Wroooom: Ο Μάσα είναι σε φόρμα στο σκι!
Στη Ferrari δεν ανησυχούν ότι αυτό μπορεί να επηρεάσει τον Αλόνσο και να δημιουργήσει ένταση στις σχέσεις του με το Βραζιλιάνο.
Οι κόκκινοι βρίσκονται ήδη 3 μέρες στις Δολομιτικές Άλπεις και στο γραφικό χωριό Μαντόνα ντι Καμπίλιο όπου παραδοσιακά υποδέχονται το νέο έτος. Σε σημερινή συνέντευξή τους αποκάλυψαν καταρχάς την ημερομηνία παρουσίασης του νέου τους μονοθεσίου. Θα γίνει στην έδρα της ομάδας στο Μαρανέλο την 1 Φεβρουαρίου. Ίδια μέρα έχει επιλέξει και η Force India για την παρουσίαση του δικού της μονοθεσίου.
Αναφερόμενος στο νέο μονοθέσιο που βρίσκεται στην τελική φάση ο αγωνιστικός διευθυντής της Ferrari, Στέφανο Ντομενικάλι αποκάλυψε: «Είναι σαφές καθότι οι κανονισμοί είναι σταθεροί στη βάση τους εδώ και χρόνια ότι δεν μπορεί να γίνουν θεαματικές αλλαγές. Εμείς έχουν επικεντρώσει την προσοχή μας στην αξιοποίηση της κινητικής ενέργειας των καυσαερίων πάντα μέσα στους κανονισμούς, πρόκειται για έναν τομέα που μπορεί να δώσει σημαντικό πλεονέκτημα. Πέρυσι αντιμετωπίσαμε πρόβλημα με τη σήραγγα έτσι η σχεδίαση αυτού του μονοθεσίου ξεκίνησε στην αεροδυναμική σήραγγα της Toyota στην Κολωνία. Δουλέψαμε σ’ αυτή τη σήραγγα και έτσι δεν χρειάζεται να κάνουμε ελέγχους κατά πόσο τα αποτελέσματά μας απηχούν στην πραγματικότητα. Θεωρώ ότι θα είμαστε πιο αποτελεσματικοί και αποδοτικοί στο παρελθόν και η McLaren χρησιμοποίησε αυτές τις εγκαταστάσεις για να φτιάξει μονοθέσιο και τα πήγε πολύ καλά».
Επιπλέον ο Πέντρο ντε λα Ρόσα στα 41 του χρόνια αποκτά ρόλο δοκιμαστή στη Ferrari. Σύμφωνα με τον αγ. διευθυντή της ομάδας Στέφανο Ντομενικάλι θα βοηθήσει την
ομάδα να επιλύσει τα θέματα προσομοίωσης που αντιμετωπίζει.
Μιλώντας σχετικά ο Ντομενικάλι σημείωσε: «Σίγουρα έπαιξε ρόλο στην επιλογή μας το γεγονός ότι ο Αλόνσο έχει μια πολύ καλή σχέση μαζί του όπως και ο Μάσα. Όμως η απόφαση είναι καθαρά τεχνική καθώς πρόκειται για έναν οδηγό που ταιριάζει στην ιδιοσυγκρασία της ομάδας μας». Ο ντε λα Ρόσα ξεκίνησε την καριέρα του στη F1, το 1999 με την Arrows και έχει αγωνιστεί επίσης με τα χρώματα της McLaren, της Sauber και της HRT.
Μιλώντας για μια πιθανή συνύπαρξη Αλόνσο και Φέτελ στο μέλλον στη Ferrari ο Ντομενικάλι είπε: «Πρέπει να μεγιστοποιήσουμε την ισορροπία απόδοσης της ομάδας μας. Πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί. Αν βάλεις όλους τους άσσους στο ίδιο τραπέζι μπορεί να είναι πιο επιζήμιο απ’ ότι ωφέλιμο. Δεν είναι αυτός ο στόχος μας. Ο Αλόνσο είναι απόλυτα επικεντρωμένος στην απόδοση και δεν είναι εύκολο να του εκμαιεύσεις αντιδράσεις. Προτιμά να απαντά στις προκλήσεις στην πίστα με το να είναι δυνατός μπροστά.
Αναφερόμενος στο Μάσα ο Ιταλός μάνατζερ τόνισε: «Πιστεύω πως οι πιο δύσκολες στιγμές της καριέρας του έχουν περάσει. Κατάφερε να κάνει την ανατροπή στη διάρκεια της καλοκαιρινής ανάπαυλας πέρυσι και ο οδηγός που είδαμε στο δεύτερο μισό πέρυσι ήταν αυτός που θέλουμε. Η απόδοσή του θα συνεχιστεί σε υψηλό επίπεδο και αυτό θα είναι ένα καλό κίνητρο για τον Αλόνσο».
Μια αλλαγή σημαντική για τους εκπροσώπους του Τύπου είναι αυτή του επικεφαλής στο γραφείο Τύπου της Ferrari, Λούκα Κολαγιάνι που παραμένει στο Μαρανέλο αλλά σε άλλο ρόλο στα αυτοκίνητα παραγωγής. Στη θέση του θα βρίσκεται ο Ρενάτο Μπισινάνι.
Οι εκδηλώσεις και οι συνεντεύξεις θα συνεχιστούν τις επόμενες μέρες στη Μαντόνα ντι Καμπίλιο και θα κορυφωθούν την Παρασκευή το βράδυ με τον αγώνα καρτ στην παγωμένη λίμνη.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr