Με 462 άλογα η υβριδική Porsche Cayenne

Porsche-Cayenne_E-Hybrid-2019-1600-01

H Porsche αποκαλύπτει την Cayenne E-Hybrid, η οποία μπορεί να κινηθεί και με ηλεκτρική ενέργεια.

Διευρύνεται η γκάμα της Cayenne μετά και την προσθήκη της υβριδικής έκδοσης. Το μεγάλο πολυτελές SUV της Porsche συνδυάζει έναν 3λιτρο τούρμπο V6 κινητήρα βενζίνης και ένα ηλεκτρικό μοτέρ, με τη συνδυαστική ισχύ να βρίσκεται στα 462 άλογα & 700 ροπής. Έτσι, για την επιτάχυνση 0-100 η Cayenne E-Hybrid απαιτεί 4,7 sec και φτάνει σε τελική ταχύτητα τα 253 km/h (η κίνηση περνά μόνιμα και στους 4 τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων).

Σύμφωνα με την εταιρεία, ο ηλεκτροκινητήρας των 134 ίππων παίρνει ενέργεια από μια μπαταρία λιθίου 14,1 kW προσφέροντας αυτονομία κίνησης με ηλεκτρική ενέργεια για 44 χιλιόμετρα. Για μια πλήρη φόρτιση το plug-in υβριδικό μοντέλο χρειάζεται περίπου 8 ώρες σε απλό δίκτυο, ενώ με ταχυ-φόρτιση ο χρόνος αυτός μπορεί να μειωθεί στις 2 ώρες και 18 λεπτά.  

 

Στον αισθητικό τομέα η Cayenne E-Hybrid  δεν διαφοροποιείται μεταξύ των άλλων εκδόσεων (πλην ορισμένων μικρών αλλαγών όπως οι χαρακτηριστικές πράσινες δαγκάνες των φρένων). To λανσάρισμα του μοντέλου στην Ευρώπη αναμένεται μέσα στο 2018 και η τιμή του στην Γερμανία υπολογίζεται κοντά στα 70.000 ευρώ.

Δείτε Επίσης

xeirofreno

Το παραδοσιακό χειρόφρενο γίνεται όλο και πιο σπάνιο στα νέα αυτοκίνητα, τα οποία εφοδιάζονται πλέον με το πιο πρακτικό ηλεκτρικό χειρόφρενο. Τι γίνεται όμως εάν πατήσει κάποιος το κουμπί στις πλέον υψηλές ταχύτητες;

Macan

Η Porsche ανακοίνωσε τις πωλήσεις της όσον αφορά τον Αύγουστο του 2018, στην οποία αναγνωρίζει μία πτώση το μήνα αυτόν. Η Cayenne δεν ήταν το μοντέλο της Porsche με τις καλύτερες πωλήσεις του μήνα στις ΗΠΑ, ούτε φέτος για τον Αύγουστο.

new-2018-toyota-celica-concept

Και ενώ συνεχίζεται με αργούς ρυθμούς η εξέλιξη της νέας Toyota Supra, η ιαπωνική εταιρεία, σύμφωνα με ξένα δημοσιεύματα, επιθυμεί και πάλι να έχει στη γκάμα της μοντέλα όπως τη Celica και το MR2.

telikikloforias

Με μια δήλωση-σοκ η υφυπουργός Οικονομικών Κατερίνα Παπανάτσιου σβήνει τις ελπίδες εκατομμυρίων ιδιοκτητών αυτοκινήτων που τα έχουν σε ακινησία για μείωση των Τελών Κυκλοφορίας 2019.

Pony

Με αφορμή το άρθρο του Τάκη Τρακουσέλλη «Ελλάς, πού είναι η αυτοκινητοβιομηχανία σου;», λάβαμε την παρακάτω επιστολή-απάντηση από τον κ. Πέτρο Κοντογούρη, Πρόεδρο της NAMCO International η οποία κατασκεύαζε στο παρελθόν το περίφημο Pony.