Έκλεισε το εργοστάσιο της Fiat στη Σικελία
Έκλεισε το εργοστάσιο της Fiat στη Σικελία
Σοκ στην Ιταλία από την απόφαση της Fiat Auto να κλείσει τη μονάδα παραγωγής στη Σικελία. Περίπου 1.600 εργαζόμενοι έμειναν στο δρόμο από την απόφαση του διευθύνοντος συμβούλου της εταιρείας Σέρτζιο Μαρκιόνε να βάλει λουκέτο σε ένα εργοστάσιο που πάνω από 41 χρόνια κατασκεύαζε αυτοκίνητα της Fiat, Lancia και Alfa Romeo...
UPD:
16
ΣΧΟΛΙΑ
Σοκ στην Ιταλία από την απόφαση της Fiat Auto να κλείσει τη μονάδα
παραγωγής στη Σικελία. Περίπου 1.600 εργαζόμενοι έμειναν στο δρόμο από
την απόφαση του διευθύνοντος συμβούλου της εταιρείας Σέρτζιο Μαρκιόνε να
βάλει λουκέτο σε ένα εργοστάσιο που πάνω από 41 χρόνια κατασκεύαζε
αυτοκίνητα της Fiat, Lancia και Alfa Romeo...
Οι εργαζόμενοι εξέφρασαν στα Ιταλικά ΜΜΕ, την ευγνωμοσύνη τους στον ιδρυτή της Fiat Ανιέλι για όσα έκανε, καταγγέλλοντας παράλληλα «την ανικανότητα των κληρονόμων του, να σταθούν στο ύψος του…», όπως είπαν χαρακτηριστικά.
Η αλήθεια είναι ότι αυτή η απόφαση είχε παρθεί εδώ και καιρό, με τακτικές προειδοποιήσεις του Μαρκιόνε, κυρίως προς τα ιδιαίτερα σκληρά εργατικά συνδικάτα, που είχαν κάνει δύσκολη τη ζωή των διοικούντων της Fiat Auto.
Παράλληλα, ο ουσιαστικό λόγος της απόφασης αυτής, είναι το αυξημένο κόστος παραγωγής, η οποία μπορεί να καλυφθεί από άλλες παραγωγικές μονάδες των Ιταλών που βρίσκονται στην Πολωνία, την Τουρκία κ.α.
Αλλωστε ο ισχυρός άντρας της Fiat Σέρτζιο Μαρκιόνε είχε δηλώσει παλαιότερα σε τηλεοπτικό δίκτυο πως η Fiat θα ήταν σε πολύ καλύτερη κατάσταση αν έκοβε τον ομφάλιο λώρο με την Ιταλία και δεν υποχρεωνόταν -ουσιαστικά- να έχει τόσα πολλά εργοστάσια στην Ιταλία... (βλεπε "Σχετικά άρθρα").
Όπως και να έχει το εργοστάσιο, αλλά και η τεχνογνωσία των ανθρώπων του, μάλλον δε θα πάει χαμένη, με τον ιταλό επιχειρηματία Ντε Ρίζιο να διαπραγματεύεται την εξαγορά της μονάδας μαζί με την κινεζική Chery Automobile, η οποία θέλει να ξεκινήσει την παραγωγή των δικών της αυτοκινήτων που προορίζονται για την Ευρωπαϊκή αγορά…
Οι εργαζόμενοι εξέφρασαν στα Ιταλικά ΜΜΕ, την ευγνωμοσύνη τους στον ιδρυτή της Fiat Ανιέλι για όσα έκανε, καταγγέλλοντας παράλληλα «την ανικανότητα των κληρονόμων του, να σταθούν στο ύψος του…», όπως είπαν χαρακτηριστικά.
Η αλήθεια είναι ότι αυτή η απόφαση είχε παρθεί εδώ και καιρό, με τακτικές προειδοποιήσεις του Μαρκιόνε, κυρίως προς τα ιδιαίτερα σκληρά εργατικά συνδικάτα, που είχαν κάνει δύσκολη τη ζωή των διοικούντων της Fiat Auto.
Παράλληλα, ο ουσιαστικό λόγος της απόφασης αυτής, είναι το αυξημένο κόστος παραγωγής, η οποία μπορεί να καλυφθεί από άλλες παραγωγικές μονάδες των Ιταλών που βρίσκονται στην Πολωνία, την Τουρκία κ.α.
Αλλωστε ο ισχυρός άντρας της Fiat Σέρτζιο Μαρκιόνε είχε δηλώσει παλαιότερα σε τηλεοπτικό δίκτυο πως η Fiat θα ήταν σε πολύ καλύτερη κατάσταση αν έκοβε τον ομφάλιο λώρο με την Ιταλία και δεν υποχρεωνόταν -ουσιαστικά- να έχει τόσα πολλά εργοστάσια στην Ιταλία... (βλεπε "Σχετικά άρθρα").
Όπως και να έχει το εργοστάσιο, αλλά και η τεχνογνωσία των ανθρώπων του, μάλλον δε θα πάει χαμένη, με τον ιταλό επιχειρηματία Ντε Ρίζιο να διαπραγματεύεται την εξαγορά της μονάδας μαζί με την κινεζική Chery Automobile, η οποία θέλει να ξεκινήσει την παραγωγή των δικών της αυτοκινήτων που προορίζονται για την Ευρωπαϊκή αγορά…
UPD:
16
ΣΧΟΛΙΑ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα