Απογοητευμένος ο Χάμιλτον!
Απογοητευμένος ο Χάμιλτον!
Η υψηλή θερμοκρασία οδοστρώματος σε συνδυασμό με την απαγόρευση κυκλικής χρήσης των ελαστικών έφεραν ξανά σε δύσκολη θέση τη Mercedes καθώς τα προβλήματα υπέρμετρης φθοράς των ελαστικών επέστρεψαν.
Τα προβλήματα για τη Γερμανική εταιρεία ξεκίνησαν από το Σάββατο. Προσπαθώντας να εξοικονομήσουν ένα σετ ελαστικών για το Ρόσμπεργκ δεν τον έβγαλαν για δεύτερη προσπάθεια στο Q2. Η πίστα βελτιώθηκε και ο Γερμανός νικητής του προηγούμενου αγώνα στο Σίλβερστον βρέθηκε εκτός 10αδας ενώ είχε μονοθέσιο ικανό για την pole όπως αποδείχτηκε από το Χάμιλτον.
Αν ο Ρόσμπεργκ ήταν δίπλα στο Βρετανό πιθανόν το σενάριο της εκκίνησης να ήταν διαφορετικό. Ο Χάμιλτον είδε τις Red Bull να τον βάζουν στη μέση και να τον προσπερνούν στην πρώτη στροφή. Μετέπειτα προσπαθούσε να πιέσει αλλά τα ελαστικά δεν άντεχαν.
Μιλώντας μετά το τέλος του αγώνα ο Βρετανός που τερμάτισε 5ος τόνισε: «Πρέπει να συγκρατήσω τον εαυτό μου γιατί δεν έχω τίποτα καλό να πω για τα λάστιχα. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί υποφέρουμε τόσο μ’ αυτά. Έχουμε καλό μονοθέσιο αλλά δε δουλεύει μ’ αυτά τα λάστιχα».
Αν ο Ρόσμπεργκ ήταν δίπλα στο Βρετανό πιθανόν το σενάριο της εκκίνησης να ήταν διαφορετικό. Ο Χάμιλτον είδε τις Red Bull να τον βάζουν στη μέση και να τον προσπερνούν στην πρώτη στροφή. Μετέπειτα προσπαθούσε να πιέσει αλλά τα ελαστικά δεν άντεχαν.
Μιλώντας μετά το τέλος του αγώνα ο Βρετανός που τερμάτισε 5ος τόνισε: «Πρέπει να συγκρατήσω τον εαυτό μου γιατί δεν έχω τίποτα καλό να πω για τα λάστιχα. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί υποφέρουμε τόσο μ’ αυτά. Έχουμε καλό μονοθέσιο αλλά δε δουλεύει μ’ αυτά τα λάστιχα».
Εξηγώντας τι συνέβη ο αγωνιστικός διευθυντής της ομάδας Ρος Μπρον ήταν αποκαλυπτικός: «Σταυρώναμε τα λάστιχα μετά τις δοκιμές και πετυχαίναμε ομοιόμορφη θερμική καταπόνηση. Δεν μπορούμε τώρα και φτάνουμε αμέσως στο όριο της θερμοκρασιακής τους λειτουργίας. Στο πρώτο μισό του αγώνα ήταν απαίσια. Έπαιξε ρόλο το φορτίο καυσίμου και η θερμοκρασία οδοστρώματος. Όταν μειώθηκαν και τα δυο στο δεύτερο μισό του αγώνα ξαναβρεθήκαμε μέσα στο παράθυρο λειτουργίας και οι χρόνοι μας ξανάγιναν ανταγωνιστικοί. Ποτέ δεν είπα ότι ξεπεράσαμε το πρόβλημα. Απλά σε Καναδά και Βρετανία δεν έκανε ζέστη και δεν ήταν έντονο».
Η Mercedes ελπίζει να τις επιτραπεί να κάνει μια μέρα δοκιμές στο Σίλβερστον ώστε να δοκιμάσει τη νέα γενιά ελαστικών με γόμες 2013 και σκελετούς 2012 που θα χρησιμοποιείται στο υπόλοιπο της σεζόν.
Θυμίζουμε ότι στη Γερμανική εταιρεία έχει επιβληθεί ποινή αποκλεισμού από τις δοκιμές στο Σίλβερστον από 17 – 19/7 γιατί έκανε δοκιμές με το φετινό μονοθέσιο στη Βαρκελώνη.
Η Mercedes ελπίζει να τις επιτραπεί να κάνει μια μέρα δοκιμές στο Σίλβερστον ώστε να δοκιμάσει τη νέα γενιά ελαστικών με γόμες 2013 και σκελετούς 2012 που θα χρησιμοποιείται στο υπόλοιπο της σεζόν.
Θυμίζουμε ότι στη Γερμανική εταιρεία έχει επιβληθεί ποινή αποκλεισμού από τις δοκιμές στο Σίλβερστον από 17 – 19/7 γιατί έκανε δοκιμές με το φετινό μονοθέσιο στη Βαρκελώνη.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα