F1: Ο Γκροζάν δε θα τρέξει στη Μόντσα! (ΔΕΙΤΕ το βίντεο)

F1: Ο Γκροζάν δε θα τρέξει στη Μόντσα! (ΔΕΙΤΕ το βίντεο)

Οι αγωνοδίκες θεώρησαν το Γάλλο πιλότο της Lotus υπαίτιο της χθεσινής σύγκρουσης στην εκκίνηση του Βελγικού GP από την οποία σύμφωνα με το σκεπτικό τους θα μπορούσε να προκληθεί τραυματισμός και του επέβαλλαν ποινή αποκλεισμού από τον επόμενο αγώνα.

Τραγωδία με θύμα βρέφος στα Ιωάννινα
F1: Ο Γκροζάν δε θα τρέξει στη Μόντσα! (ΔΕΙΤΕ το βίντεο)
Οι αγωνοδίκες θεώρησαν το Γάλλο πιλότο της Lotus υπαίτιο της χθεσινής σύγκρουσης στην εκκίνηση του Βελγικού GP. Σύμφωνα με το σκεπτικό τους ο 26χρονος οδηγός παραβίασε τους κανονισμούς με αποτέλεσμα την πρόκληση σύγκρουσης στην εκκίνηση από την οποία θα μπορούσε να προκληθεί τραυματισμός και του επέβαλλαν ποινή αποκλεισμού από τον επόμενο αγώνα. Επιπλέον επιβλήθηκε πρόστιμο 50 χιλιάδων ευρώ.

Ακούγοντας τα νέα ο Γκροζάν αποφάσισε να μην υποβάλλει ένσταση και ήταν προσεκτικός στις δηλώσεις του:
Κλείσιμο
«Όταν λατρεύεις τους αγώνες είναι δύσκολο να μην τρέξεις στον επόμενο. Δέχομαι το λάθος μου. Ξέρουμε όλοι πως η La Source είναι μια πολύ κλειστή στροφή. Υπήρχε ένταση στην εκκίνηση με καπνούς στη Sauber του Κομπαγιάσι και το Μαλντονάντο να φεύγει νωρίτερα. Έκανα λάθος εκτίμηση όσον αφορά στην θέση του Χάμιλτον. Ήμουν σίγουρος ότι είχα περάσει εμπρός του. Ένα μικρό λάθος που οδήγησε σ’ ένα μεγάλο ατύχημα. Δεν άλλαξα γραμμή απλά πήγα από αριστερά προς τα δεξιά, δεν ήθελα να στριμώξω κάποιον στον τοίχο, δεν ήταν σκοπός μου να σταματήσω τον αγώνα στην πρώτη στροφή. Λυπάμαι πολύ ευτυχώς δεν χτύπησε κανείς. Η απόφαση είναι πολύ σκληρή».

Ο Γκροζάν έχει εμπλακεί φέτος σε ατυχήματα στην αρχή του αγώνα σε άλλους έξι αγώνες
και συγκεκριμένα σε Αυστραλία, Μαλαισία, Ισπανία, Μονακό, Βρετανία και Γερμανία. Ο ίδιος υπερασπιζόμενος τον εαυτό του λέει: « Έχω υποπέσει σε πολλά συμβάντα στην αρχή του αγώνα οτιδήποτε μετά το ένα θεωρείται πολύ. Αλλά αυτό δεν οφείλεται στο ότι είμαι επιθετικός».



Η Lotus που πιθανότατα θα αντικαταστήσει το Γκροζάν με τον τρίτο οδηγό της, Ζερόμ ντι Αμπρόσιο για το Ιταλικό GP τηρεί μια στάση ουδέτερη στο συμβάν.
Μιλώντας σχετικά ο αγωνιστικός διευθυντής της ομάδας Έρικ Μπουλιέ υπερθεμάτισε: «Πιστεύω πως η ποινή θα τον βοηθήσει να είναι καλύτερο στο μέλλον, αν συμβεί αυτό θα είμαι χαρούμενος. Βέβαια δεν είναι υπεύθυνος για επτά συμβάντα στην αρχή του αγώνα φέτος, απλά έχει εμπλακεί σε επτά συμβάντα. Πρόκειται για δυο τελείως διαφορετικές προσεγγίσεις. Αλλά προφανώς το να βρίσκεσαι στο λάθος σημείο δεν είναι καλό και αυτό πρέπει να το συζητήσουμε».

Από την πλευρά του τεχνικού επιτελείου της F1, υψώθηκαν αμέσως φωνές
για την βελτίωση της ασφάλειας των μονοθεσίων. Αναφερόμενος στην ιδέα υιοθέτησης κλειστών κόκπιτ ο διευθυντής μηχανολογίας της McLaren, Πάντι Λόου σημείωσε: «Είναι αναπόφευκτο να εφαρμοστούν αργά ή γρήγορα γιατί υπάρχει ένα σημαντικό κενό στην ασφάλεια. Βλέποντας και ξαναβλέποντας το ριπλέι συνειδητοποιείς πόσο τυχεροί ήμασταν. Μια μέρα όμως δε θα είμαστε». Η μελέτη για κλειστά κόκπιτ έχει ξεκινήσει από το 2009 μετά το σοβαρό τραυματισμό του Μάσα από θραύσμα της Brawn του Μπαρικέλο στις δοκιμές του Ουγγρικού GP.



Ο αγωνιστικός διευθυντής της Ferrari Στέφανο Ντομενικάλι
ζήτησε πιο αυστηρή επιβολή κανονισμών και κυρώσεων από τις μικρότερες κατηγορίες αγώνων: «Έτσι οι οδηγοί φτάνοντας στη F1, θα έχουν ήδη διαμορφώσει συγκεκριμένη συμπεριφορά και θα εκλείψουν τα φαινόμενα επιθετικότητας ή υπερβολής που είναι έντονα στις μικρότερες κατηγορίες».

Θυμίζουμε ότι ο Γκροζάν πήρε πέρυσι το πρωτάθλημα στο GP2
και επέστρεψε στη F1 όπου είχε ένα αποτυχημένο πρώτο πέρασμα με τη Renault το 2009. Φέτος έχει συγκεντρώσει 76 βαθμούς και έχει ανέβει 3 φορές στο βάθρο μια απ’ αυτές στο δεύτερο σκαλί.



Για όσους δεν είδαν χτες το ατύχημα θυμίζουμε πως ο Γάλλος στην εκκίνηση
στρίμωξε το Χάμιλτον προς τον τοίχο, ακούμπησαν και μετά McLaren και Lotus ήταν ανεξέλεγκτες. Ο Χάμιλτον χτύπησε από πίσω τους Αλόνσο και Πέρεζ ενώ ο Γκροζάν «πάτησε» την μύτη της Ferrari. Ο αγώνας τελείωσε για όλους εκεί ενώ θύμα της σύγκρουσης υπήρξε και ο Κομπαγιάσι με την άλλη Sauber καθώς ο αγώνας του καταστράφηκε.   

Μιλώντας για το θέμα ο Αλόνσο τόνισε: «Είμαι τυχερός που θα αγωνίζομαι στη Μόντσα. Θα μπορούσε να μ’ έχει χτυπήσει στα χέρια ή στο κεφάλι. Δεν βγήκα αμέσως από το μονοθέσιο γιατί πονούσε η πλάτη μου. Δεν ήξερα τι έγινε ώσπου το είδα στην τηλεόραση».
Video Platform Video Management Video Solutions Video Player
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης