Γιατί οι γυναίκες προτιμούν Rolls Royce και Lamborghini;
Αρκετά ενδιαφέροντα είναι τα αποτελέσματα έρευνας που διεξήχθη πρόσφατα στις ΗΠΑ σχετικά με τις προτιμήσεις των γυναικών αγοραστών. Σύμφωνα με την έρευνα λοιπόν...
Αρκετά ενδιαφέροντα είναι τα αποτελέσματα έρευνας που διεξήχθη πρόσφατα στις ΗΠΑ σχετικά με τις προτιμήσεις των γυναικών αγοραστών. Σύμφωνα με την έρευνα λοιπόν, το 2010 καταγράφηκε αυξητική τάση στις γυναίκες που επέλεξαν για αυτοκίνητό τους κάποιο supercar. Η αγαπημένη ακριβή μάρκα των γυναικών είναι η Rolls Royce, με το 9,3% των πωλήσεων της εταιρίας να οφείλεται στο ωραίο φύλλο (από 8% το 2009).
Τη μεγαλύτερη άνοδο ωστόσο είχε η Lamborghini, με αύξηση 2,2% (συνολικά το 7,4% των πωλήσεών της έγιναν σε γυναίκες). Άνοδο στις προτιμήσεις των γυναικών σημείωσε και η Ferrari με 6,4% των συνολικών πωλήσεων (έναντι 5,1% το 2009).
Η έρευνα ωστόσο δεν δίνει απάντηση σχετικά με την αιτία που το 2010 προκάλεσε την αύξηση στην αναλογία πωλήσεων γυναικών-ανδρών (που φυσικά συνεπάγεται αναλογική πτώση των πωλήσεων που έγιναν σε άνδρες)… Σημειώνουμε ότι η έρευνα διεξήχθη στις Η.Π.Α., όπου δεν συνηθίζεται οι σημαντικές αγορές να γίνονται «στο όνομα» συζύγων, τέκνων κ.ά. για φορολογικούς λόγους…
Με κάθε συλλογή, με κάθε κομμάτι, με κάθε πρωτοβουλία, η H&M αλλάζει το παρόν και το μέλλον της μόδας, σταθερά, αποφασιστικά και εμπνευσμένα, εδώ και 78 χρόνια.
Με τη νέα της πρωτοβουλία, η Κωτσόβολος εξασφαλίζει για δύο ώρες ένα ήρεμο και φιλικό περιβάλλον αγορών, ειδικά διαμορφωμένο για άτομα που βρίσκονται στο φάσμα του αυτισμού καθώς και με προβλήματα αισθητηριακής επεξεργασίας.
Με ανάμεικτες αντιδράσεις έγιναν δεκτά τα δύο νέα σχέδια δράσης της Κομισιόν για τη μείωση του ενεργειακού κόστους και την ανταγωνιστικότητα της βιομηχανίας.