Bridgestone: Συμπεράσματα από τις δοκιμές εξέλιξης στη Χερέθ
Απομένουν 13 μέρες για την έναρξη του πρωταθλήματος και οι Ιάπωνες μηχανικοί αναλύουν πυρετωδώς τα δεδομένα για να σιγουρευτούν ότι όλα είναι όπως πρέπει στα ελαστικά...
- Οι ομάδες είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν ελαστικά για βρεγμένο οδόστρωμα
- Επίσης δοκίμασαν όλες τις διαθέσιμες γόμες για στεγνό οδόστρωμα
Επηρέασε τη δουλειά ο καιρός στη Χερέθ;
Τι μάθατε για την απόδοση των βρόχινων και ενδιάμεσων ελαστικών;
Επηρέασε αρνητικά το γεγονός ότι οι ομάδες χρησιμοποίησαν αυτά τα ελαστικά χωρίς να έχουν καταλήξει στο βασικό στήσιμο του μονοθεσίου σε στεγνό οδόστρωμα. Όταν έχεις βρει το set – up για στεγνό είναι πιο εύκολο να βρεις το σωστό set – up για το βρεγμένο. Αυτό είχε σα συνέπεια να παρατηρηθούν διαφορετικά επίπεδα φθοράς ειδικά στα ενδιάμεσα ελαστικά. Όταν αυτά χρησιμοποιούνται σε πίστα που έχει στεγνά μέρη ή σε μονοθέσιο χωρίς ισορροπία κρατήματος τότε παρατηρείται μεγάλη φθορά. Ακόμη επιβάρυνε και το μεγαλύτερο φορτίο καυσίμου που φέρουν φέτος τα μονοθέσια έτσι είδαμε μεγαλύτερη φθορά από το παρελθόν. Ρόλο έπαιξε και η τραχύτητα του οδοστρώματος στη Χερέθ.
Τι μάθατε για την απόδοση των στεγνών ελαστικών;
Έρχονται γρήγορα σε θερμοκρασία λειτουργίας κάτι που συνιστά βελτίωση σε σχέση με τα περσινά ελαστικά. Επιπλέον είμαστε ευχαριστημένοι από την αντοχή των πίσω ελαστικών παρά το υψηλό φορτίο καυσίμου και την τραχύτητα του οδοστρώματος στην πίστα της Χερέθ.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr