Ο Γουέμπερ έγραψε ιστορία για τη Renault!
Ο Γουέμπερ έγραψε ιστορία για τη Renault!
Η pole που σημείωσε το προηγούμενο Σάββατο ο Αυστραλός στην Κορέα ήταν η 200στή στην ιστορία της γαλλικής εταιρείας. Το επίτευγμα είναι μοναδικό και για να συνειδητοποιήσει κανείς το μέγεθος της επιτυχίας αρκεί να ρίξει μια ματιά στο σχετικό πίνακα.
UPD:
Η pole που σημείωσε το προηγούμενο Σάββατο στην Κορέα ο Αυστραλός ήταν η 200στή στην ιστορία της γαλλικής εταιρείας. Το επίτευγμα είναι μοναδικό και για να συνειδητοποιήσει κανείς το μέγεθος της επιτυχίας αρκεί να ρίξει μια ματιά στο σχετικό πίνακα.
Στη λίστα προηγείται η Ferrari με 208 pole position και μετά τις 200 της Renault υπάρχει μόνο μια εταιρεία με τριψήφιο αριθμό η Ford με 139. Πιο πίσω βρίσκονται ονόματα όπως της Mercedes (89) και της Honda (77).
Η πρώτη pole position για τους κινητήρες του Γάλλου κατασκευαστή ήρθε το 1979 στη Ν. Αφρική με τον Ζαμπουίγ. Από τότε 22 πιλότοι έχουν πάρει pole στη F1 με κινητήρα Renault. Ο λόγος για τους Φέτελ: 33, Προστ: 23, Χιλ: 20, Mάνσελ: 18, Σένα: 18, Aλόνσο: 16, Αρνού: 14, Βιλνέβ: 13, Γουέμπερ: 11, Ζαμπουίγ: 6, Πατρέζε: 6, Κούλθαρντ: 5, Σουμάχερ: 4, ντε Άντζελις: 3, Τρούλι: 2, Φισικέλα: 2, Ταμπέι: 1, Μπουτσέν: 1, Φρέντσεν: 1, Μπέργκερ: 1, Αλεζί: 1, Μαλντονάντο: 1
Πενήντα από τις 200 pole έχουν σημειωθεί με κινητήρα V6 turbo
Στη λίστα προηγείται η Ferrari με 208 pole position και μετά τις 200 της Renault υπάρχει μόνο μια εταιρεία με τριψήφιο αριθμό η Ford με 139. Πιο πίσω βρίσκονται ονόματα όπως της Mercedes (89) και της Honda (77).
Η πρώτη pole position για τους κινητήρες του Γάλλου κατασκευαστή ήρθε το 1979 στη Ν. Αφρική με τον Ζαμπουίγ. Από τότε 22 πιλότοι έχουν πάρει pole στη F1 με κινητήρα Renault. Ο λόγος για τους Φέτελ: 33, Προστ: 23, Χιλ: 20, Mάνσελ: 18, Σένα: 18, Aλόνσο: 16, Αρνού: 14, Βιλνέβ: 13, Γουέμπερ: 11, Ζαμπουίγ: 6, Πατρέζε: 6, Κούλθαρντ: 5, Σουμάχερ: 4, ντε Άντζελις: 3, Τρούλι: 2, Φισικέλα: 2, Ταμπέι: 1, Μπουτσέν: 1, Φρέντσεν: 1, Μπέργκερ: 1, Αλεζί: 1, Μαλντονάντο: 1
Πενήντα από τις 200 pole έχουν σημειωθεί με κινητήρα V6 turbo
(1977-1986), 44 με κινητήρα V10 3.5lt( 1989 – 1994), 53 με τρίλιτρο V10 (1995-1997 και 2001 – 2005) και 53 με 2.4lt, V8 (2006 -2012).
Ο επικεφαλής του τμήματος Renault Sport F1, Ζαν Φρανσουά Κομπέ σχολίασε: «Το να φτάσουμε τις 200 pole position αποτελεί ένα σημαντικό σταθμό στην ιστορία μας στη F1. Όταν ξεκίνησε η εμπλοκή μας στο θεσμό την εποχή των turbo κινητήρων δε νομίζω ότι κανείς από μας πίστευε ότι θα φτάσουμε σε τέτοια νούμερα. Είμαστε περήφανοι για το επίτευγμά μας και θέλουμε να ευχαριστήσουμε όλους τους οδηγούς και τις ομάδες που μας βοήθησαν σ’ αυτό».
Οι ομάδες που έχουν πάρει pole position με κινητήρα Renault είναι:
Ο επικεφαλής του τμήματος Renault Sport F1, Ζαν Φρανσουά Κομπέ σχολίασε: «Το να φτάσουμε τις 200 pole position αποτελεί ένα σημαντικό σταθμό στην ιστορία μας στη F1. Όταν ξεκίνησε η εμπλοκή μας στο θεσμό την εποχή των turbo κινητήρων δε νομίζω ότι κανείς από μας πίστευε ότι θα φτάσουμε σε τέτοια νούμερα. Είμαστε περήφανοι για το επίτευγμά μας και θέλουμε να ευχαριστήσουμε όλους τους οδηγούς και τις ομάδες που μας βοήθησαν σ’ αυτό».
Οι ομάδες που έχουν πάρει pole position με κινητήρα Renault είναι:
Pole με κινητήρα Renault |
Ομάδα Pole position |
Williams: 80 |
Red Bull: 44 |
Renault (France): 31 |
Renault (Enstone): 20 |
Lotus: 19 |
Benetton: 6 |
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα