Δοκιμάζουμε την νέα Suzuki GSR 750
Δοκιμάζουμε την νέα Suzuki GSR 750
Μια “fun bike”, για αυτούς που αναζητούν έντονες συγκινήσεις και ευχαρίστηση στον ελεύθερο χρόνο τους…
Η Ελληνική αντιπροσωπεία της Suzuki θέλοντας να πραγματοποιήσει την πρώτη παρουσίαση της νέας GSR 750, επέλεξε το τεχνολογικό πολιτιστικό πάρκο Λαυρίου για αυτό το σκοπό, ένα χώρο που παρουσιάζει έντονο ενδιαφέρον από ιστορικής και πολιτιστικής άποψης, ενώ μεγάλο μέρος από τα γενικά μέσα ενημέρωσης αλλά και τον ειδικό τύπο της μοτοσυκλέτας παρακολούθησαν την παρουσίαση σε μια όμορφη εκδήλωση.
Όσον αφορά το GSR 750, το Ιαπωνικό εργοστάσιο, μετά από 2 χρόνια εξέλιξης και δοκιμών, όπως επίσης και ενδελεχούς έρευνας του τμήματος marketing πάνω στο τι είναι αυτό που πραγματικά ζητά ο αναβάτης μιας τέτοιας μοτοσυκλέτας, μας παρουσίασε αυτό που η εταιρία αποκαλεί “fun bike”, μια μοτοσυκλέτα που προορίζεται για έμπειρους οδηγούς, που αναζητούν έντονες συγκινήσεις και ευχαρίστηση στον ελεύθερο χρόνο τους.
Με μοντέρνο ευρωπαϊκό σχεδιασμό αλλά και την κάρδια της GSXR 750, η νέα αυτή μοτοσυκλέτα έχει μοναδικό χαρακτήρα αλλά και μια γοητεία που μαγνητίζει το βλέμμα με την πρώτη ματιά.Η περιοχή που επιλέχθηκε να πραγματοποιηθεί η παρουσίαση δεν έγινε τυχαία καθώς υπάρχουν πολύ όμορφες διαδρομές σε επαρχιακό δρόμο, με ατέλειωτο στροφιλίκι στους γύρω λόφους. H GSR βρισκόταν στο φυσικό της περιβάλλον. Το στιβαρό σύνολο σε συνδυασμό με τον ανανεωμένο κινητήρα που ροπιάζει από χαμηλά, έκαναν την διαδρομή πολύ διασκεδαστική και η διάθεση για παιχνίδι ανέβηκε κατακόρυφα.
Το ανεστραμμένο ρυθμιζόμενης προφόρτισης μπροστινό σύστημα ανάρτησης παρέχει τέλεια πληροφόρηση του δρόμου και σε συνδυασμό με το σκληρό αμορτισέρ πίσω η μοτοσυκλέτα κρατά το ύψος της στην έξοδο της στροφής χωρίς να βουλιάζει και ετοιμάζεται να ριχτεί στην επόμενη.
Όσον αφορά το σύστημα πέδησης, αν και η έκδοση η οποία δοκιμάσαμε δεν είχε ABS, οι διπίστονες δαγκάνες της Τokico εμπρός με τους πλευστούς δίσκους, έδιναν μια αίσθηση σιγουριάς και σε ενθαρρύνουν να πιέσεις την μοτοσυκλέτα στο όριο.
Όσον αφορά το GSR 750, το Ιαπωνικό εργοστάσιο, μετά από 2 χρόνια εξέλιξης και δοκιμών, όπως επίσης και ενδελεχούς έρευνας του τμήματος marketing πάνω στο τι είναι αυτό που πραγματικά ζητά ο αναβάτης μιας τέτοιας μοτοσυκλέτας, μας παρουσίασε αυτό που η εταιρία αποκαλεί “fun bike”, μια μοτοσυκλέτα που προορίζεται για έμπειρους οδηγούς, που αναζητούν έντονες συγκινήσεις και ευχαρίστηση στον ελεύθερο χρόνο τους.
Με μοντέρνο ευρωπαϊκό σχεδιασμό αλλά και την κάρδια της GSXR 750, η νέα αυτή μοτοσυκλέτα έχει μοναδικό χαρακτήρα αλλά και μια γοητεία που μαγνητίζει το βλέμμα με την πρώτη ματιά.Η περιοχή που επιλέχθηκε να πραγματοποιηθεί η παρουσίαση δεν έγινε τυχαία καθώς υπάρχουν πολύ όμορφες διαδρομές σε επαρχιακό δρόμο, με ατέλειωτο στροφιλίκι στους γύρω λόφους. H GSR βρισκόταν στο φυσικό της περιβάλλον. Το στιβαρό σύνολο σε συνδυασμό με τον ανανεωμένο κινητήρα που ροπιάζει από χαμηλά, έκαναν την διαδρομή πολύ διασκεδαστική και η διάθεση για παιχνίδι ανέβηκε κατακόρυφα.
Το ανεστραμμένο ρυθμιζόμενης προφόρτισης μπροστινό σύστημα ανάρτησης παρέχει τέλεια πληροφόρηση του δρόμου και σε συνδυασμό με το σκληρό αμορτισέρ πίσω η μοτοσυκλέτα κρατά το ύψος της στην έξοδο της στροφής χωρίς να βουλιάζει και ετοιμάζεται να ριχτεί στην επόμενη.
Όσον αφορά το σύστημα πέδησης, αν και η έκδοση η οποία δοκιμάσαμε δεν είχε ABS, οι διπίστονες δαγκάνες της Τokico εμπρός με τους πλευστούς δίσκους, έδιναν μια αίσθηση σιγουριάς και σε ενθαρρύνουν να πιέσεις την μοτοσυκλέτα στο όριο.
Ο αναβάτης κάθεται σε όρθια επιθετική στάση, πάνω στην σκληρή μικροσκοπική σέλα της GSR επιτρέποντας γρήγορες εναλλαγές του σώματος σε σημεία με κλειστές διαδοχικές στροφές, ενώ αντίστοιχα μικροσκοπική είναι και η θέση του συνεπιβάτη.
Πολύ καλή δουλειά έχει γίνει στα όργανα, που όπως μας έχει συνηθίσει η Suzuki, εκτός από “high tech” αισθητική, είναι πλήρη ενδείξεων.
Υπάρχει ένδειξη σχέσεως κιβωτίου ταχυτήτων, ψηφιακό ταχύμετρο, ένδειξη καυσίμου, θερμοκρασίας, trip computer, και αναλογικό ταχύμετρo.
Τέλος η τιμή διάθεσης της στην Ελληνική αγορά διαμορφώνεται στις 8.995 ευρώ ενώ ήδη υπάρχει και λίστα με έξτρα αξεσουάρ για τους πιο ανήσυχους.
Πολύ καλή δουλειά έχει γίνει στα όργανα, που όπως μας έχει συνηθίσει η Suzuki, εκτός από “high tech” αισθητική, είναι πλήρη ενδείξεων.
Υπάρχει ένδειξη σχέσεως κιβωτίου ταχυτήτων, ψηφιακό ταχύμετρο, ένδειξη καυσίμου, θερμοκρασίας, trip computer, και αναλογικό ταχύμετρo.
Τέλος η τιμή διάθεσης της στην Ελληνική αγορά διαμορφώνεται στις 8.995 ευρώ ενώ ήδη υπάρχει και λίστα με έξτρα αξεσουάρ για τους πιο ανήσυχους.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα