F1 – Ιταλία: 1-2 για τις Brawn!

F1 – Ιταλία: 1-2 για τις Brawn!

  • Έχοντας επιλέξει στρατηγική ενός πιτ στοπ οι Brawn κυριάρχησαν
  • Φωτιά στο πρωτάθλημα οδηγών με το Μπαρικέλο να σημειώνει τη 2η φετινή νίκη
  • Αυτοκτονία για Red Bull, το πρωτάθλημα χάθηκε στη Μόντσα για τους Ταύρους
  • Video: Η έξοδος του Χάμιλτον

Το Ιταλικό GP ήταν ένας ακόμη συναρπαστικός αγώνας όπως οι περισσότεροι του φετινού πρωταθλήματος.
O Χάμιλτον διατήρησε την πρωτοπορία στην εκκίνηση ενώ πίσω του έστριψε ο Ράικονεν χρησιμοποιώντας το KERS για να

F1 – Ιταλία: 1-2 για τις Brawn!
  • Έχοντας επιλέξει στρατηγική ενός πιτ στοπ οι Brawn κυριάρχησαν
  • Φωτιά στο πρωτάθλημα οδηγών με το Μπαρικέλο να σημειώνει τη 2η φετινή νίκη
  • Αυτοκτονία για Red Bull, το πρωτάθλημα χάθηκε στη Μόντσα για τους Ταύρους
  • Video: Η έξοδος του Χάμιλτον

Το Ιταλικό GP ήταν ένας ακόμη συναρπαστικός αγώνας όπως οι περισσότεροι του φετινού πρωταθλήματος.

O Χάμιλτον διατήρησε την πρωτοπορία στην εκκίνηση ενώ πίσω του έστριψε ο Ράικονεν χρησιμοποιώντας το KERS για να περάσει το Σούτιλ. Χαμένος της εκκίνησης ο Κοβαλάινεν ο Φινλανδός έχασε την 4η θέση από το Μπαρικέλο και μετά από δυο στροφές και από το Μπάτον.
Οι Brawn ήταν σε στρατηγική ενός πιτ στοπ ενώ οι τρεις πρωτοπόροι ήταν σε στρατηγική δυο πιτ στοπ. Γύρο με το γύρο άρχισε να διαφαίνεται ότι ο Χάμιλτον δεν θα μπορούσε να φτιάξει διαφορά 25 δευτερολέπτων που του χρειάζονταν για να πραγματοποιήσει ένα πιτ στοπ παραπάνω. Ο Βρετανός κατάφερε να φτάσει τη διαφορά μέχρι τα 17 sec που φυσικά δεν ήταν αρκετά για να τον κρατήσουν στην κορυφή. Έτσι μετά το δεύτερο ανεφοδιασμό του βρέθηκε πίσω από τις Brawn που κινούνταν σε σχηματισμό με το Μπαρικέλο μπροστά και το Μπάτον πίσω.


O Μπαρικέλο πανηγύρισε έξαλλα την 2η φετινή του νίκη

Ο Χάμιλτον στο τελευταίο μέρος του αγώνα πίεσε οριακά προσπαθώντας να πιάσει το Μπάτον και υπέπεσε σε λάθος. Έχασε τον έλεγχο της MP4/24 στην έξοδο της 2ης Λέσμο και μαζί την 3η θέση στο βάθρο. Μετέπειτα προσπάθησε να διασκεδάσει τις εντυπώσεις: «Πίεζα σα να έκανα γύρο δοκιμών σ’ όλο τον αγώνα. Ήταν λογικό να κάνω λάθος» είπε ο Βρετανός. Ο αγ. διευθυντής της ομάδας, Μάρτιν Ουίτμαρς τόνισε πως ο Χάμιλτον στο συγκεκριμένο γύρο είχε κάνει ταχύτερο πρώτο sector αγώνα και αποκάλυψε: «Σκέψεις να πούμε στο Χάμιλτον να διασφαλίσει την 3η θέση μας γεννήθηκαν μόνο μετά το ατύχημά του».
Έτσι ο Ράικονεν που έδωσε μια συγκλονιστική μάχη με το Σούτιλ καθόλη τη διάρκεια του αγώνα βρέθηκε ανέλπιστα στο βάθρο χαροποιώντας τους τιφόζι. Ο Φινλανδός προς τιμήν του παραδέχτηκε ότι η 3η θέση ήταν το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα για τη Ferrari σήμερα.

Κλείσιμο

Ο Χάμιλτον έχασε τον έλεγχο και την 3η θέση στον τελευταίο γύρο στην
έξοδο της 2ης Λέσμο


Ο Μπαρικέλο μετά τη 2η φετινή του νίκη ξεσάλωσε: «Νιώθω υπέροχα. Δεν έχω λόγια να εκφραστώ. Ήταν μια δύσκολη νύχτα η χθεσινή για μένα καθώς δεν ήξερα τι θα γίνει με το κιβώτιο. Σήμερα ο ρυθμός μου ήταν τέλειος, το φρενάρισμα σταθερό το μονοθέσιο απέδιδε τέλεια όπως στη Βαλένθια. Περιμένω μια καθαρή μονομαχία με το Μπάτον στους τελευταίους τέσσερις αγώνες».
Από την πλευρά του ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας Τζένσον Μπάτον στάθηκε στον πρώτο γύρο που τον χαρακτήρισε καθοριστικής σημασίας: «Ανησυχούσα στην εκκίνηση για το KERS του Αλόνσο αλλά ευτυχώς δεν έκανε τη δουλειά του σωστά. Ο Μπαρικέλο με το Ράικονεν σχεδόν ακούμπησαν στα φρένα για το πρώτο σικέιν έκατσα πίσω από το Κοβαλάινεν και του πίσω την εσωτερική στην 2η Λέσμο. Εάν δεν τα είχα καταφέρει εκεί ίσως να περιοριζόμουν στην 3η ή 4η θέση».


Ο Φέτελ δε μπόρεσε να υπερασπίσει τη θέση του απ’ τον Αλόνσο

Η χαρά των Brawn ήταν διπλή καθότι είδαν τις Red Bull να μένουν εκτός βαθμών.
Ο Γούεμπερ εγκατέλειψε μετά την επαφή που είχε με τον Κουμπίτσα στο 2ο σικέιν μετά την εκκίνηση και ο Φέτελ πάλεψε αλλά δεν κατάφερε κάτι περισσότερο από το να τερματίσει στη θέση από την οποία εκκινούσε (9ος).
Ο Γερμανός πάντως αρνείται να το βάλει κάτω παρότι πλέον υπολείπεται 26 βαθμούς από το Μπάτον: «Το πρωτάθλημα δεν έχει κριθεί ακόμη στόχος να κάνουμε το καλύτερο, θέλουμε να κερδίζουμε αγώνες και τον τίτλο, πρέπει να επικεντρωθούμε σ’ αυτό».

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ:

No

Driver

Team

Laps

Time/Retired

Grid

Pts

1

23

Rubens Barrichello

Brawn-Mercedes

53

1:16:21.706

5

10

2

22

Jenson Button

Brawn-Mercedes

53

+2.8 secs

6

8

3

4

Kimi Räikkönen

Ferrari

53

+30.6 secs

3

6

4

20

Adrian Sutil

Force India-Mercedes

53

+31.1 secs

2

5

5

7

Fernando Alonso

Renault

53

+59.1 secs

8

4

6

2

Heikki Kovalainen

McLaren-Mercedes

53

+60.6 secs

4

3

7

6

Nick Heidfeld

BMW Sauber

53

+82.4 secs

15

2

8

15

Sebastian Vettel

RBR-Renault

53

+85.4 secs

9

1

9

3

Giancarlo Fisichella

Ferrari

53

+86.8 secs

14

10

17

Kazuki Nakajima

Williams-Toyota

53

+162.163 secs

17

11

10

Timo Glock

Toyota

53

+163.925 secs

16

12

1

Lewis Hamilton

McLaren-Mercedes

52

Accident

1

13

12

Sebastien Buemi

STR-Ferrari

52

+1 Lap

19

14

9

Jarno Trulli

Toyota

52

+1 Lap

11

15

8

Romain Grosjean

Renault

52

+1 Lap

12

16

16

Nico Rosberg

Williams-Toyota

51

+2 Laps

18

Ret

21

Vitantonio Liuzzi

Force India-Mercedes

22

+31 Laps

7

Ret

11

Jaime Alguersuari

STR-Ferrari

19

+34 Laps

20

Ret

5

Robert Kubica

BMW Sauber

15

+38 Laps

13

Ret

14

Mark Webber

RBR-Renault

0

Accident

10


Ταχύτερος γύρος: Σούτιλ, 1:24.739

 

Εγκατέλειψαν:

 

Πιλότος       Ομάδα                      Γύρος

Liuzzi        Force India-Mercedes  (B)    23

Alguersuari   Toro Rosso-Ferrari    (B)    20

Kubica        BMW Sauber            (B)    16

Webber        Red Bull-Renault      (B)    1

ΟΙ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΕΣ:

Driver

Nationality

Team

Points

1

Jenson Button

British

Brawn-Mercedes

80

2

Rubens Barrichello

Brazilian

Brawn-Mercedes

66

3

Sebastian Vettel

German

RBR-Renault

54

4

Mark Webber

Australian

RBR-Renault

51.5

5

Kimi Räikkönen

Finnish

Ferrari

40

6

Nico Rosberg

German

Williams-Toyota

30.5

7

Lewis Hamilton

British

McLaren-Mercedes

27

8

Jarno Trulli

Italian

Toyota

22.5

9

Felipe Massa

Brazilian

Ferrari

22

10

Heikki Kovalainen

Finnish

McLaren-Mercedes

20

11

Fernando Alonso

Spanish

Renault

20

12

Timo Glock

German

Toyota

16

13

Nick Heidfeld

German

BMW Sauber

12

14

Giancarlo Fisichella

Italian

Ferrari

8

15

Robert Kubica

Polish

BMW Sauber

8

16

Adrian Sutil

German

Force India-Mercedes

5

17

Sebastien Buemi

Swiss

STR-Ferrari

3

18

Sebastien Bourdais

French

STR-Ferrari

2

Team

Points

1

Brawn-Mercedes

146

2

RBR-Renault

105.5

3

Ferrari

62

4

McLaren-Mercedes

47

5

Toyota

38.5

6

Williams-Toyota

30.5

7

BMW Sauber

20

8

Renault

20

9

Force India-Mercedes

13

10

STR-Ferrari

5

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης