H Brabus «απογειώνει» τη Mercedes X-Class

brabus-mercedes-x-250d

O γνωστός γερμανικός βελτιωτικός οίκος «πειράζει» το πρώτο pick up μοντέλο της Mercedes. Ας γνωρίσουμε την πρώτη βελτιωμένη X-Class.

Η Brabus έβαλε στο μικροσκόπιο της X-Class θέλοντας να ικανοποιήσει τους απανταχού λάτρεις των βελτιωμένων μοντέλων της Mercedes. Όπως θα δούμε και πιο κάτω, το πάζλ της αναβάθμισης περιλαμβάνει αναβαθμίσεις τόσο τον αισθητικό, όσο και τον μηχανικό τομέα.

 

Πέραν των σημάτων της Brabus, το γερμανικό pick up έχει αλλαγές στη μάσκα, νέους τροχούς 20 ιντσών, καινούργια περιφερειακά προστατευτικά σπόιλερς, LED προβολείς στην οροφή και ορισμένα ακόμη στοιχεία που τονίζουν τον περιπετειώδη χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Επίσης, οι διπλές απολήξεις της εξάτμισης συμπληρώνουν τη νέα εμφάνιση της X-Class.

Aλλαγές κρύβονται και κάτω από το καπό, όπου ο ντίζελ κινητήρας των 2,3 λίτρων έχει αυξήσει την απόδοσή του κατά 21 άλογα. Έτσι, η ισχύς του έχει φτάσει τα 211 άλογα και τα 52 κιλά ροπής στις 1.500-2.500 σ.α.λ. (η Brabus αναφέρει 0-100 χλμ./ώρα σε 11,5 δεύτερα, ενώ κάνει λόγο για ένα ακόμη κιτ βελτίωσης του κινητήρα που βρίσκεται σε εξέλιξη και θα είναι διαθέσιμο για την X 350d που αναμένεται να παρουσιαστεί σύντομα).

 

ΣΧΟΛΙΑ (36)

Την ανεκδοτάρα τη διαβάσατε?

Η mercedes βγάζει καινούρια συνολάκια ντίζελ και το Π.Θ. ανακοινώνει την ... κατάργησή τους!!!!!(μια μικρή μα τόοοοοοοοσο δα ασήμαντη λεπτομεριούλα:απαγόρευση μέχρι και το euro4,αλλά δε βαριέσαι αδερφέ.Κατάργηση!)Α ΡΕ ΕΛΛΗΝΑΡΕΣ!!!Παρουσιάστε ρε τα νέα ολοκαίνουρια ντίζελ που θα αλωνίζουν στους δρόμους τα επόμενα 20χρόνια και άστε τα σάπια.Αιντε μπράβο!

@George

Γιώργαρε κάτσε και διάβασε:Mercedes GLS:Μήκος 5,13m/Πλάτος:1,94m.Cadilac Escalade:Μήκος:5,14m/Πλάτος:2,00m.Μόλις 6 εκατοστά στενότερη η GLS.Δλδ.3cm απ'τη μία,3cm απ'την άλλη...Αντε γειά λοιπόν!

...

To Q7 εχει πλάτος 1,97.

....

Cadilac XTS:Μήκος:5,13/Πλάτος:1,85.Merc S class:Μήκος:5,14/Πλάτος:1,90.

George

F150 πλάτος 2,46. Και δεν είναι light truck αλλά full size pick up truck. Μισό μέτρο στενότερα αυτά που γράφεις. Περνάνε κι από κλειδαρότρυπα. Γι αυτό δεν αγοράζουν στην Ευρώπη τόσο μεγάλα οχήματα. Δεν βολεύουν στους ευρωπαϊκούς δρόμους. Αλλιώς μια χαρά θα τα αγόραζαν.

@George

Ετσι σε βολεύει να λές,αλλά το F150 είναι κατηγορία light trucks.Ολος ο κόσμος έτσι τα ξέρει.Επίσης αυτά που γράφω,τα 'στενά', είναι η αφρόκρεμα της αυτοκίνησης(σε Ευρώπη-Αμερική αντίστοιχα)και ουδεμία σχέση έχουν με το ημιφορτηγό F150.Τι να κάνουμε τώρα;Aπο 'κεί κ πέρα αν σου κάνει κέφι να κυκλοφορείς με το ημιφορτηγό και να το παίζεις όμορφος στο κατσικοχώρι σου,με 'γειά σου με χαρά σου!

@George

Το Ford F150 στις κανονικές εκδόσεις του έχει πλάτος 2.12m.Τα 2,43 που λές εσύ είναι της ειδικής έκδοσης Raptor με τα έξτρα πλαστικά φτερά πάνω από τις ρόδες.

NAP (Nissan and proud)

αρε Νισανάραααααααα διδάσκεις τεχνολογία κ αξιοπιστία πάλι!! ρισπέκτ

Τζολιάς

2.3 λίτρα και 200 άλογα; αιώνες πισω. Μεχρι και η χιουνται τους πέρασε. Προφανώς απευθύνεται σε Αιγύπτιους φεουδάρχες και λιγούρια. Στις αούτομπαν θα το περνάνε και οι σταματημένοι.

@

Κινητήρας ρενώ-νισσαν είναι.Τι περιμένεις;Κακώς δεν έβαλαν το νέο διαμάντι της mercedes 2lt diesel με 245hp.

???

Γιατί απαγορεύσατε τα σχόλια στις άλλες μάρκες;Π.χ. alfa romeo/lancia(!!!-που τις θυμηθήκατε, αλήθεια;)αλλά και γενικότερα..Μόνο τα γερμανικά τα έχετε προς σχολιασμό.Να υποθέσω επειδη πουλάνε πολύ δεν πληρώνουν για ρεζερβέ ε;

Τ Ε Λ Ε Ι Ο!!!

Οτι ακριβως εψαχνα για τη λαικη τοσα χρονια και δεν εβρισκα. Μακαρι να βγει και σε Bentley - αλλα μονο για βιολογικά, ετσι?

ω

datsun πολυτελείας με φτιάξιμο απο τη brabus! Σύντομα και στους ελληνικούς δρόμους με τους ανάλογους κομπλεξικούς οδηγούς...

κωστας αιρετικος πενηνταενος ετων

Aυτο ειναι αυτοκινητακι της matchbox.Φορντ RAPTOR F150 κυριοι στην αμερικα κοστιζει λιγο κατω απο 60000 $ στην ελλαδα καπου 120000 ευρωπουλα διαβαστε δειτε βιντεο θα σας πεσουν τα σαγονια!!!!!!!!!!!!!!!

@κώστα

Το F150 κατ'αρχήν είναι κατηγορία light truck,καμία σχέση με Xclass.Επίσης είναι το no 1 σε πωλήσεις αυτοκίνητο στην Αμερική.Και σίγουρα απο τα πιο ρυπογόνα!Γι'αυτό και είναι εκτός πραγματικότητας για την αυστηρότατη ευρωπαϊκή αγορά.Με τον κυβισμό και τους ρύπους που έχει, λογικό να πάει η τιμή του στα 120χιλιάρικα.Και μετά η κατανάλωση;Εκεί να δείς πως θα σου πέσουν τα σαγόνια!!!Αρα λοιπόν είναι ένα αμάξι made in USA,με νοοτροπία και προδιαγραφές USA(αιώνες πίσω από τις ευρωπαϊκές)και αποκλειστικά για Αμερικάνους.Αν σου αρέσει το στυλ του f150,υπάρχει το ford ranger,το οποίο είναι πιο συμμαζεμένο και παίζει στην ίδια κατηγορία με την Χclass.

George

Σε λίγους μήνες θα υπάρχει στην αγορά το αμερικάνικο W-15 της Workhorse με αρκετά καλό ωφέλιμο φορτίο και μεγάλη ικανότητα έλξης. 100% ηλεκτροκίνητο, με 80 μίλια αυτονομία μπαταρίας και με range extender (βενζίνη) για απεριόριστη αυτονομία. Συνολικά, πολύ χαμηλούς ρύπους και κατανάλωση. Στην Ευρώπη το πρόβλημα για ένα θηριώδες pick up δεν είναι οι ρύποι και η κατανάλωση. Εξάλλου και η Ford θα βγάλει το F150 σε υβριδικό το 2020. Το μέγεθος είναι το πρόβλημα. Αλλά όσα δεν φτάνει η αλεπού...

Ποιο μέγεθος ρε βλήμα;

Οι λιμουζίνες μια χαρά κυκλοφορούν στην Ευρώπη.Βλέπε Sclass long,760iL,αλλά και τεράστια suv όπως Q7,GLS,Range rover κτλ.Το πρόβλημα με τα αμερικάνικα ήταν πάντα οι τρισάθλιοι κινητήρες τους. 30 χρόνια πίσω από τα ευρωπαικά-ιαπωνικά.Οσο για το F150 είναι ημιφορτηγό.Σε κάθε περίπτωση είναι εντελως εκτός ευρωπαικής κουλτούρας.

George

Χαχαχα. Έχεις πολύ πλάκα τελικά. Όλα τα τεράστια που αναφέρεις είναι μισό μέτρο τουλάχιστον στενότερα για να χωράνε στους στενούς ευρωπαϊκούς επαρχιακούς δρόμους.

Γιωργάκη

Καημένε Ελληνάρα!Νομίζεις οτι όλοι οι "επαρχιακοί δρόμοι" της Ευρώπης είναι σαν αυτούς στο κατσικοχώρι σου;αχαχαχαχαχαχαχαχα!Ακου να σου πώ 2 πράγματα:Κόψε το ίντερνετ για ένα χρόνο,κόψε τις φραπεδιές,κόψε,κόψε,κόψε..μάζεψε λεφτά και κλείσε να πάς ένα ταξιδάκι,έστω και μές το καταχείμωνο να δείς τι εστί Ευρώπη.Να δείς πως ζεί ο κόσμος.Να ξεστραβωθείς!

@ @κώστα 19/05/2018, 07:40

τρισάθλιοι κινητήρες; αγορι δεν ξερεις τι λες. Τα 1200 πατινια με το παλουκακι στην κονσολα για να βαζετε ταχυτητες αυτα ειναι μπροστα;

@5:28

Ford F150:3,5lt ecoboost με 375hp/5.0lt με 395hp.Οταν οι ευρωπαίοι βγάζουν αυτές τις ιπποδυνάμεις από 2-2,5λίτρα.Τι άλλο να πουμε?

@ @5:28 25/05/2018, 13:27

Οι ευρωπαιοι βγαζουν αυτες τις ιπποδυνάμεις γιατι σας φορολογουν με τα κυβικα. Στις ΗΠΑ δεν τιθεται τετοιο θεμα. Τα καυσιμα ειναι τζαμπα, και οι φοροι ενα τιποτε. Μας ενδιαφερουν οι ροπες, η ανεση το αυτοματο ραντεβου για σερβις απο το ιδιο το αμαξη, iphone integration, και το γεγονος οτι το 5λιτρο δουλευει με τις μισες στροφες και για πολλες ωρες/αποστασεις. Οταν τραβαω το speed boat με το τραιλερ που εχει 3 αξονες και 8,000 lbs βαρος η ροπες ειναι που μετρανε οχι τα αλογα.

@13:27

Το τεχνολογικό κομμάτι(αυτόματο σέρβις,i phone κτλ)υπάρχει και στα ευρωπαικά.Επίσηςστην Ευρώπη όποιος θέλει ροπή αγοράζει dieselάκι που έχει μπόλικη.Αλλά ακόμα και τα 2λιτρα βενζινοκίνητα έχουν πλέον τόση πολλή ροπή και ιπποδύναμη όση έχουν τα αντίστοιχα 3,5-4-5-6,000 cc των αμερικάνων.

@13:27

Με αυτά που έγραψες έρχεσαι στα λόγια μου:Οι ευρωπαίοι υποχρεώθηκαν να βγάλουν μικρούς,αποδοτικούς και φυσικά πολύ καθαρότερους-οικονομικότερους κινητήρες.Οι αμερικάνοι έμειναν στα '90's!Γι'αυτό δεν έχουν θέση στην Ευρώπη.

teslas

ούτε σαν concept car δεν προκειτε να κυκλοφορήσει

Mαθε να ξεχωριζεις κατηγοριες

Το Raptor ειναι αλλη κατηγορια.Ειναι σαν να συγκρινεις το avensis με το auris

theo g l

ΝΙSSAN BRABUS για βλάκες

Altima 3.5

Είσαι μικρός για να πιάνεις στο στόμα σου τα Nissan

....

...και κατ'επέκταση τα ρενώ!!!!

Δεν μπορείς όμως να το αγοράσεις

Αν δεν είσαι επαγγελματίας αγρότης ως αγροτικό (με τιμολόγια, ΕΦΚΑ, αποδείξεις, έσοδα - έξοδα) ή ως επαγγελματικό συνήθως από το χώρο της οικοδομής & των τεχνικών έργων.

Μ.Γ

ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΑΓΟΡΑΖΕΙΣ ΩΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΟΥΤΕ ΩΣ ΑΓΡΟΤΙΚΟ ΑΛΛΑ ΩΣ Ι.Χ. ΑΛΛΩΣΤΕ ΔΕΝ ΦΤΑΧΤΗΚΕ ΓΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΧΡΗΣΗ.

Στην Ελλάδα απλά δεν μπορείς

να του βγάλεις άδεια κυκλοφορίας και κατ' επέκταση πινακίδες ως Ι.Χ. Μπορείς να το βγάλεις μόνο ως φορτηγό ιδιωτικής ή δημόσιας χρήσης (Φ.Ι.Χ) αλλά πρέπει να μπορείς να το δικαιολογήσεις με βάση το κύριο επάγγελμά σου ως αγροτικό ή επαγγελματικό. Είναι θέμα ωφέλιμου φορτίου και μεικτού βάρους. http://www.yme.gr/index.php?tid=664#37

New Yorker

Κατι τετοια διαβαζω και μου ανεβαινει η πιεση με το Ελληνικο κρατος. Οτι μακακια μπορει να φανταστει κανεις τα κρατικοδιαιτα λαμογια την εχουν σκεφτει. Κυβικα, πορτες, παραθυρα, καροτσες, ποθες εσχες, ονομα πεθερας, κλπ. Να μην μπορει ο μεσος Ελληνας να παρει ενα αμαξι τις προκοπης.

Μιλάς για Ελλάδα

Γιατί στον υπόλοιπο κόσμο μια χαρά μπορείς.

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

Pwliseis

Στη γειτονική Βουλγαρία μεταβαίνουν σχεδόν όλοι οι επιτήδειοι έμποροι εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων ώστε να προμηθευτούν τα «σαπάκια» τους έναντι μερικών εκατοντάδων ευρώ και να τα διαθέσουν σε ανυποψίαστους Έλληνες καταναλωτές έναντι πολλών χιλιάδων ευρώ!

peugeot508

Λίγο μετά την κυκλοφορία της φωτογραφίας του πρωτότυπου coupe που θα δείξει στο Παρίσι, η Peugeot ρίχνει λίγο περισσότερο φως στο θαυμάσιο e-Legend που γεφυρώνει το χθες με το αύριο.

suzuki-jimny

O ανεξάρτητος ευρωπαϊκός οργανισμός δοκιμών πρόσκρουσης Euro NCAP ανακοίνωσε τα αποτελέσματα για τέσσερα νέα μοντέλα. Δείτε το σκορ του καθενός ξεχωριστά. Στο μικροσκόπιο του Euro NCAP μπήκαν τα Audi A6, Suzuki Jimny, Ford Tourneo Connect & VW Touareg.

3

Το Groupe Renault παρουσιάζει το EZ-PRO, κάνοντας πραγματικότητα το όραμά της για ένα όχημα διανομής «last mile» μέσα από ένα αυτόνομο concept car που βασίζεται σε κοινόχρηστες ρομποτικές πλατφόρμες.

Citroen-C3-2017-1600-06

Το δημοφιλές γαλλικό μικρό μοντέλο συμπληρώνει 400.000 πωλήσεις στην ευρωπαϊκή αγορά! Δείτε τι επιλέγουν οι αγοραστές του Citroen C3.

3