Η Lotus E21 σε αριθμούς!

Η Lotus E21 σε αριθμούς!

Από την βρετανική ομάδα δόθηκαν στην παρουσίαση του νέου μονοθεσίου κάποια στατιστικά στοιχεία με ιδιαίτερο κατά την άποψή μας ενδιαφέρον.

Η Lotus E21 σε αριθμούς!
Από την βρετανική ομάδα δόθηκαν στην παρουσίαση του νέου μονοθεσίου κάποια στατιστικά στοιχεία με ιδιαίτερο κατά την άποψή μας ενδιαφέρον.

- Μηδέν χρόνος χρειάζεται για την αλλαγή μιας σχέσης ( η μετάδοση ροπής είναι συνεχής)

0.1 -  δευτερόλεπτα ανά γύρο ανεβάζει ρυθμό η Ε21 λόγω της μείωσης του φορτίου καυσίμου (δεν υπολογίζεται η φθορά των ελαστικών)
Κλείσιμο

1.6
– δευτερόλεπτα χρειάζεται η Ε21 για να ακινητοποιηθεί από τα 100km/h.

3.0 – δευτερόλεπτα ο μέσος χρόνος που χρειάζεται για αλλαγή των τεσσάρων ελαστικών στα πιτ στοπ

4.9 – δευτερόλεπτα ο χρόνος που χρειάζεται η Ε21 για να επιταχύνει από στάση στα 200km/h.

5 – αγώνες πρέπει να αντέχει ένα κιβώτιο, αν αντικατασταθεί νωρίτερα επισύρει ποινή 5 θέσεων στην εκκίνηση του αγώνα.

6 – ώρες χρειάζονται δώδεκα μηχανικοί στην πίστα για να συνδέσουν τα κομμάτια του μονοθεσίου. Για πλήρη συναρμολόγηση στο εργοστάσιο απαιτείται δουλειά 150 ανθρώπων για επτά μέρες.

6.67 – δευτερόλεπτα ο χρόνος που μπορεί το KERS να προσδίδει επιπλέον ισχύ (80PS) σε κάθε γύρο.

7 – σχέσεις έχει το κιβώτιο της Ε21

8 – κινητήρες έχει στη διάθεσή του κάθε οδηγός για τη φετινή αγωνιστική σεζόν.

10.2 – κιλά το βάρος ενός πίσω ελαστικού Pirelli μαζί με τη ζάντα.

18.5 – psi είναι περίπου η πίεση των ελαστικών.

30 – κιλά ζυγίζει το κεφάλι του οδηγού μαζί με το κράνος κατά τη διάρκεια ενός φρεναρίσματος με 4.5g (όσο μια βαριά βαλίτσα)



42
– περιστροφές κάνει ένα ελαστικό το δευτερόλεπτο όταν η Ε21 κινείται με 300km/h.

60 – λίτρα νερού απάγει ένα βρόχινο ελαστικό Pirelli όταν το μονοθέσιο κινείται με 300km/h.

87.75 – kj πρέπει να αντέξει το ρύγχος του μονοθεσίου κατά τη διάρκεια του crash test της FIA. Τόση ενέργεια χρειάζεται για να σταματήσεις έναν ελέφαντα 4 τόνων που τρέχει προς το μέρος σου με 25km/h

90 – βαθμοί Κελσίου είναι μια μέση τάξη της θερμοκρασίας λειτουργίας των ελαστικών της Pirelli.

130 – ντεσιμπέλ φτάνει ο ήχος του RS27 – 2012 κινητήρα όταν αγγίζει το όριο περιστροφής των 18.000rpm

400 – kj ενέργειας μπορεί να ανακτήσει το ΚΕRS και να αποθηκεύσει στην μπαταρία ιόντων λιθίου κατά τη διάρκεια ενός γύρου.

500 – βαθμοί Κελσίου η θερμοκρασία του συμπλέκτη κατά τη διάρκεια του αγώνα.

640 – κιλά το ελάχιστο επιτρεπτό βάρος του μονοθεσίου.

900 – βαθμοί Κελσίου είναι η θερμοκρασία των καυσαερίων όταν ο οδηγός πατάει τέρμα το γκάζι.

1100 – βαθμούς Κελσίου φτάνουν οι δίσκοι των φρένων κατά τη διάρκεια του αγώνα.

1500 – κινούμενα μέρη έχει ο V8 κινητήρας της Renault.

2500 – αλλαγές ταχυτήτων κάνουν σε κάθε αγώνα κατά μέσο όρο οι πιλότοι.

4000 – Τα συνολικά εξαρτήματα του κινητήρα

10000 – αεροδυναμικά βοηθήματα δοκιμάζονται στην αεροσήραγγα

11000 – σχέδια σε ηλεκτρονική μορφή έγιναν για την κατασκευή του μονοθεσίου

30000 – εξαρτήματα απαρτίζουν την Ε21

250000 – ανθρωποώρες χρειάστηκαν για τη σχεδίαση της E21.


Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης