LIVE

Κορωνοϊός

GP Βελγίου: Εύκολη νίκη Μπάτον

H σύγκρουση στην εκκίνηση ανάμεσα στους Γκροζάν, Χάμιλτον, Αλόνσο, Πέρεζ διευκόλυνε το έργο του Τζένσον Μπάτον που έκανε περίπατο σήμερα στο Σπα.

H σύγκρουση στην εκκίνηση ανάμεσα στους Γκροζάν, Χάμιλτον, Αλόνσο, Πέρεζ διευκόλυνε το έργο του Τζένσον Μπάτον που έκανε περίπατο σήμερα στο Σπα. Ο Μπάτον που διατήρησε στην εκκίνηση την πρώτη θέση δεν έμπλεξε στο χάος πίσω του, που οριοθέτησε τον αγώνα αρκετών πιλότων όπως ο Καμούι Κομπαγιάσι που εκκινούσε δίπλα του.

Ο Βρετανός πιλότος της McLaren μαζί με το Φέτελ της Red Bull
που τελικά τερμάτισε 2ος ήταν οι μόνοι πιλότοι που είχαν την άνεση να διαχειριστούν τα ελαστικά τους με τρόπο ώστε να κάνουν μόνο μια αλλαγή. Αυτή η στρατηγική αποδείχτηκε η πιο γρήγορη σήμερα στο Σπα.

Αντίθετα ο τέσσερις φορές νικητής στο Σπα, Κίμι Ράικονεν που ήταν το σημερινό αουτσάιντερ βρήκε δυσκολίες με τη διαχείριση των ελαστικών και υποχρεώθηκε να αλλάξει δυο φορές λάστιχα.

Έτσι περιορίστηκε στην 3η θέση ενώ η μάχη του με τον Μ.Σουμάχερ στο μέσον του αγώνα ήταν συναρπαστική. Ο Φινλανδός πιλότος άλλαξε θέσεις αρκετές φορές με τον Γερμανό στην πίστα προτού τον περάσει οριστικά όταν έπεσαν τα ελαστικά της Mercedes. Ο Σουμάχερ είδε τη Lotus αριστερά του να τον περνά σα σταματημένο στην είσοδο της Eau Rouge. Η λογική λέει ότι τέτοιο προσπέρασμα μπορεί να γίνει μόνο με συναίνεση αλλά και πάλι δεν παύει να είναι εντυπωσιακή η εικόνα
 Δεν ήταν η μόνη αψιμαχία στην οποία πρωταγωνίστησε ο Σουμάχερ. Ο Γερμανός που εκκινούσε 13ος αλλά βγήκε ωφελημένος από το χάος της εκκίνησης και κάποια στιγμή φάνηκε πως θα μπορούσε να διεκδικήσει μια θέση στο βάθρο, μονομάχησε με το Φέτελ αρκετούς γύρους πριν τελικά μπει στα πιτ τη στιγμή που ο Φέτελ προσπαθούσε να τον περάσει στο σικέιν.

Στη Mercedes προσπάθησαν να εφαρμόσουν τη στρατηγική του ενός πιτ στοπ στο Γερμανό πρωταθλητή, μια στρατηγική που έδωσε στους Μπάτον και Φέτελ τις δυο πρώτες θέσεις. Όμως στην προσπάθειά του να κρατηθεί μπροστά από το Ράικονεν ο ο Σουμάχερ πίεσε τα ελαστικά η απόδοση των οποίων έπεσε απότομα. Έτσι ο Γερμανός εξαναγκάστηκε σ' ένα ακόμη πιτ στοπ που τον περιόρισε τελικά στην 7η θέση.

Μετά το τέλος του αγώνα ο Τζένσον Μπάτον ήταν πανευτυχής: "Ήταν ένα σπουδαίο Σαββατοκύριακο για μένα και την ομάδα. Οι 25 βαθμοί είναι καλοδεχούμενοι αν συνεχίσω να κερδίζω δεν αποκλείεται να ξαναμπώ στη μάχη του τίτλου.

Όμως δεν θα πάω στη Μόντσα σκεφτόμενος το πρωτάθλημα. Στόχος μου θα είναι να τα πάω όσο καλύτερα γίνεται και να πάρω τους περισσότερους βαθμούς".
 
Από την πλευρά του ο Σεμπάστιαν Φέτελ που εκκινούσε 10ος και κατάφερε να τερματίσει 2ος εκμεταλλευόμενος τις εγκαταλείψεις 5 μονοθεσίων μπροστά του τόνισε: " Τα πράγματα δείχνουν καλύτερα απ' ότι πριν. Πλέον είμαι στη μάχη του πρωταθλήματος. Δεν ξέρω τι έγινε στην πρώτη στροφή αλλά ο Αλόνσο εγκατέλειψε. Δε με ενδιαφέρει η διαφορά δείτε πόσο γρήγορα μπορούν να ανατραπούν όλα στους αγώνες. Την επόμενη βδομάδα στη Μόντσα θα ήταν ωραία να πάρουμε την pole καθότι πιο πίσω το ρίσκο για την πρώτη στροφή είναι μεγάλο".

Ο Κίμι Ράικονεν είναι φανερό πως ήθελε κάτι περισσότερο σήμερα: "Δεν είχαμε την ταχύτητα. Δεδομένης της στριφνής συμπεριφοράς του μονοθεσίου είμαι πολύ ικανοποιημένος με την 3η θέση".


Επόμενος αγώνας την ερχόμενη Κυριακή το Ιταλικό GP από το ναό της ταχύτητας την κατακόκκινη πίστα της Μόντσα.  Εκεί δε θα αγωνιστεί ο Ρομέν Γκροζάν καθότι οι αγωνοδίκες τον θεώρησαν υπαίτιο για τη σύγκρουση της εκκίνησης και του επέβαλλαν ποινή αποκλεισμού για έναν αγώνα. Ο Γκροζάν που επίσης πήρε πρόστιμο 50 χιλιάδων ευρώ θα εκτίσει την ποινή του αποκλεισμού στη Μόντσα.

Ποινή 5 θέσεων στην εκκίνηση του επόμενου αγώνα επεβλήθηκε και στο Μαλντονάντο που εκκίνησε πριν σβήσουν τα κόκκινα φώτα: "Μου γλίστρησε ο συμπλέκτης" δικαιολογήθηκε ο πιλότος από τη Βενεζουέλα που άκουσε τους αγωνοδίκες να του δίνουν άλλες 5 θέσεις ποινή για τη σύγκρουση με το Γκλοκ. Συνολικά θα χάσει 10 θέσεις στην εκκίνηση του Ιταλικού GP.

Συνολικά τα αποτελέσματα και η βαθμολογία διαμορφώθηκαν ως εξής:

Τελική κατάταξη:

 

Θέση Πιλότος       Ομάδα                       Χρόνος

 1.  Button        McLaren-Mercedes           129:08.530

 2.  Vettel        Red Bull-Renault           +    13.624

 3.  Raikkonen     Lotus-Renault              +    25.334

 4.  Hulkenberg    Force India-Mercedes       +    27.843

 5.  Massa         Ferrari                    +    29.845

 6.  Webber        Red Bull-Renault           +    31.244

 7.  Schumacher    Mercedes                   +    53.374

 8.  Vergne        Toro Rosso-Ferrari         +    58.865

 9.  Ricciardo     Toro Rosso-Ferrari         +  1:02.982

10.  Di Resta      Force India-Mercedes       +  1:03.783

11.  Rosberg       Mercedes                   +  1:05.111

12.  Senna         Williams-Renault           +  1:11.529

13.  Kobayashi     Sauber-Ferrari             +  1:56.119

14.  Petrov        Caterham-Renault           +     1 γύρος

15.  Glock         Marussia-Cosworth          +     1 γύρος

16.  Pic           Marussia-Cosworth          +     1 γύρος

17.  Kovalainen    Caterham-Renault           +     1 γύρος

18.  De la Rosa    HRT-Cosworth               +     1 γύρος

 

Ταχύτερος γύρος: Senna, 1:52.822

 

Εγκατέλειψαν:

 

Πιλότος        Ομάδα                      Γύρος

Karthikeyan   HRT-Cosworth                 30

Maldonado     Williams-Renault             5

Perez         Sauber-Ferrari               1

Alonso        Ferrari                      1

Hamilton      McLaren-Mercedes             1

Grosjean      Lotus-Renault                1

 

Βαθμολογία:

 

     Πιλότοι:                    Κατασκευαστές:            

 1.  Alonso       164        1.  Red Bull-Renault          272

 2.  Vettel       140        2.  McLaren-Mercedes          218

 3.  Webber       132        3.  Lotus-Renault             207

 4.  Raikkonen    131        4.  Ferrari                   199

 5.  Hamilton     117        5.  Mercedes                  112

 6.  Button       101        6.  Sauber-Ferrari             80

 7.  Rosberg       77        7.  Force India-Mercedes       59

 8.  Grosjean      76        8.  Williams-Renault           53

 9.  Perez         47        9.  Toro Rosso-Ferrari         12

10.  Schumacher    35

11.  Massa         35

12.  Kobayashi     33

13.  Hulkenberg    31

14.  Maldonado     29

15.  Di Resta      28

16.  Senna         24

17.  Vergne         8

18.  Ricciardo      4

 Η σύγκρουση της εκκίνησης ανάμεσα σε Γκροζάν, Χάμιλτον, Αλόνσο, Πέρεζ.




















Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

Ρoή Ειδήσεων

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

Δείτε Επίσης