα στις 'σιωπηλές' σελίδες των περιοδικών.

Γερμανός

Ενώ οι Ιταλοί δεν κάνουν, γιατί έχουν πετύχει την....προϊοντική τελειότητα!!, ΜΠΟΥΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑ.....άντε ρε με τα χρέπια σας!

Μ.Γ

ΑΝ ΕΙΧΕΣ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΙΣ ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΝΕ ΤΑ ΕΠΙΣΗΜΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΘΕ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΜΗΝΑ ΘΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΕΣ ΠΩΣ Ο ΤΙΤΛΟΣ "ΧΡΕΠΙΑ " ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ..........ΔΗΘΕΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟΥΣ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

telikikloforias

Με μια δήλωση-σοκ η υφυπουργός Οικονομικών Κατερίνα Παπανάτσιου σβήνει τις ελπίδες εκατομμυρίων ιδιοκτητών αυτοκινήτων που τα έχουν σε ακινησία για μείωση των Τελών Κυκλοφορίας 2019.

Pony

Με αφορμή το άρθρο του Τάκη Τρακουσέλλη «Ελλάς, πού είναι η αυτοκινητοβιομηχανία σου;», λάβαμε την παρακάτω επιστολή-απάντηση από τον κ. Πέτρο Κοντογούρη, Πρόεδρο της NAMCO International η οποία κατασκεύαζε στο παρελθόν το περίφημο Pony.

Pwliseis

Στη γειτονική Βουλγαρία μεταβαίνουν σχεδόν όλοι οι επιτήδειοι έμποροι εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων ώστε να προμηθευτούν τα «σαπάκια» τους έναντι μερικών εκατοντάδων ευρώ και να τα διαθέσουν σε ανυποψίαστους Έλληνες καταναλωτές έναντι πολλών χιλιάδων ευρώ!

peugeot508

Λίγο μετά την κυκλοφορία της φωτογραφίας του πρωτότυπου coupe που θα δείξει στο Παρίσι, η Peugeot ρίχνει λίγο περισσότερο φως στο θαυμάσιο e-Legend που γεφυρώνει το χθες με το αύριο.

suzuki-jimny

O ανεξάρτητος ευρωπαϊκός οργανισμός δοκιμών πρόσκρουσης Euro NCAP ανακοίνωσε τα αποτελέσματα για τέσσερα νέα μοντέλα. Δείτε το σκορ του καθενός ξεχωριστά. Στο μικροσκόπιο του Euro NCAP μπήκαν τα Audi A6, Suzuki Jimny, Ford Tourneo Connect & VW Touareg.