Σημαντικό αντίκτυπο στον τομέα των πληρωμών και της οικονομίας κατέγραψε το φετινό Athens Innovation Forum 2024 της Mastercard όπου μεταξύ άλλων αναλύθηκαν φλέγοντα ζητήματα του χρηματοπιστωτικού τομέα και σκιαγραφήθηκε το μέλλον το πληρωμών, που μπορεί να είναι και πρακτικό και εύκολο αλλά και περιβαλλοντικά υπεύθυνο.
Πιτ στοπ σε 2.6 sec!
Πιτ στοπ σε 2.6 sec!
H συγκεκριμένη επίδοση επετεύχθη σε αγώνα στο GP της Κίνας από τους μηχανικούς της Ferrari και το κυριότερο επαναλήφθηκε δυο φορές.
UPD:
H συγκεκριμένη επίδοση επετεύχθη σε αγώνα στο GP της Κίνας από τους μηχανικούς της Ferrari και το κυριότερο επαναλήφθηκε δυο φορές.
Η Ferrari πέρυσι παρουσίαζε μια υστέρηση στα πιτ στοπ και οι μηχανικοί της επικεντρώθηκαν κατά τη διάρκεια του χειμώνα στην προσπάθεια βελτίωσης.
Φέτος μετά τους τέσσερις πρώτους αγώνες έχουν εντυπωσιάσει με την ταχύτητά τους και βρίσκονται στην πρώτη θέση της σχετικής λίστας.
Η Ferrari πέρυσι παρουσίαζε μια υστέρηση στα πιτ στοπ και οι μηχανικοί της επικεντρώθηκαν κατά τη διάρκεια του χειμώνα στην προσπάθεια βελτίωσης.
Φέτος μετά τους τέσσερις πρώτους αγώνες έχουν εντυπωσιάσει με την ταχύτητά τους και βρίσκονται στην πρώτη θέση της σχετικής λίστας.
Σύμφωνα με τον υπεύθυνο ενεργειών στην πίστα Ντιέγκο Ιοβέρνο η απόδοση αυτή προέρχεται από αλλαγές στην σχεδίαση της ζάντας, του μπουλονιού αλλά και της διαδικασίας που πλέον βρίσκεται στα όρια σε όλα τα σημεία.
Μιλώντας σχετικά ο Ιταλός μηχανικός τόνισε μεταξύ άλλων: «Κατά τη διάρκεια της προπόνησης που δεν υπάρχει η ένταση του αγώνα έχουμε πετύχει αλλαγή ελαστικών σε 2.2sec μετρημένη από τη στιγμή που σταματά το μονοθέσιο μέχρι τη στιγμή που ανάβει το πράσινο φως. Στην Κίνα πετύχαμε δυο φορές πιτ στοπ στα 2.6sec αλλά θεωρώ πως είναι δύσκολο να φτάσουμε στα 2.2sec με το μονοθέσιο να ακινητοποιείται από τα 100km/h σε διαφορετικό σημείο κάθε φορά. Όσο περνά ο καιρός με κάποιες βελτιώσεις μπορεί να φτάσουμε τα 2.4 – 2.5sec μέχρι το πράσινο φως. Όμως το πιο σημαντικό δεν είναι η απόλυτη επίδοση μια φορά αλλά ο καλός μέσος όρος. Κομβικό σ’ ένα πιτ στοπ είναι να εξασφαλίζουμε σ’ αυτόν που φτιάχνει τη στρατηγική ένα σταθερό χρόνο μπες βγες ώστε να αποφεύγουμε δυσάρεστες εκπλήξεις όπως το να βρεθούμε πίσω από έναν πιο αργό συνδυασμό βγαίνοντας από τα πιτ».
Αναφερόμενος στις αλλαγές ο Ιοβέρνο δε δίστασε να παραδεχτεί πως αντέγραψαν την ιδέα της Mercedes με το μπουλόνι να είναι πλέον μέρος της ζάντας. Επιπλέον άλλαξαν αερόκλειδα και τα μπουλόνια πλέον θέλουν μόνο 3 στροφές για να ασφαλίσουν αντί για έξι: «Δουλέψαμε τα αερόκλειδα με τους προμηθευτές μας ώστε να γίνουν πιο ισχυρά από τη στιγμή που η FIA απαγόρευση τη χρήση ήλιου. Το μπουλόνι θηλυκώνει στη ζάντα Επιπλέον οι στροφές είναι λιγότερες και ασφαλίζει γρηγορότερα. Ήμασταν οι πρώτοι που χρησιμοποιήσαμε τα φώτα στα πιτ στοπ τα οποία τώρα βρίσκονται στους γρύλλους ανύψωσης. Ο χειριστής του γρύλου πλέον δε κοιτά τους χειριστές των αερόκλειδων αλλά τα φώτα στο γρύλλο. Έτσι μειώνεται ο χρόνος αντίδρασης και ελαχιστοποιούνται τα λάθη.
Τέλος έγινε πολύ δουλειά με τους οδηγούς ώστε να κατανοήσουν το πόσο σημαντικό είναι να σταματούν ακριβώς εκεί που τους περιμένουμε. Επενδύσαμε σ’ όλα τα παραπάνω ατελείωτες ώρες δουλειάς».
Μιλώντας σχετικά ο Ιταλός μηχανικός τόνισε μεταξύ άλλων: «Κατά τη διάρκεια της προπόνησης που δεν υπάρχει η ένταση του αγώνα έχουμε πετύχει αλλαγή ελαστικών σε 2.2sec μετρημένη από τη στιγμή που σταματά το μονοθέσιο μέχρι τη στιγμή που ανάβει το πράσινο φως. Στην Κίνα πετύχαμε δυο φορές πιτ στοπ στα 2.6sec αλλά θεωρώ πως είναι δύσκολο να φτάσουμε στα 2.2sec με το μονοθέσιο να ακινητοποιείται από τα 100km/h σε διαφορετικό σημείο κάθε φορά. Όσο περνά ο καιρός με κάποιες βελτιώσεις μπορεί να φτάσουμε τα 2.4 – 2.5sec μέχρι το πράσινο φως. Όμως το πιο σημαντικό δεν είναι η απόλυτη επίδοση μια φορά αλλά ο καλός μέσος όρος. Κομβικό σ’ ένα πιτ στοπ είναι να εξασφαλίζουμε σ’ αυτόν που φτιάχνει τη στρατηγική ένα σταθερό χρόνο μπες βγες ώστε να αποφεύγουμε δυσάρεστες εκπλήξεις όπως το να βρεθούμε πίσω από έναν πιο αργό συνδυασμό βγαίνοντας από τα πιτ».
Αναφερόμενος στις αλλαγές ο Ιοβέρνο δε δίστασε να παραδεχτεί πως αντέγραψαν την ιδέα της Mercedes με το μπουλόνι να είναι πλέον μέρος της ζάντας. Επιπλέον άλλαξαν αερόκλειδα και τα μπουλόνια πλέον θέλουν μόνο 3 στροφές για να ασφαλίσουν αντί για έξι: «Δουλέψαμε τα αερόκλειδα με τους προμηθευτές μας ώστε να γίνουν πιο ισχυρά από τη στιγμή που η FIA απαγόρευση τη χρήση ήλιου. Το μπουλόνι θηλυκώνει στη ζάντα Επιπλέον οι στροφές είναι λιγότερες και ασφαλίζει γρηγορότερα. Ήμασταν οι πρώτοι που χρησιμοποιήσαμε τα φώτα στα πιτ στοπ τα οποία τώρα βρίσκονται στους γρύλλους ανύψωσης. Ο χειριστής του γρύλου πλέον δε κοιτά τους χειριστές των αερόκλειδων αλλά τα φώτα στο γρύλλο. Έτσι μειώνεται ο χρόνος αντίδρασης και ελαχιστοποιούνται τα λάθη.
Τέλος έγινε πολύ δουλειά με τους οδηγούς ώστε να κατανοήσουν το πόσο σημαντικό είναι να σταματούν ακριβώς εκεί που τους περιμένουμε. Επενδύσαμε σ’ όλα τα παραπάνω ατελείωτες ώρες δουλειάς».
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα