
το εχουν κανει μεγαλο θεμα πια...και ολοι χαιρονται οτι θα πεσουν σε αποδοση οι RED BULL αλλα οταν στον αγώνα οι ferrari θα φάνε τον γύρο τους και οι Mclaren θα κοιτανε τις RED BULL με κοιαλια.......8α καταλαβουν πως τσαμπα η χαρα .....(και να δω μετα τι 8α λενε)
Τους δουλευει ολους ο Νιουι..τους δινει ψευτικες ελπιδες για την κυριακη και οταν τελειωσει ο αγωνας και εχει παλι 1 sec το γυρο διαφορα,η απογοητευση θα ειναι ακομα μεγαλυτερη..ολα ειναι ψυχολογια τελικα..αντε ρε Νιουι γυρνα πισω στην Mc-Laren να δουμε και εμεις καμμια ασπρη μερα..
Την τελευταία τετραετία έχουν αλλάξει άρδην οι κανονισμοί σε όλα τα σημεία που η Φερραρι ειχε πλεονέκτημα σαν εργοστάσιο και ειδικά στους κινητήρες. Όλα αυτά έγιναν από τον πονηρό Βρετανό γέροξεκούτη Μπέρνυ για να πέσει η Φερράρι και να ευνοηθούν άλλες ομάδες. Οι οποιες πιθανάν είχα προτέινει τις αλλαγές που θα επηρέαζαν την Φερράρι. Το τι λέει ο Νιουι τον εκθέτει απεριόριστα μιας και οι τωρινοί κανονισμοί έχουν γραφτεί από αυτόν. Για αυτό στο τέλος θα τρέχει η Φορμουλα 1 με 1600 cc κινητήρες!!! Μιαμουδίες των Βρετανών είναι και δεν αξίζουν οι τίτλοι πιά! Φορμουλα 1 είναι ισοδύναμο με την κορυγή της Τεχνολογίας, όλοι οι περιορισμοί που γίνονται για την τηλεθέαση σκοτώνουν την Τεχνολογική εξέλιξη και στο τέλος θα καταντήσει να είναι ισοδύναμο με ΕΝΙΑΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΜΕ SAXO 1600cc