Αλόνσο: Προσπάθησα να κερδίσω στον αγώνα!

Αλόνσο: Προσπάθησα να κερδίσω στον αγώνα!

Ο Ισπανός πιλότος εκκινούσε χτες στο Καναδικό GP από την 3η θέση και παρέμεινε εκεί μετά την εκκίνηση. Έδειξε ικανός να ακολουθήσει κατά πόδας τους Φέτελ και Χάμιλτον που χρησιμοποιούσαν την πολύ μαλακή γόμα όπως κι αυτός ενώ καθυστέρησε να μπει στα πιτ για την πρώτη αλλαγή ελαστικών μέχρι τον 19ο γύρο.

Αλόνσο: Προσπάθησα να κερδίσω στον αγώνα!
Ο Ισπανός πιλότος εκκινούσε χτες στο Καναδικό GP από την 3η θέση και παρέμεινε εκεί μετά την εκκίνηση. Έδειξε ικανός να ακολουθήσει κατά πόδας τους Φέτελ και Χάμιλτον που χρησιμοποιούσαν την πολύ μαλακή γόμα όπως κι αυτός ενώ καθυστέρησε να μπει στα πιτ για την πρώτη αλλαγή ελαστικών μέχρι τον 19ο γύρο.

Εκμεταλλευόμενος την καθυστέρηση στην αλλαγή ελαστικών που αντιμετώπισαν οι Φέτελ και Χάμιλτον ο Αλόνσο κατάφερε να βγει μπροστά τους. Όμως ο Χάμιλτον είχε τη δυναμική να του επιτεθεί και να τον περάσει αμέσως με τη χρήση DRS.

Θα περίμενε κανείς σ’ αυτό το σημείο ο Αλόνσο να πιέσει για να ανακτήσει την πρωτοπορία, αντίθετα όμως ο Ισπανός κινήθηκε μετρημένα. Γύρο με το γύρο άρχισε να διαφαίνεται η στρατηγική που είχαν στο μυαλό τους οι Ιταλοί. Ο Αλόνσο θα προσπαθούσε να καλύψει τους επόμενους 51 γύρους με τα ίδια λάστιχα. Αυτό θα μπορούσε να δώσει τη νίκη αν ο Ισπανός έχανε μέχρι μισό sec στο γύρο από το Χάμιλτον με δεδομένο ότι το pit stop στο Μόντρεαλ διαρκεί κοντά στα 21 sec.
Κλείσιμο

Τελικά τα ελαστικά της Pirelli άντεξαν για 42 γύρους
, μετέπειτα παρέδωσαν πνεύμα με τον Αλόνσο να τερματίζει εκτός βάθρου και να χάνει το προβάδισμα στη βαθμολογία.

Μιλώντας σχετικά ο αγ. διευθυντής της Pirelli, Πωλ Χέμπερι τόνισε: «Τρεις παγκόσμιοι πρωταθλητές έδωσαν μάχη για τη νίκη. Προς το τέλος, είδαμε το Χάμιλτον να εκμεταλλεύεται την έξτρα ταχύτητα που κέρδισε από τη στρατηγική δύο pit stop και να προσπερνά τους αντιπάλους του. Πολλά συγχαρητήρια και στον πρώην οδηγό δοκιμών μας Ρομέν Γκροζάν, που βρέθηκε μόλις 2,5 δευτερόλεπτα από την κορυφή ακολουθώντας στρατηγική ενός pit-stop, ενώ θαυμάσια ήταν και η εμφάνιση του Σέρτζιο Πέρεζ προδίδοντας άριστη γνώση των ελαστικών. Αποτέλεσμα: ήταν ένα από τα πιο ‘νεανικά πόντιουμ’ που έχουμε δει στη F1, επιβεβαιώνοντας ότι το μέλλον του σπορ είναι σε ασφαλή χέρια. Με τη ζέστη να ανεβαίνει και χωρίς αυτοκίνητο ασφαλείας, η μείωση της απόδοσης ήταν ίσως λίγο μεγαλύτερη από τις προσδοκίες κάποιων, με αποτέλεσμα τα ελαστικά του Aλόνσο και του Φέτελ να χάσουν τις επιδόσεις τους προς τους τελευταίους γύρους, έχοντας διανύσει αρκετούς γύρους. Με την εφαρμογή αρκετών διαφορετικών στρατηγικών και το τρομερό κυνηγητό της πρώτης θέσης προς το τέλος του αγώνα, ήταν το συναρπαστικό φινάλε που όλοι ονειρευόμασταν».

Ο Αλόνσο από την πλευρά του υπεραμύνθηκε της τακτικής που ακολούθησε η Ferrari: «Νιώθω καλά. Προσπάθησα να κερδίσω τον αγώνα. Αν είχα σταματήσει 18 γύρους πριν το τέλος για ελαστικά θα έπεφτα 4ος. Προσπάθησα να κερδίσω αυτή ήταν η απόφασή μας και δε χάσαμε τον αγώνα λόγω στρατηγικής αλλά λόγω της πτώσης στην απόδοση των ελαστικών. Δείτε τον αγώνα του Γκροζάν, αλλάξαμε ελαστικά στον ίδιο γύρο (σ.σ: στον 19ο ο Αλόνσο στον 21ο ο Γκροζάν) και αυτός κινήθηκε στο ρυθμό του Χάμιλτον και τερμάτισε 2ος. Τα δικά μας ελαστικά τελείωσαν νωρίτερα αυτό ήταν το πρόβλημα».


Ο Αλόνσο συναινεί το προσπέρασμα του Χάμιλτον έχοντας στο μυαλό του ότι πρέπει να συντηρήσει για 50 γύρους τα ελαστικά του.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης