Με ξεχωριστό στυλ το επόμενο Opel Astra

Με ξεχωριστό στυλ το επόμενο Opel Astra

Το Opel Astra προσπάθησε να γίνει Holden και Buick για λίγο. Τώρα επιστρέφει σε 100% ευρωπαϊκό στιλ, αφού το ολοκαίνουργιο μοντέλο του 2022 θα φοράει κάποια… εσώρουχα Peugeot.

Opel-Astra-2022
Από τη σχεδίαση του νέου Mokka μπορείτε να συμπεράνετε ότι η Opel θέλει να ξεχωρίσει εκ νέου. Έχει έναν τολμηρό νέο σχεδιασμό στο εμπρός τμήμα όπου τα φώτα ενώνονται μεταξύ τους, ενώ το καπό είναι βαμμένο σε αντίθετο χρώμα.

Παρά λίγο να πιστέψουμε πως η γερμανική μάρκα φάνηκε να επικεντρώνεται αποκλειστικά σε fleet cars. Χάρη όμως στα χρήματα και την τεχνολογία του γαλλικού ομίλου PSA μπορεί το επόμενο Opel Astra να τραβήξει και πάλι τα βλέμματα και το ενδιαφέρον του κοινού.

Ο ανεξάρτητος σχεδιαστής Kleber Silva μας προσφέρει μια πρόγευση για το τι θα ακολουθήσει στις φωτογραφίες που σας δείχνουμε και μοιάζει πολύ με όσα μας είχε δείξει ο δικός μας «κατάσκοπος» πριν από κάποιους μήνες. Μαύρο καπό σε λευκό αμάξωμα, επίπεδη κύρια μάσκα που υποδηλώνει και πιθανούς ηλεκτροκινητήρες και μια φανταχτερή κόκκινη λωρίδα πάνω από τις κορυφές των θυρών. Αυτό το Astra είναι προφανώς πολύ πιο ενδιαφέρον από οποιοδήποτε Volkswagen Golf, αλλά είναι αρκετό το συγκεκριμένο στοιχείο προκειμένου να ξεπεράσουμε τον ανιαρό σχεδιασμό του παρελθόντος;

Ακόμη και πριν βγουν τα Mokka και Mokka-e, είχαμε υπαινιγμούς για το νέο σχεδιαστικό προσανατολισμό της Opel κυρίως από πρωτότυπα αυτοκίνητα. Για αυτό είμαστε πεπεισμένοι πως εδώ έχουμε το στυλ του επόμενου Astra. Ωστόσο, ορισμένες από τις αναλογίες χρειάζονται δουλειά.

Βρετανικά μέσα ενημέρωσης ανέφεραν στο παρελθόν ότι το νέο Astra θα διαθέτει οροφή τύπου coupe όπως επίσης και ισχυρή έκδοση OPC. Επίσης, οι νέοι κανονισμοί εκπομπών καθιστούν απίθανο έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 2.0 λίτρων. Έτσι, το OPC θα προσφέρει ισχύ σχεδόν 296 ίππων μέσω ενός υβριδικού plug-in συστήματος που θα συνδυάζει ηλεκτροκινητήρα με θερμικό σύνολο 1.6 λίτρων 200 ίππων.

Οι υπόλοιπες εκδόσεις του νέου Astra θα προσφέρουν ισχύ από 110 έως 130 ίππους χρησιμοποιώντας μόνο δύο κινητήρες που προέρχονται από την Peugeot, τον 3κύλινδρο turbo 1.2 και τον ντίζελ 1.5 BlueHDi. Και οι δύο θα πρέπει να εκπέμπουν κάτω από το αυστηρό όριο που έθεσε στόχο η ΕΕ, δηλαδή 95 g/km. Θα διατίθενται με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων ή προαιρετικά με αυτόματο έξι ή οκτώ σχέσεων.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης