F1: Κυριάρχησε η βροχή στο Μουτζέλο!

F1: Κυριάρχησε η βροχή στο Μουτζέλο!

Χτες πρώτη μέρα δοκιμών εξέλιξης στο Μουτζέλο η βροχή που έπεφτε κατά διαστήματα οριοθέτησε τις προσπάθειες ομάδων και οδηγών.

F1: Κυριάρχησε η βροχή στο Μουτζέλο!
Χτες πρώτη μέρα δοκιμών εξέλιξης στο Μουτζέλο η βροχή που έπεφτε κατά διαστήματα οριοθέτησε τις προσπάθειες ομάδων και οδηγών.

Η F1 επιστρέφοντας από το πρώτο κομμάτι των τεσσάρων αγώνων εκτός Ευρώπης ετοιμάζεται για εννιά παραστάσεις, τις οχτώ επί Ευρωπαϊκού εδάφους μέχρι τα μέσα Σεπτεμβρίου. Στο πλαίσιο αυτό οι ομάδες έχουν προγραμματίσει για πρώτη φορά μετά από χρόνια (σ.σ: από το 2008) μέσα στη σεζόν ένα 3ήμερο  δοκιμών εξέλιξης.

Οι εν λόγω 3 μέρες ξεκίνησαν χτες και θα ολοκληρωθούν αύριο στην Ιταλική πίστα του Μουτζέλο. Μια πίστα που θεωρείται δεύτερο σπίτι για τη Ferrari εξού και η παρουσία 15 χιλιάδων τιφόζι στις κερκίδες. Η Ιταλική ομάδα θα δοκιμάσει το νέο αεροδυναμικό πακέτο της F2012 με την θέση των εξατμίσεων να έχει αλλάξει ξανά πλησιάζοντας την αρχική εκδοχή του Φεβρουαρίου.
Κλείσιμο

Βέβαια η προσοχή όλων των ομάδων πλέον έχει επικεντρωθεί στη διαχείριση των ελαστικών. Χτες με τη βροχή να μειώνει τις δυνατότητες δοκιμών στην πίστα προέκυψαν ενδιαφέρουσες συζητήσεις εκτός αυτής.

Ο Αυστραλός πιλότος της Red Bull, Μαρκ Γουέμπερ αναφερόμενος στην λειτουργία των νέων ελαστικών της Pirelli τόνισε μεταξύ άλλων: «Τα ελαστικά πάντα διαδραμάτιζαν σημαντικό ρόλο στη F1. Στο παρελθόν αν δεν τους συμπεριφερόσουν σωστά δεν είχε τόσο μεγάλες επιπτώσεις όπως έχει σήμερα. Πρέπει να είσαι ακριβής στο τι κάνεις, γιατί αν δεν τα καταφέρεις τα πράγματα μπερδεύονται. Όλοι έχουν τα ίδια λάστιχα να διαχειριστούν. Σίγουρα σαν οδηγοί θέλουμε όπως παλιά γρήγορα και ανθεκτικά ελαστικά αλλά αυτό είχε αρνητικές επιπτώσεις στο θέαμα. Το να βρεθεί η χρυσή τομή είναι δύσκολο αλλά σήμερα δίνουμε θέαμα στον κόσμο. Λίγη σημασία έχει αν είναι προσχεδιασμένο ή απλά προκύπτει».

Από την πλευρά του ο αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli, Πωλ Χέμπερι  τόνισε πως η Ιταλική εταιρεία κατασκευής ελαστικών είναι έτοιμη να προβεί σε τροποποιήσεις αν αυτή είναι η επιθυμία των ομάδων: «Μας ζητήθηκε μια συγκεκριμένη προσέγγιση που προέκυψε με ομόφωνη απόφαση των ομάδων. Ο Ρος Μπρον μιλώντας για λογαριασμό όλων των ομάδων μας ζήτησε να δουλέψουμε για να φτιάξουμε ελαστικά ώστε να έχουμε αγώνες όπως το Καναδικό GP του 2010. Τι θέλουμε; Ένα μονοθέσιο να κυριαρχεί; Όταν συνέβαινε αυτό στο παρελθόν οι θεατές αδιαφορούσαν οπότε ήταν ξεκάθαρη η απόφαση να αναδείξουμε τις μάχες. Αν το παρακάναμε αρκεί μια απόφαση για να παρέχουμε ελαστικά που όπως πέρυσι δε θα φθείρονται πολύ. Δεν είναι μόνο οι οδηγοί αλλά η συνολική εικόνα του σπορ θα μου έκανε μεγάλη εντύπωση αν μας ζητήσουν κάτι διαφορετικό. Στο τέλος της ημέρας όλοι θέλουμε το καλό του σπορ δεν χαράξαμε εμείς κατεύθυνση ακολουθούμε αυτό που μας ζήτησαν και συνεργαζόμαστε μαζί τους».

Από την πλευρά της Pirelli αναμένονται αυτές οι μέρες δοκιμών εξέλιξης στο Μουτζέλο να βοηθήσουν τις ομάδες να κατανοήσουν περισσότερο τη λειτουργία των ελαστικών. Βέβαια οι χαμηλές θερμοκρασίες δε βοηθούν. Χτες για την ιστορία ταχύτερος ήταν ο Αλόνσο με τη Ferrari. Οι χρόνοι δεν έχουν κάποια ιδιαίτερη αξία καθότι επηρεάστηκαν από τη βροχή και πολλές ομάδες ματαίωσαν μέρος του προγράμματος.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης