Από το 1947 οι «Γεωπονικές Επιχειρήσεις Χορομίδης» έχουν συνδέσει το όνομά τους με την υψηλή ποιότητα και την τεχνογνωσία στον χώρο της κηποτεχνίας.
Η ρεαλιστική προσέγγιση του Hyundai 45
Το Hyundai 45 Concept, που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης του 2019, ήταν ένας συνδυασμός ρετρό και μοντέρνου σχεδιασμού, διαφορετικός από οτιδήποτε άλλο έχουμε δει από τη Hyundai.
Το 45 έχει ιδιαίτερα κοντούς προβόλους και σύμφωνα με την KCB, το μεταξόνιο του είναι μεγαλύτερο από το αντίστοιχο του SUV Palisade. “Εάν χρησιμοποιείτε μια πλατφόρμα αφιερωμένη σε ηλεκτρικά οχήματα, ο εσωτερικός χώρος είναι μεγάλος επειδή δεν χρειάζεστε χώρο για μηχανικά μέρη”, δήλωσε άνθρωπος της εταιρίας. Συγκεκριμένα, το 45 θα είναι το πρώτο όχημα μαζικής παραγωγής που θα χρησιμοποιήσει την ειδική πλατφόρμα EV του ομίλου Hyundai, την e-GMP.
Το μήκος και το πλάτος του 45 θα είναι κοντά σε αυτό του Santa Fe, οπότε θα πρέπει να είναι αρκετά ευρύχωρο το εσωτερικό του. Θα προσφέρει επίσης εξαιρετική ικανότητα φόρτισης, με το 80% να μπορεί να επιτευχθεί σε μόλις 15 λεπτά. Η μέγιστη αυτονομία υπολογίζεται ότι θα προσεγγίζει τα 450 χιλιόμετρα. Συνολικά, ενώ η σχεδιαστική απόδοση είναι πιο ρεαλιστική από το Concept 45, δείχνει λιγότερο ελκυστική οπτικά. Μένει να δούμε αν η Hyundai θα ακολουθήσει αυτή τη συντηρητική διαδρομή ή αν θα μεταφέρει αυτούσιο το ανατρεπτικό πρωτότυπο στην παραγωγή. Αν και η εταιρία έχει ήδη το Kona EV, το 45 εξελίχθηκε προκειμένου να είναι ένα EV από λευκή κόλα, οπότε έχουμε μεγάλες προσδοκίες γι αυτό.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr