F1-Τουρκία: Ταχύτεροι οι Ρόσμπεργκ - Κοβαλάινεν στις ελεύθερες δοκιμές
- Ο Ρόσμπεργκ σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στην 1η περίοδο
- Ο Κοβαλάινεν σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο της ημέρας τη 2η περίοδο
- Τις κατατακτήριες δοκιμές μπορείτε να τις παρακολουθήσετε αύριο στις 13:15 απευθείας από την τηλεόραση του ANT1
Ο Ρόσμπεργκ για 10η φορά φέτος πέτυχε τον ταχύτερο χρόνο σε ελεύθερες δοκιμές αυτή τη φορά ήταν στην 1η περίοδο του Τουρκικού GP. Ο Φινλανδός για να το πετύχει αυτό περίμενε μέχρι την τελευταία στιγμή και χρησιμοποίησε την μ
- Ο Ρόσμπεργκ σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στην 1η περίοδο
- Ο Κοβαλάινεν σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο της ημέρας τη 2η περίοδο
- Τις κατατακτήριες δοκιμές μπορείτε να τις παρακολουθήσετε αύριο στις 13:15 απευθείας από την τηλεόραση του ANT1
Ο Ρόσμπεργκ για 10η φορά φέτος πέτυχε τον ταχύτερο χρόνο σε ελεύθερες δοκιμές αυτή τη φορά ήταν στην 1η περίοδο του Τουρκικού GP. Ο Φινλανδός για να το πετύχει αυτό περίμενε μέχρι την τελευταία στιγμή και χρησιμοποίησε την μαλακή γόμα και ελάχιστα καύσιμα. Μέχρι τότε στην κορυφή είχαν εναλλαχθεί οι Τρούλι, Χάμιλτον, Μάσα σε μια πίστα που γλιστρούσε λόγω σκόνης ενώ έχει και πολλές αναπηδήσεις που προβληματίζουν τους οδηγούς.
Δυσκολεύεται να βρει το ιδανικό set–up o Μάσα Στη 2η περίοδο παρατηρώντας τους χρόνους βλέπει κανείς ότι οι πρώτοι 16 οδηγοί βρίσκονταν στα επτά δέκατα διαφορά ενδεικτικό του πόσο απρόβλεπτη θα είναι η μάχη των κατατακτήριων δοκιμών αύριο. Οι McLaren κυριάρχησαν στους χρόνους και ένα ερώτημα είναι κατά πόσον τα μονοθέσια που πιέζουν τα ελαστικά τους ωφελούνται σ’ αυτή την πίστα. Η Bridgestone έχει στη διάθεση όλων των ομάδων τη μαλακή και τη σκληρή γόμα από την γκάμα της.
Ο Χάμιλτον έχασε τα φρένα
Μονοθέσια όπως η McLaren και η Red Bull που πιέζουν ιδιαίτερα τα ελαστικά ίσως έχουν πλεονέκτημα στην αξιοποίηση των σκληρών ελαστικών. Οι οδηγοί της Ferrari διαμαρτύρονταν ότι δεν μπορούσαν να αξιοποιήσουν τη μαλακή γόμα.
Συνολικά οι σημερινοί χρόνοι στις ελεύθερες δοκιμές ήταν:
Πρώτη περίοδος:
Pos | Driver | Team | Time/Retired | Gap | Laps |
1 | 1:28.952 | 24 | |||
2 | 1:29.263 | 0.311 | 23 | ||
3 | 1:29.271 | 0.319 | 26 | ||
4 | 1:29.337 | 0.385 | 18 | ||
5 | 1:29.342 | 0.390 | 22 | ||
6 | 1:29.371 | 0.419 | 21 | ||
7 | 1:29.398 | 0.446 | 25 | ||
8 | 1:29.422 | 0.470 | 24 | ||
9 | 1:29.525 | 0.573 | 25 | ||
10 | 1:29.590 | 0.638 | 20 | ||
11 | 1:29.747 | 0.795 | 20 | ||
12 | 1:29.864 | 0.912 | 22 | ||
13 | 1:29.934 | 0.982 | 26 | ||
14 | 1:30.132 | 1.180 | 18 | ||
15 | 1:30.176 | 1.224 | 22 | ||
16 | 1:30.645 | 1.693 | 22 | ||
17 | 1:30.689 | 1.737 | 20 | ||
18 | 1:30.729 | 1.777 | 22 | ||
19 | 1:30.838 | 1.886 | 24 | ||
20 | 1:30.944 | 1.992 | 26 |
Δεύτερη περίοδος:
Pos | Driver | Team | Time/Retired | Gap | Laps |
1 | 1:28.841 | 37 | |||
2 | 1:28.847 | 0.006 | 35 | ||
3 | 1:29.056 | 0.215 | 35 | ||
4 | 1:29.091 | 0.250 | 37 | ||
5 | 1:29.202 | 0.361 | 4 | ||
6 | 1:29.207 | 0.366 | 41 | ||
7 | 1:29.257 | 0.416 | 40 | ||
8 | 1:29.305 | 0.464 | 35 | ||
9 | 1:29.383 | 0.542 | 39 | ||
10 | 1:29.401 | 0.560 | 38 | ||
11 | 1:29.416 | 0.575 | 38 | ||
12 | 1:29.430 | 0.589 | 33 | ||
13 | 1:29.435 | 0.594 | 31 | ||
14 | 1:29.518 | 0.677 | 40 | ||
15 | 1:29.520 | 0.679 | 33 | ||
16 | 1:29.550 | 0.709 | 40 | ||
17 | 1:30.081 | 1.240 | 33 | ||
18 | 1:30.091 | 1.250 | 38 | ||
19 | 1:30.295 | 1.454 | 39 | ||
20 | 1:30.629 | 1.788 | 37 |
Λεζάντες
massa.jpg
Δυσκολεύεται να βρει το ιδανικό set –up o Μάσα
Hamilton.jpg
Ο Χάμιλτον έχασε τα φρένα
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr