F1- Μαλαισία: Ταχύτεροι οι Ρόσμπεργκ - Ράικονεν στις ελεύθερες δοκιμές
- Ο Ράικονεν πέτυχε τον ταχύτερο χρόνο της ημέρας
- Ενεργοποιήθηκε το σύστημα πυρόσβεσης της F60 ενώ κινούνταν
- Ο Ρόσμπεργκ επιβεβαίωσε την άνοδο της Williams
Όπως στην Αυστραλία έτσι και στη Μαλαισία ο Ρόσμπεργκ σημείωσε τον πρώτο χρόνο στην 1η περίοδο. Ο Φινλανδός σημείωσε αυτή την επίδοση το τελευταίο λεπτό ακολουθούμενος από τον teammate του Καζούκι Νακατζίμα και εκτοπίζοντας από τις πρώτες θέσεις τις Brawn GP.
- Ο Ράικονεν πέτυχε τον ταχύτερο χρόνο της ημέρας
- Ενεργοποιήθηκε το σύστημα πυρόσβεσης της F60 ενώ κινούνταν
- Ο Ρόσμπεργκ επιβεβαίωσε την άνοδο της Williams
Όπως στην Αυστραλία έτσι και στη Μαλαισία ο Ρόσμπεργκ σημείωσε τον πρώτο χρόνο στην 1η περίοδο. Ο Φινλανδός σημείωσε αυτή την επίδοση το τελευταίο λεπτό ακολουθούμενος από τον teammate του Καζούκι Νακατζίμα και εκτοπίζοντας από τις πρώτες θέσεις τις Brawn GP.
Ενεργοποιήθηκε εν κινήσει το σύστημα αυτόματης πυρόσβεσης και ο Ράικονεν τα είδε όλα!
Οι Ferrari φάνηκε από την αρχή ότι βολεύονται καλύτερα σ’ αυτή την πίστα. Όμως ένα πιθανολογούμενο πρόβλημα με το KERS ενεργοποίησε το σύστημα αυτόματης πυρόσβεσης στην F60 του Ράικονεν ενόσω αυτός βρισκόταν στην πίστα.
Ο Ράικονεν δεν έδειξε να προβληματίζεται πάντως και στη 2η περίοδο σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο ακολουθούμενος κατά πόδας από τον teammate του Φελίπε Μάσα. Παρόλα αυτά η F60 του Ράικονεν αντιμετώπισε πρόβλημα με το KERS στο τέλος της ημέρας.
Θα βρέξει σίγουρα, το θέμα είναι πότε;
Σε αντίθεση με τη 1η περίοδο δοκιμών, τη 2η περίοδο όλοι βγήκαν στην πίστα αμέσως μόλις το χρονόμετρο άρχισε να μετρά ανάποδα καθότι στον ουρανό είχαν αρχίσει να μαζεύονται βαριά μαύρα σύννεφα. Ανάμεσά τους και οι McLaren που δεν μπόρεσαν να συμπληρώσουν αρκετούς γύρους στην 1η περίοδο καθώς οι μηχανικοί δούλευαν πυρετωδώς στα πιτ.
Τελικά δεν έπεσαν παρά μόνο μερικές ψιχάλες πριν την ολοκλήρωση της ημέρας που βρήκε το Φισικέλα στην άκρη της πίστας με την Force India κατεστραμμένη.
Προβληματισμός και για τους χρόνους στη BMW.
Συνολικά σήμερα:
ΠΡΩΤΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ:
Pos | Driver | Team | Time/Retired | Gap | Laps |
1 | 1:36.260 |
| 27 | ||
2 | 1:36.305 | 0.045 | 25 | ||
3 | 1:36.430 | 0.170 | 20 | ||
4 | 1:36.487 | 0.227 | 22 | ||
5 | 1:36.561 | 0.301 | 21 | ||
6 | 1:36.646 | 0.386 | 18 | ||
7 | 1:36.699 | 0.439 | 16 | ||
8 | 1:36.703 | 0.443 | 23 | ||
9 | 1:36.747 | 0.487 | 25 | ||
10 | 1:36.980 | 0.720 | 27 | ||
11 | 1:36.982 | 0.722 | 26 | ||
12 | 1:37.025 | 0.765 | 20 | ||
13 | 1:37.039 | 0.779 | 18 | ||
14 | 1:37.199 | 0.939 | 20 | ||
15 | 1:37.241 | 0.981 | 18 | ||
16 | 1:37.395 | 1.135 | 12 | ||
17 | 1:37.634 | 1.374 | 22 | ||
18 | 1:37.640 | 1.380 | 17 | ||
19 | 1:38.022 | 1.762 | 19 | ||
20 | 1:38.483 | 2.223 | 7 |
ΔΕΥΤΕΡΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ:
Pos | Driver | Team | Time/Retired | Gap | Laps |
1 | 1:35.707 |
| 40 | ||
2 | 1:35.832 | 0.125 | 38 | ||
3 | 1:35.954 | 0.247 | 40 | ||
4 | 1:36.015 | 0.308 | 39 | ||
5 | 1:36.026 | 0.319 | 36 | ||
6 | 1:36.161 | 0.454 | 37 | ||
7 | 1:36.254 | 0.547 | 31 | ||
8 | 1:36.290 | 0.583 | 35 | ||
9 | 1:36.397 | 0.690 | 40 | ||
10 | 1:36.401 | 0.694 | 35 | ||
11 | 1:36.515 | 0.808 | 30 | ||
12 | 1:36.516 | 0.809 | 34 | ||
13 | 1:36.628 | 0.921 | 32 | ||
14 | 1:36.639 | 0.932 | 29 | ||
15 | 1:36.640 | 0.933 | 20 | ||
16 | 1:36.875 | 1.168 | 36 | ||
17 | 1:37.267 | 1.560 | 38 | ||
18 | 1:37.278 | 1.571 | 30 | ||
19 | 1:37.432 | 1.725 | 27 | ||
20 | 1:37.930 | 2.223 | 37 |
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr