Είναι πιλότος της F1 ενώ κάνει και χρέη μάγειρα...

Είναι πιλότος της F1 ενώ κάνει και χρέη μάγειρα...

Στην Τουρκία αρκετοί από τους VIP καλεσμένους της Sauber την Πέμπτη πριν τον αγώνα απόλαυσαν εξαιρετικό σούσι και η έκπληξή τους ήταν διπλή όταν διαπίστωσαν ότι στη θέση του σεφ βρίσκονταν...

Είναι πιλότος της F1 ενώ κάνει και χρέη μάγειρα...
Στην Τουρκία αρκετοί από τους VIP καλεσμένους της Sauber την Πέμπτη πριν τον αγώνα απόλαυσαν εξαιρετικό σούσι και η έκπληξή τους ήταν διπλή όταν διαπίστωσαν ότι στη θέση του σεφ βρίσκονταν ο Ιάπωνας οδηγός της ομάδας Καμούι Κομπαγιάσι. Ο 23χρονος από το Αμαγκάσι έχει μάθει την τέχνη στο οικογενειακό εστιατόριο στο Τόκιο. Ο ίδιος μάλιστα δεν δίστασε πέρυσι να παραδεχτεί ότι αν δεν έβρισκε δουλειά στη F1, απόρροια των πολύ καλών περσινών εμφανίσεών του με την Toyota, τότε επαγγελματικά το μέλλον του βρίσκονταν στο εστιατόριο δίπλα στον πατέρα του.
Ο Κομπαγιάσι την Κυριακή επεφύλασσε ακόμη μια ευχάριστη έκπληξη για τη Sauber καθότι κατόρθωσε να δώσει στο Τουρκικό GP  τον πρώτο φετινό βαθμό στην Ελβετική ομάδα.

Τι σημαίνει για σένα αυτός ο βαθμός;
Η ομάδα έκανε πραγματικά καλή δουλειά αυτό το Σαββατοκύριακο. Αντιμετωπίσαμε μερικές πολύ δύσκολες καταστάσεις στους προηγούμενους αγώνες οπότε ήταν σημαντικό για μας ότι έφτασαν στον τερματισμό και τα δυο μονοθέσια ενώ πήραμε και ένα βαθμό. Βέβαια δεν αρκούμαστε στον ένα βαθμό είναι απλά το πρώτο βήμα.

Θεωρείς πιο σημαντικό ότι μπήκες για 3η φορά στην δεκάδα των δοκιμών ή ότι τερμάτισες στην δεκάδα του αγώνα;
Κλείσιμο
Σίγουρα οι δοκιμές είναι πιο σημαντικές γιατί δείχνουν την πραγματική απόδοση. Στον αγώνα επωφελείσαι πιθανόν από την ατυχία κάποιου άλλου ή είσαι εσύ άτυχος. Οπότε το αποτέλεσμα διαφέρει. Οι δοκιμές είναι απόδειξη πραγματικής απόδοσης και μόνο και νομίζω ότι όταν είμαστε αλάνθαστοι είναι μέσα στις δυνατότητές μας κάθε φορά η πρώτη δεκάδα.

Πως διατηρείς την προσήλωσή σου μετά από απανωτές εγκαταλείψεις;
Κάποιες φορές δεν είναι εύκολο να απαλλαγείς από άσχημες αναμνήσεις όπως αυτής στη Μελβούρνη με το ατύχημα που είχα όταν έχασα την εμπρός αεροτομή. Όμως αυτό δεν με αποσυντονίζει. Λατρεύω τους αγώνες και πάντα έχω ρεαλιστικούς στόχους. Θέλουμε να βαθμολογούμαστε, δεν μπορούμε να κερδίσουμε από τη μια μέρα στην άλλη.

Τι περιμένεις από τους ερχόμενους αγώνες;
Ο Καναδάς είναι μια άγνωστη πίστα για μένα. Δεν έχω εκπαιδευτεί σ’ αυτή ούτε στον προσομοιωτή οπότε θα βρω τα πατήματα στις ελεύθερες δοκιμές. Όσοι οδηγοί γνωρίζουν τη διαδρομή θα έχουν πλεονέκτημα αλλά δεν το βλέπω ως πρόβλημα αυτό. Γενικά νιώθω ότι είμαστε στο σωστό δρόμο.
Ο τρόπος που δουλεύουμε και συνεργαζόμαστε έχει βελτιωθεί και ένιωσα τόσο ωραία βλέποντας τους μηχανικούς να χαμογελούν μετά τον αγώνα στην Τουρκία. Ως τότε έβλεπα μόνο απογοητευμένα πρόσωπα Κυριακή βράδυ.

Έχεις πολλά ακόμη να μάθεις…
Πάρα πολλά. Έχω τερματίσει μόνο σε τέσσερις αγώνες δυο πέρυσι και δυο φέτος. Ο αριθμός είναι μικρός και πρέπει να δουλέψω σκληρά για να μάθω. Ένα παράδειγμα είναι η διαχείριση των ελαστικών στην Τουρκία πίεσα πολύ στην αρχή και στο τέλος το εμπρός δεξί μου ελαστικό είχε τελειώσει. Οι εμπειρίες σε βοηθούν και μαθαίνεις να αντιμετωπίζεις τέτοιες καταστάσεις
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης