GP Κορέας: Καθαρές δουλειές από τη Red Bull!
Οι Φέτελ, Γουέμπερ έκαναν το 1-2 με τη σωστή σειρά και ο Γερμανός πρωταθλητής πέρασε μπροστά στην βαθμολογία αφήνοντας τον Αλόνσο πίσω 6 βαθμούς.
Οι Φέτελ, Γουέμπερ έκαναν το 1-2 με τη σωστή σειρά και ο Γερμανός πρωταθλητής πέρασε μπροστά στην βαθμολογία αφήνοντας τον Αλόνσο πίσω 6 βαθμούς.
Ο Ισπανός πιλότος με τη Ferrari είχε σήμερα μια συντηρητική προσέγγιση. Χωρίς να προσπαθήσει σε κανένα σημείο του αγώνα, για κάτι παραπάνω φάνηκε να αρκείται στην 3η θέση προσπαθώντας να περιορίσει τις απώλειές του. Βέβαια για να συμβεί αυτό χρειάστηκε να περιορίσει η Ferrari το ρυθμό του Μάσα που ήταν σαφώς ταχύτερος από τον Αλόνσο και πίεζε για την 3η θέση.
Η εξέλιξη του αγώνα δεν αντέχει σε σοβαρή κριτική. Το σβήσιμο των κόκκινων φώτων βρήκε το Φέτελ να εκκινεί μέτρια και το Γουέμπερ να κοιτά στους καθρέπτες του θέλοντας να σιγουρευτεί ότι δεν θα βγει δίπλα του κάποιος από τους Χάμιλτον και Αλόνσο. Έτσι ο Φέτελ έστριψε πρώτος και ο αγώνας κάπου εκεί τελείωσε. Πίσω τους ο Κομπαγιάσι έπεφτε πάνω στους Μπάτον – Ρόσμπεργκ καταστρέφοντας τον αγώνα και των δυο.
Ενδιαφέρον παρουσιάζει ο αγώνας του Λιούις Χάμιλτον που εκκινούσε 3ος. Ο Βρετανός διαμαρτύρονταν συνέχεια για τη συμπεριφορά του μονοθεσίου του που ο ίδιος χτες έλεγε ότι είναι πολύ καλό. Υποχρεώθηκε σε μια αλλαγή ελαστικών παραπάνω και μετά από πολλές μάχες στην πίστα τερμάτισε τελικά 10ος. Απίστευτα κακή εικόνα για μια ομάδα που πριν ένα μήνα κυριαρχούσε. Μετά τη λήξη του αγώνα από τη McLaren ανέφεραν πρόβλημα με μια σπασμένη ράβδο στρέψης από το τέλος του πρώτου μέρους. Σημειώστε πως είναι ο 3ος συνεχής αγώνας που ο Χάμιλτον πλήττεται από
μηχανικό πρόβλημα. Στην Σιγκαπούρη έμεινε από κιβώτιο, στην Ιαπωνία αντιμετώπισε και πάλι πρόβλημα στην πίσω ανάρτηση όπως και σήμερα. Όλα αυτά αν τα συνδυάσει κανείς χρονικά με την ανακοίνωση της μεταγραφής του στη Mercedes το 2013 αποκτά μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα.
Μετά τη λήξη του αγώνα ο νικητής Σεμπάστιαν Φέτελ δήλωσε: «Είμαι πολύ χαρούμενος ήταν πολύ καλός αγώνας, εκκινούσα από τη βρώμικη πλευρά, αλλά έφυγα καλά μπόρεσα να περάσω το Μαρκ και βρέθηκα μπροστά. Κρατήθηκα εκεί και άρχισα να φτιάχνω διαφορά. Κάναμε δυο τέλεια πιτ στοπ στο τέλος ανησυχούσα για τα εμπρός ελαστικά αλλά όλα καλά. Θέλω να ευχαριστήσω όλους στην ομάδα για την πολύ σκληρή δουλειά και ελπίζω να συνεχίσουμε με τον ίδιο τρόπο στους επόμενους αγώνες».
Ο έτερος πιλότος της Red Bull, Μαρκ Γουέμπερ συμπλήρωσε: «Η εκκίνηση δεν ήταν καλή θα πρέπει να το δω αυτό, μετά προσπάθησα να αποφύγω μια επαφή με το Σεμπάστιαν. Έπρεπε να προσέξω τα ελαστικά ειδικά στο τέλος της ζωής τους το εμπρός δεξιά ελαστικό ήταν στο όριο. Πολύ καλός αγώνας από το Σεμπάστιαν, θέλω να ευχαριστήσω όλους τους υποστηρικτές μας εδώ στην Κορέα. Ήταν ένα τέλειο τριήμερο».
Από την πλευρά του ο Αλόνσο βρήκε κι αυτός λόγο να είναι ευχαριστημένος: «Πρέπει να είμαστε χαρούμενοι για τη σημερινή μας απόδοση τερματίσαμε πίσω από τις Red Bull που είναι άπιαστες αυτή την περίοδο. Ήταν μια καλή μέρα για το Φελίπε, προσπεράσαμε τη McLaren στο πρωτάθλημα κατασκευαστών και τώρα χρειαζόμαστε μια βελτίωση ώστε να δώσουμε μάχη στους τελευταίους αγώνες για το πρωτάθλημα».
Ο Ισπανός που οδηγούσε την κούρσα του πρωταθλήματος από την Βαλένθια βρίσκεται πλέον έξι βαθμούς πίσω από τον πρωτοπόρο Σεμπάστιαν Φέτελ. Τελική κατάταξη: Θέση Πιλότος Ομάδα Χρόνος 1. Vettel Red Bull-Renault 1h36:28.651 2. Webber Red Bull-Renault + 8.200 3. Alonso Ferrari + 13.900 4. Massa Ferrari + 20.100 5. Raikkonen Lotus-Renault + 36.700 6. Hulkenberg Force India-Mercedes + 45.300 7. Grosjean Lotus-Renault + 54.800 8. Vergne Toro Rosso-Ferrari + 1:09.500 9. Ricciardo Toro Rosso-Ferrari + 1:11.700 10. Hamilton McLaren-Mercedes + 1:19.600 11. Perez Sauber-Ferrari + 1:20.000 12. Di Resta Force India-Mercedes + 1:24.400 13. Schumacher Mercedes + 1:29.200 14. Maldonado Williams-Renault + 1:34.900 15. Senna Williams-Renault + 1:36.900 16. Petrov Caterham-Renault + 1 γύρος 17. Kovalainen Caterham-Renault + 1 γύρος 18. Glock Marussia-Cosworth + 1 γύρος 19. Pic Marussia-Cosworth + 2 γύροι 20. Karthikeyan HRT-Cosworth + 2 γύροι Ταχύτερος γύρος: Webber, 1:42.037 Εγκατέλειψαν: Πιλότος Ομάδα Γύρος De la Rosa HRT-Cosworth 17 Kobayashi Sauber-Ferrari 17 Rosberg Mercedes 2 Button McLaren-Mercedes 1 Βαθμολογία μετά από 16 αγώνες: Πιλότοι: Κατασκευαστές: 1. Vettel 215 1. Red Bull-Renault 367 2. Alonso 209 2. Ferrari 290 3. Raikkonen 167 3. McLaren-Mercedes 284 4. Hamilton 153 4. Lotus-Renault 255 5. Webber 152 5. Mercedes 136 6. Button 131 6. Sauber-Ferrari 116 7. Rosberg 93 7. Force India-Mercedes 89 8. Grosjean 88 8. Williams-Renault 58 9. Massa 81 9. Toro Rosso-Ferrari 21 10. Perez 66 11. Kobayashi 50 12. Hulkenberg 45 13. Di Resta 44 14. Schumacher 43 15. Maldonado 33 16. Senna 25 17. Vergne 12 18. Ricciardo 9
Ο αγώνας θα μεταδοθεί σε μαγνητοσκόπηση από τον Alpha στις 15:00.
Επόμενος αγώνας το Ινδικό GP στις 28 Οκτωβρίου.
Συνολικά η κατάταξη και η βαθμολογία διαμορφώθηκαν ως εξής:
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr