F1 – Ιταλία: 1-2 για τις Brawn!
- Έχοντας επιλέξει στρατηγική ενός πιτ στοπ οι Brawn κυριάρχησαν
- Φωτιά στο πρωτάθλημα οδηγών με το Μπαρικέλο να σημειώνει τη 2η φετινή νίκη
- Αυτοκτονία για Red Bull, το πρωτάθλημα χάθηκε στη Μόντσα για τους Ταύρους
- Video: Η έξοδος του Χάμιλτον
Το Ιταλικό GP ήταν ένας ακόμη συναρπαστικός αγώνας όπως οι περισσότεροι του φετινού πρωταθλήματος.
O Χάμιλτον διατήρησε την πρωτοπορία στην εκκίνηση ενώ πίσω του έστριψε ο Ράικονεν χρησιμοποιώντας το KERS για να
- Έχοντας επιλέξει στρατηγική ενός πιτ στοπ οι Brawn κυριάρχησαν
- Φωτιά στο πρωτάθλημα οδηγών με το Μπαρικέλο να σημειώνει τη 2η φετινή νίκη
- Αυτοκτονία για Red Bull, το πρωτάθλημα χάθηκε στη Μόντσα για τους Ταύρους
- Video: Η έξοδος του Χάμιλτον
Το Ιταλικό GP ήταν ένας ακόμη συναρπαστικός αγώνας όπως οι περισσότεροι του φετινού πρωταθλήματος.
Οι Brawn ήταν σε στρατηγική ενός πιτ στοπ ενώ οι τρεις πρωτοπόροι ήταν σε στρατηγική δυο πιτ στοπ. Γύρο με το γύρο άρχισε να διαφαίνεται ότι ο Χάμιλτον δεν θα μπορούσε να φτιάξει διαφορά 25 δευτερολέπτων που του χρειάζονταν για να πραγματοποιήσει ένα πιτ στοπ παραπάνω. Ο Βρετανός κατάφερε να φτάσει τη διαφορά μέχρι τα 17 sec που φυσικά δεν ήταν αρκετά για να τον κρατήσουν στην κορυφή. Έτσι μετά το δεύτερο ανεφοδιασμό του βρέθηκε πίσω από τις Brawn που κινούνταν σε σχηματισμό με το Μπαρικέλο μπροστά και το Μπάτον πίσω.
O Μπαρικέλο πανηγύρισε έξαλλα την 2η φετινή του νίκη
Ο Χάμιλτον στο τελευταίο μέρος του αγώνα πίεσε οριακά προσπαθώντας να πιάσει το Μπάτον και υπέπεσε σε λάθος. Έχασε τον έλεγχο της MP4/24 στην έξοδο της 2ης Λέσμο και μαζί την 3η θέση στο βάθρο. Μετέπειτα προσπάθησε να διασκεδάσει τις εντυπώσεις: «Πίεζα σα να έκανα γύρο δοκιμών σ’ όλο τον αγώνα. Ήταν λογικό να κάνω λάθος» είπε ο Βρετανός. Ο αγ. διευθυντής της ομάδας, Μάρτιν Ουίτμαρς τόνισε πως ο Χάμιλτον στο συγκεκριμένο γύρο είχε κάνει ταχύτερο πρώτο sector αγώνα και αποκάλυψε: «Σκέψεις να πούμε στο Χάμιλτον να διασφαλίσει την 3η θέση μας γεννήθηκαν μόνο μετά το ατύχημά του».
Έτσι ο Ράικονεν που έδωσε μια συγκλονιστική μάχη με το Σούτιλ καθόλη τη διάρκεια του αγώνα βρέθηκε ανέλπιστα στο βάθρο χαροποιώντας τους τιφόζι. Ο Φινλανδός προς τιμήν του παραδέχτηκε ότι η 3η θέση ήταν το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα για τη Ferrari σήμερα.
Ο Χάμιλτον έχασε τον έλεγχο και την 3η θέση στον τελευταίο γύρο στην
έξοδο της 2ης Λέσμο
Από την πλευρά του ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας Τζένσον Μπάτον στάθηκε στον πρώτο γύρο που τον χαρακτήρισε καθοριστικής σημασίας: «Ανησυχούσα στην εκκίνηση για το KERS του Αλόνσο αλλά ευτυχώς δεν έκανε τη δουλειά του σωστά. Ο Μπαρικέλο με το Ράικονεν σχεδόν ακούμπησαν στα φρένα για το πρώτο σικέιν έκατσα πίσω από το Κοβαλάινεν και του πίσω την εσωτερική στην 2η Λέσμο. Εάν δεν τα είχα καταφέρει εκεί ίσως να περιοριζόμουν στην 3η ή 4η θέση».
Ο Φέτελ δε μπόρεσε να υπερασπίσει τη θέση του απ’ τον Αλόνσο
Η χαρά των Brawn ήταν διπλή καθότι είδαν τις Red Bull να μένουν εκτός βαθμών.
Ο Γούεμπερ εγκατέλειψε μετά την επαφή που είχε με τον Κουμπίτσα στο 2ο σικέιν μετά την εκκίνηση και ο Φέτελ πάλεψε αλλά δεν κατάφερε κάτι περισσότερο από το να τερματίσει στη θέση από την οποία εκκινούσε (9ος).
Ο Γερμανός πάντως αρνείται να το βάλει κάτω παρότι πλέον υπολείπεται 26 βαθμούς από το Μπάτον: «Το πρωτάθλημα δεν έχει κριθεί ακόμη στόχος να κάνουμε το καλύτερο, θέλουμε να κερδίζουμε αγώνες και τον τίτλο, πρέπει να επικεντρωθούμε σ’ αυτό».
ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ:
No | Driver | Team | Laps | Time/Retired | Grid | Pts | |
1 | 23 | 53 | 1:16:21.706 | 5 | 10 | ||
2 | 22 | 53 | +2.8 secs | 6 | 8 | ||
3 | 4 | 53 | +30.6 secs | 3 | 6 | ||
4 | 20 | 53 | +31.1 secs | 2 | 5 | ||
5 | 7 | 53 | +59.1 secs | 8 | 4 | ||
6 | 2 | 53 | +60.6 secs | 4 | 3 | ||
7 | 6 | 53 | +82.4 secs | 15 | 2 | ||
8 | 15 | 53 | +85.4 secs | 9 | 1 | ||
9 | 3 | 53 | +86.8 secs | 14 | |||
10 | 17 | 53 | +162.163 secs | 17 | |||
11 | 10 | 53 | +163.925 secs | 16 | |||
12 | 1 | 52 | Accident | 1 | |||
13 | 12 | 52 | +1 Lap | 19 | |||
14 | 9 | 52 | +1 Lap | 11 | |||
15 | 8 | 52 | +1 Lap | 12 | |||
16 | 16 | 51 | +2 Laps | 18 | |||
Ret | 21 | 22 | +31 Laps | 7 | |||
Ret | 11 | 19 | +34 Laps | 20 | |||
Ret | 5 | 15 | +38 Laps | 13 | |||
Ret | 14 | 0 | Accident | 10 |
Ταχύτερος γύρος: Σούτιλ, 1:24.739
Εγκατέλειψαν:
Πιλότος Ομάδα Γύρος
Liuzzi Force India-Mercedes (B) 23
Alguersuari Toro Rosso-Ferrari (B) 20
Kubica BMW Sauber (B) 16
Webber Red Bull-Renault (B) 1
ΟΙ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΕΣ:
Driver | Nationality | Team | Points | |
1 | British | 80 | ||
2 | Brazilian | 66 | ||
3 | German | 54 | ||
4 | Australian | 51.5 | ||
5 | Finnish | 40 | ||
6 | German | 30.5 | ||
7 | British | 27 | ||
8 | Italian | 22.5 | ||
9 | Brazilian | 22 | ||
10 | Finnish | 20 | ||
11 | Spanish | 20 | ||
12 | German | 16 | ||
13 | German | 12 | ||
14 | Italian | 8 | ||
15 | Polish | 8 | ||
16 | German | 5 | ||
17 | Swiss | 3 | ||
18 | French | 2 |
Team | Points | |
1 | 146 | |
2 | 105.5 | |
3 | 62 | |
4 | 47 | |
5 | 38.5 | |
6 | 30.5 | |
7 | 20 | |
8 | 20 | |
9 | 13 | |
10 | 5 |
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr